Mitä korjaisit plastiikkakirurgilla?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kysytäänpä vielä tällaista. Jos saisit vapaasti kuluista, aikatauluista ym. välittämättä toteuttaa YHDEN korjauksen plastiikkakirurgilla, mikä se olisi?

En tiedä kuuluuko tämä kauneuskirurgian piiriin, mutta itse haluaisin Barry Whiten äänihuulet.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vaihtaisin paremmat aivot. Plastiset toimisi varmaan paremmin. Ainaskin, jos Pietariin on uskominen, kun mulla on hänen mukaan alzheimerr...myös JA alias Moe alias Jones on moittinut useasti uskomattoman terävää aivotoimintaani.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pitääkö se itselle toteuttaa? Jollei, niin peesaan edellisiä.

T: Täydellinen

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ottaisin leikkauksen hörökorvilleni. Toiveena olisi korvat, jotka eivät taivu niin pahasti ulospäin kuin mitä nykyisin.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulle on siunaantunut vähän nirsosti alaleukaa, sitä vois vähän muotoilla. Laseria vois näyttää silmille ja ihokarvoille, niin pääsis helpommalla.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En nyt just keksi mitään.. Jos pakko olis joku plastiikkakirurginen toimenpide ottaa, niin varmaan just ottaisin luomenpoiston ilman arpia ja korjauttaisin jo olemassa olevia luomenpoistosta jääneitä arpia..

Rasvaimun ottaisin.
Rasvaimu. 30kg pois rasvaa koko kropasta.
Rasvaimu kuulostaa laiskan ihmisen toimenpiteeltä. Terveellinen ruokavalio ja liikunta (kuntotasoon nähden sopiva määrä, ei liikaa!) pitäisi olla ihan toimiva, joskin pitkäkestoinen vaihtoehto..

Mitäs sitten kun teet rasvaimun, niin eipä mee kauaa kun ne läskit on taas takaisin ellet muuta elintapojasi. Mitä järkeä?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mitäs sitten kun teet rasvaimun, niin eipä mee kauaa kun ne läskit on taas takaisin ellet muuta elintapojasi. Mitä järkeä?
Höh...sitten voi ottaa uuden rasvaimun....helppoa.

Samalla vois korjailla vähän tota peenistä. Lähinnä pidentää siis.
Edit: Ja samalla voisi korjata siten, että se ei vedä koko aika vasempaan punttiin.

Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Ensin ajattelin pientä rasvaimua, mutta vähän Jacquesin linjan tavoin tulin siihen tulokseen, että se muutos olisi luultavasti saavutettavissa itsekurinkin lisäyksellä. Itse asiassa suunnittelin eilen hommaavani erään kuntosalin jäsenyyden kunhan kesäteatteriprojekti on ohi ja minulle jää sen ja töiden jälkeen vapaa-aikaa enemmän kuin tunti aamulla ja tunti illalla.

Itse kysymykseen vastaankin nyt, että mahdollisuuksien mukaan tekisin hymystäni symmetrisemmän. Se kun "vetää" luonnostaan toiselle puolelle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itse kysymykseen vastaankin nyt, että mahdollisuuksien mukaan tekisin hymystäni symmetrisemmän. Se kun "vetää" luonnostaan toiselle puolelle.
Teilla kun on näköjään Nomin kanssa sama ongelma (vetää vasemmalle), niin voisitte ehkä kokeilla samaa plastiikkakirurgiua, saatte ehkäpä vielä ryhmäalennusta!

Lugera

Well-known member
Ehdottomasti toisen silmäni. Se on vakavasti karsastunut ja olen ollut koulukiusattu aina. Lisäksi kaikki tuntemattomat ihmiset tuijottavat minua vitun ärsyttävästi joka paikassa. Vaikka en näe silmällä kuin värejä, haluaisin sen suoraksi. En pysty liikuttamaan kumpaakaan silmää.

Kuvaa en edes kehtaa laittaa.