Aiheuttaa vahvasti hilsettä tuo muuten. Tiedän, koska itse käytin muutaman viikon. Nykyään on Lorealin Elvital käytössä vahvasti. Hoitoaineisiin ei toistaiseksi ole tarvetta, mutta suihkussa käyn joka päivä ja tukankin joka päivä pesen. Kuulemma ei pitäisi koska huonontaa hiuksia, mutta en nyt tuota ole toistaiseksi ainakaan huomannut vaan tuuheana edelleen kasvaa nuo.Minä olen lähes aina käyttänyt pelkästään shampoota ja pärjännyt sillä. Saisiko hoitoaineella kuitenkin tukan vielä hienomman näköiseksi ja pysymään puhtaana monta päivää? Noh anyway tällä hetkellä käytän värjätyille hiuksille tätä shampoota:
Mites, kun hiuslakalla saa hiukset aika hyvin pystyyn - kandeisko sitäkin kokeilla muniin?Jonin kandee hoitaa sillä aineella munat kans. Pysyy monta päivää puhtaampina ja hienomman näkösinä.
Ilman muuta. Ja vastavuoroisesti hiuskuontaloon on hyvä hieroa pillua.Mites, kun hiuslakalla saa hiukset aika hyvin pystyyn - kandeisko sitäkin kokeilla muniin?
Sama mutta se vihree purkki.
Taitaa olla halvinta, mitä marketista löytyy.
Ehdottomasti. Onhan kestosuositus kaikille forumisteille vetää vittua päähän.Ilman muuta. Ja vastavuoroisesti hiuskuontaloon on hyvä hieroa pillua.
Aijaa itse en kyllä ole huomannu mitään hilseilyä mutta varmaankin johtuu kelle sopii ja kelle ei toi.Aiheuttaa vahvasti hilsettä tuo muuten.
Voi olla myös koska itselläni on herkkä hiuspohja muutenkin, en tiedä.Aijaa itse en kyllä ole huomannu mitään hilseilyä mutta varmaankin johtuu kelle sopii ja kelle ei toi.
Vaihtelee paljon mitä käytän, ei ole varsinaista suosikkia. Viime aikoina käyttänyt myös tuota XZ:taaJotain mieluiten silikonitonta shampoota, XZ on ihan hyvää. Käytän myös hoitoainetta, koska pitkien hiusten latvat menee muuten turhan kuiviksi ja takkusiksi. Samasta syystä en pese hiuksia päivittäin, jos ei ole pakko.
Head&Shoulders -tuoteperhe on saanut jatkoksi kunnon hoitoaineen. Nimi on luonnollisesti Ass&Knees. Fröbelin Palikat mainostaa rarjossa. Tulossa on samaan settiin vielä varpaidenvälihoitotuote Toe sekä isovarpaidenvälihoitotuote Camel Toe.Head & shoulders. En käytä hoitoaineita.
Käytän samaa.Mäntysuopaa
Toi on tosiaan ton samppoon huono puoli. Koskaan ei voi olla varma ettei ala "Pää, olkapää, peppu, polvet, ..." soimaan päässä kun hiuksiaan pesee. :jaska:Head&Shoulders -tuoteperhe on saanut jatkoksi kunnon hoitoaineen. Nimi on luonnollisesti Ass&Knees. Fröbelin Palikat mainostaa rarjossa. Tulossa on samaan settiin vielä varpaidenvälihoitotuote Toe sekä isovarpaidenvälihoitotuote Camel Toe.