Mitä hammastahnaa käytät?

Joni

Well-known member
Tämä varsin tärkeä ja päivittäiseen käyttöön tarkoitettu tuote on siis nytten kysymyksen alla ja mielenkiinnostani haluan kysyä että mitä hammastahnaa itse käytät?

Minun lempparini:

:thumbup:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Monet varmaan muistavat Pepsodent-mainokset, joissa Suomen hammaslääkäriliitto ilmoitti suosittelevansa juuri Pepsodentia. Olisiko sillä jotain tekemistä Pepsodentin suosion kanssa? Tuosta tulikin mieleen, että koska kyseistä suositusta ei ole enää vuosiin nähty Pepsodent-mainoksissa, ilmeisesti Unilever Finland Oy on jossain vaiheessa päättänyt lopettaa tukensa Suomen hammaslääkäriliitolle. Ei voi kyllä kieltää, etteikö suosituksen ostaminen olisi ollut Pepsodentin myynnin kannalta valtava menestys.

Itse olen ottanut tavaksi ostaa hammastahnaksi Colgatea.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Onko tuo Dompparin "hammaskiillettä kovettava" tahna joku apteekkituote?
Käytän voidellun hammaslääkärin suosittelemaa pepsodent super fluoria.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Milloin mitäkin. Yleensä Pepsodentin tahi Colgaten joku versio tarttuu mukaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Monet varmaan muistavat Pepsodent-mainokset, joissa Suomen hammaslääkäriliitto ilmoitti suosittelevansa juuri Pepsodentia. Olisiko sillä jotain tekemistä Pepsodentin suosion kanssa? Tuosta tulikin mieleen, että koska kyseistä suositusta ei ole enää vuosiin nähty Pepsodent-mainoksissa, ilmeisesti Unilever Finland Oy on jossain vaiheessa päättänyt lopettaa tukensa Suomen hammaslääkäriliitolle. Ei voi kyllä kieltää, etteikö suosituksen ostaminen olisi ollut Pepsodentin myynnin kannalta valtava menestys.

Itse olen ottanut tavaksi ostaa hammastahnaksi Colgatea.
En tiedä.. Mulle hammaslääkäri suositteli ihan ite just tota pepsodentin xylitol tahnaa.
Mainossloganeihin en usko, mutta hammaslääkäriin kyllä.

WebSlave

Trackman
Tämä suomenkielisin tekstein. Pidän lakritsille vivahtavasta mausta.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Milloin mitäkin (vaimo sattuu kaupasta tuomaan).

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Aiemmin tätä:

Tällä hetkellä kokeilussa tämä, koska oli usein aftoja, jotka voivat johtua hammastahnasta: