Mitä KIC-finaalin tilalle? Kerro villeimmät unelmasi!

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tallinna kiinnostaa kyllä ja ajoaikaakin näyttää olevan mukavasti! Voisin saman reissun aikana tehdä myös lonkero- ja viinatäydennyksen
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tallinnalle ehdoton ehkä täältä. Riippuu monesta asiasta mun kohdalla se kumminkin...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Itselle kelpaisi vaikka 2 x Turku:rolleyes: Mainossoppari KIC:in kanssa ilmeisesti raukesi myös eilen, joten mainosaikaakin olisi forumilla enempi. Ja hyvin todennäköistä, että kaksi eri kisaa, niin saisi kaksi eri profiiliakin käyttöön.....muuten mulle yks hailee. Tallinna ei kiinnosta, siellä käy huonosti selvinpäinkin.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Jos VM:män hinta tosiaan on on tuota luokkaa niin onhan se ylihintainen. Voisihan (joskus ainakin) tehdä sellasisen yhdistetyn ajo/bailaus reissun mihin voisi ottaa puolisot mukaan. Silloin se varmaan olisi Tallinna tai Alahärmä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Täh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?
Ai niin, mä olen ainut käppyrä. En mä Andyn ikäisenä olisi tätä ehdottanut. Enkä ole ihan varma miksi ehdotin sitä. Herkkä hetki tai jotain, mutta ainakin kommentointia sain aikaiseksi. UNOHTAKAA!:wink:
 

Örfil

Guest
Double-ö meinas tuoda omat "kaljat" bileisiin vaikka paikalla on baarin puolestakin tarvikkeita ;)
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Aika simppeli ratkasu tähänki löytyy, hahmo soittaa huomenna Forssaan missä on ollu kautta aikain suurin osallistujakaarti, hyvä kalusto, tasaset kisat, että Forssa3 järkätään johonki väliin ja turku pidetään päätöskisana! Case closed!
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Aika simppeli ratkasu tähänki löytyy, hahmo soittaa huomenna Forssaan missä on ollu kautta aikain suurin osallistujakaarti, hyvä kalusto, tasaset kisat, että Forssa3 järkätään johonki väliin ja turku pidetään päätöskisana! Case closed!
Kuulostaa hyvältä! :ahem:
 
Ylös