Tämä aiheutti tahattoman repeämisenJaskan bonukset...
:nope::nope::nope:Kun tapasin naisen, niin hän oli jo tällaisen hankkinut, joten sain sen ikäänkuin bonuksena... :eek!:
Mitä ihmeen kaviaaria kissalle syötätYksi kissa. Mennyt vitusti rahaa sen syottamiseen. Pitais laittaa ravunsyotiksi, mutta ei enaa voi kun on ollut se jo 10 vuotta kohta.
Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa.Mitä ihmeen kaviaaria kissalle syötät
Sinulla on loistava tapa kehittää juoni niin, että postauksen lopussa lähestytään räjähtämistä. :thumbup:Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa.
:jaska::jaska:
Jumalauta!!!!
Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa.
:jaska::jaska:
Jumalauta!!!!
Ei se Teuhka ole moksiskaan jos sitä tommosella 5 kg hienosäätölekalla koputtelee.Frison ja luppis.
.. OoPee säästä Teuvo, vaikka vähän purnaakin!
Nivusiin ajattelin tuolla humauttaa, mutta vain kerran!Ei se Teuhka ole moksiskaan jos sitä tommosella 5 kg hienosäätölekalla koputtelee.
Jätät toisen kiveksen vielä 'henkiin' ettei ääni nouse aivan falsettiin.:thumbup:Nivusiin ajattelin tuolla humauttaa, mutta vain kerran!
Ei se ääni täällä forumilla haittaa :frank:Jätät toisen kiveksen vielä 'henkiin' ettei ääni nouse aivan falsettiin.:thumbup:
Eläinrääkkääjä! Onko seuraavana aamulla suussa maistunut mäyräkoiran pissi ja näkynyt mitään epämääräisiä jätöksiä?!Muutaman kerran olen ostanut itselleni mäyräkoiran, mutta ne on viikonlopun aikana taianomaisesti hävinnyt jonnekin.