Mitä UV:na 31.12.2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähän toikkiin palannen vuoden kuluttua jos joku muistaa nostaa tän.

Kotioloissa menee tämä uusi vuosi, viihdekeskukseen viritetty Wii ja Playstationiin Buzz. Siinähän se vuosi tulee vaihtumaan ihan huomaamatta.

Tähän toikkiin palannen vuoden kuluttua jos joku muistaa nostaa tän.

Toi vitsi oli hauska vielä Jaqqun sen ensimmäisenä toteamana. 107 toisto siitä, että Jonille tuli stiplu ei enää naurata. Lähinnä ihmetyttää se, että suht' aikuiset jaksaa piikitellä tällaisesta.:nope::thumbfh:

Tässä halpa ja hyvä sovellus UV:ksi 31.12. Soveltuu hyvin "Liskojen aamuna" sunnuntaina...

Pitäisköhän ostaa tänään Jallupullo? En muista koska olisin itse juonut Jallua.
Siten ehkä pääsisi Capitainin sielunelämään sisälle :idea:

Capu: pitääkö se juoda raakana vai lantrinkin kera ja jos pitää, niin minkä?

Raakana ja taskulämpimänä. Mielellään vaimolta salaa mökkinaapurien kanssa muka puutöissä.

Kyllä. Ei ole välttämätöntä tuo piilonauttiminen, vaikka se tuokin lisäkiksiä. Mun vaimo muuten pitää myöskin kovasti Jaloviinasta.

Muista tasoitushuomio sekä VÄLIT! Jallulla voi saada itselleen >>>>>>>>>>> KAHMA!

Jospa sitä saunottelisi ja paljuttelisi tuolla noin.

Pari oluttakin voisi maistaa.

Hyvää uutta vuotta itse kullekin. Lähden sivistyksen pariin ja netin ulottumattomiin, vähän huonolla omatunnolla tosin. Tyttäret joutuvat pärjäilemään viikonlopun ilman että kumpikaan vanhemmista on paikkakunnalla.

Muista tasoitushuomio sekä VÄLIT! Jallulla voi saada itselleen >>>>>>>>>>> KAHMA!

Saatana - luin liian myöhään :( Lonkotin puolikkaan pulloa yhdeltä seisomalta kun tuli pihalla "autoa pestessä ja naapurin kanssa klapeja hakatessa" niin saatanan kylmä. Täytyy laimentaa sitä äkkiä parilla oluella!