Mitä käytät?

• Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Knoukka

Well-known member
Jonin kandee hoitaa sillä aineella munat kans. Pysyy monta päivää puhtaampina ja hienomman näkösinä.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Minä olen lähes aina käyttänyt pelkästään shampoota ja pärjännyt sillä. Saisiko hoitoaineella kuitenkin tukan vielä hienomman näköiseksi ja pysymään puhtaana monta päivää? Noh anyway tällä hetkellä käytän värjätyille hiuksille tätä shampoota:

Aiheuttaa vahvasti hilsettä tuo muuten. Tiedän, koska itse käytin muutaman viikon. Nykyään on Lorealin Elvital käytössä vahvasti. Hoitoaineisiin ei toistaiseksi ole tarvetta, mutta suihkussa käyn joka päivä ja tukankin joka päivä pesen. Kuulemma ei pitäisi koska huonontaa hiuksia, mutta en nyt tuota ole toistaiseksi ainakaan huomannut vaan tuuheana edelleen kasvaa nuo.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Millon mitäkin. Useimmin kai jotain erittäin hieho suomalainen -juttuja. Olenhan erittäin hieho itsekin.
Hoitoaineita en käytä. Paitsi muutamina värjäystä seuraavina kertoina sitä mitä siellä värijutussa on messissä. Auttaahan se ööö... hiuksia pysymään ihquina ja väri pysyy paremmin ja hiuksista tulee niin pehmeät, kiiltävät ja kimmoisat. Antaa uutta eloa jne... Tai jotain.

Ria

Jäässä
Jotain mieluiten silikonitonta shampoota, XZ on ihan hyvää. Käytän myös hoitoainetta, koska pitkien hiusten latvat menee muuten turhan kuiviksi ja takkusiksi. Samasta syystä en pese hiuksia päivittäin, jos ei ole pakko.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jotain mieluiten silikonitonta shampoota, XZ on ihan hyvää. Käytän myös hoitoainetta, koska pitkien hiusten latvat menee muuten turhan kuiviksi ja takkusiksi. Samasta syystä en pese hiuksia päivittäin, jos ei ole pakko.
Vaihtelee paljon mitä käytän, ei ole varsinaista suosikkia. Viime aikoina käyttänyt myös tuota XZ:taa

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Head & shoulders. En käytä hoitoaineita.
Head&Shoulders -tuoteperhe on saanut jatkoksi kunnon hoitoaineen. Nimi on luonnollisesti Ass&Knees. Fröbelin Palikat mainostaa rarjossa. Tulossa on samaan settiin vielä varpaidenvälihoitotuote Toe sekä isovarpaidenvälihoitotuote Camel Toe.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Viitsitkö Joni panoroida vähän tuota snapshottia? Ois kiva nähdä taas koko kemikalio.

No joo, jos totta puhutaan niin mulla on shampoon tai suihkusaippuan suhteen ollut haku päällä jo jonkin aikaa. Mulla on tarkka hajumuisti (yhdeltä lomamatkalta) siitä millainen sen pitäisi olla enkä ole sitä vielä Suomesta löytänyt.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Head & Shoulders tällä hetkellä käytössä. Ei hoitoaineita kun ilmankin pärjäilee ihan kivasti.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Head&Shoulders -tuoteperhe on saanut jatkoksi kunnon hoitoaineen. Nimi on luonnollisesti Ass&Knees. Fröbelin Palikat mainostaa rarjossa. Tulossa on samaan settiin vielä varpaidenvälihoitotuote Toe sekä isovarpaidenvälihoitotuote Camel Toe.
Toi on tosiaan ton samppoon huono puoli. Koskaan ei voi olla varma ettei ala "Pää, olkapää, peppu, polvet, ..." soimaan päässä kun hiuksiaan pesee. :jaska:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.