Leikkiikö ne lapasella?Mulla on ihan hyviä lemmikei. Yksi kissa, ja sit yks eläin kissa.
Leikkiikö ne lapasella?Mulla on ihan hyviä lemmikei. Yksi kissa, ja sit yks eläin kissa.
En tiiä, en näe täältä alta kunnolla.Leikkiikö ne lapasella?
mikäs rotu tää muuten on?Kun tapasin naisen, niin hän oli jo tällaisen hankkinut (vaikka ei ollutkana vielä saanut, kun ikää oli tavatessamme n. 1vko), joten sain sen ikäänkuin bonuksena... :eek!:
Tuo on se rotu, joka tekee niitä temppuja mielellään....ööh...joku terrieri varmaan.mikäs rotu tää muuten on?
Hauskoja nimiä. :thumbup:3 kissaa
Herra Yrjö Karvinen 13 v ex-kolli
Nuoriherra Paavo Petteri Pask.... eiku Paksuhäntä Longhair 6.5 kk
Rouva Iines 3 v
Nomi oli oikeassa :eek!::eek!::eek!:Tuo on se rotu, joka tekee niitä temppuja mielellään....ööh...joku terrieri varmaan.
Lappalainenhan se.mikäs rotu tää muuten on?
:eek!::eek!::eek!:Nomi oli oikeassa :eek!::eek!::eek!:
Eli westie tuo on...
Mullakin on bokserit. Ollaan sitten samixii...:thumbup:Mikä on lemmike? Ei mulla semmoisia ole.
Omalla nimellä ei ole enää minkäänsorttista elukkaa, hevosta en voinut pitää opiskelemaan lähtiessä. Perheellä on bokseri.
Minulla ei ole tälläkään hetkellä housuja.:thumbup:Mullakin on bokserit. Ollaan sitten samixii...:thumbup:
Aika nuori toi sun naises :doubtful:Kun tapasin naisen, niin hän oli jo tällaisen hankkinut (vaikka ei ollutkana vielä saanut, kun ikää oli tavatessamme n. 1vko), joten sain sen ikäänkuin bonuksena... :eek!:
Aika nuori toi sun naises :doubtful:
Ja mitä saamiseen tulee, niin.... :nope:
Heh. Monennimisiä häntiä sitä on olemassa.3 kissaa
Herra Yrjö Karvinen 13 v ex-kolli
Nuoriherra Paavo Petteri Pask.... eiku Paksuhäntä Longhair 6.5 kk
Rouva Iines 3 v
ja aika-ajoin muutama innokas kylän kolli "velvollisuuksien suorittamista" vahtimassa nurkilla...