sama!Melkeinpä aina oon käyttäny
Juu, ton tuubin lisäks vielä Listeriniä niin kyllä kiiltää hampaatSama kuin Lugeralla.
En tiedä.. Mulle hammaslääkäri suositteli ihan ite just tota pepsodentin xylitol tahnaa.Monet varmaan muistavat Pepsodent-mainokset, joissa Suomen hammaslääkäriliitto ilmoitti suosittelevansa juuri Pepsodentia. Olisiko sillä jotain tekemistä Pepsodentin suosion kanssa? Tuosta tulikin mieleen, että koska kyseistä suositusta ei ole enää vuosiin nähty Pepsodent-mainoksissa, ilmeisesti Unilever Finland Oy on jossain vaiheessa päättänyt lopettaa tukensa Suomen hammaslääkäriliitolle. Ei voi kyllä kieltää, etteikö suosituksen ostaminen olisi ollut Pepsodentin myynnin kannalta valtava menestys.
Itse olen ottanut tavaksi ostaa hammastahnaksi Colgatea.
Muistaakseni mainoksessa sanovat, että olisi. Itse kuitenkin väittäisin ostaneeni paikallisesta K-Kaupasta.Onko tuo Dompparin "hammaskiillettä kovettava" tahna joku apteekkituote?
Samaa merkkiä, mutta eri tuotetta. Sellaista sinistä Denivitiä, pienestä läpinäkyvästä litteästä pullosta. Son ennemminkin geeliä, kuin tahnaa. En löytänyt kunnollista kuvaa.Tämä suomenkielisin tekstein. Pidän lakritsille vivahtavasta mausta.
Sama täällä. Paitsi että tahnahankkijana toimii avovaimo.Milloin mitäkin (vaimo sattuu kaupasta tuomaan).