Toisaalta karting = seksiä :thumbup:No totta, karting on toinen asia mikä voi olla hauskaa ilman fiunaa. Ehkä täytyisi lisätä siguun se.
Toisaalta karting = seksiä :thumbup:No totta, karting on toinen asia mikä voi olla hauskaa ilman fiunaa. Ehkä täytyisi lisätä siguun se.
Harkitsen saatko tulla seuraavaan treenisessioon enää...Toisaalta karting = seksiä :thumbup:
Ostetaan Jaculle KiC:n konkkapesästä yksi Sodi, sillä saa sitten "paneskella menemään" joka kisassaHarkitsen saatko tulla seuraavaan treenisessioon enää...
Yhellekin jampalle riitti peräntarjoominen viime kisassa.Harkitsen saatko tulla seuraavaan treenisessioon enää...
Täh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?yhdistetyn ajo/bailaus reissun mihin voisi ottaa puolisot mukaan. Silloin se varmaan olisi Tallinna tai Alahärmä.
Ehkäpä öö ruz onkin löytänyt sen oikean...Täh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?
Samaa itsekin katselinTäh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?
Voisihan (joskus ainakin) tehdä sellasisen yhdistetyn ajo/bailaus reissun mihin voisi ottaa puolisot mukaan. Silloin se varmaan olisi Tallinna tai Alahärmä.
Puolisot Alahärmään ja itse Tallinnaan? (vai päinvastoin?)Täh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?
Ai niin, mä olen ainut käppyrä. En mä Andyn ikäisenä olisi tätä ehdottanut. Enkä ole ihan varma miksi ehdotin sitä. Herkkä hetki tai jotain, mutta ainakin kommentointia sain aikaiseksi. UNOHTAKAA!:wink:Täh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?
Kuulostaa hyvältä! :ahem:Aika simppeli ratkasu tähänki löytyy, hahmo soittaa huomenna Forssaan missä on ollu kautta aikain suurin osallistujakaarti, hyvä kalusto, tasaset kisat, että Forssa3 järkätään johonki väliin ja turku pidetään päätöskisana! Case closed!
:ahem::ahem:Kuulostaa hyvältä! :ahem: