Mitä lemmikeitä teillä on?

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Jotain kaloja on, tai ainakin viimeksi akvaarioon katsoessani niitä oli. Niin, ja isällä on koira, joka mullekin tuntuu aika omalta lemmikiltä. Kohta muistaakseni 14-vuotias sekarotuinen, hyvässä kunnossa ikäisekseen.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Minulla olisi lemmikkiponi joka tosin on jäänyt asustelemaan sinne Suomen puolelle ja täällä kotona asustaa muutamat akvaariokalat ja toivottavasti tulevaisuudessa myös pikkuinen koira.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Yksi kissa. Mennyt vitusti rahaa sen syottamiseen. Pitais laittaa ravunsyotiksi, mutta ei enaa voi kun on ollut se jo 10 vuotta kohta.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Mitä ihmeen kaviaaria kissalle syötät:confused:
Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa. :confused:

:jaska::jaska:

Jumalauta!!!!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa. :confused:

:jaska::jaska:

Jumalauta!!!!
Sinulla on loistava tapa kehittää juoni niin, että postauksen lopussa lähestytään räjähtämistä. :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa. :confused:

:jaska::jaska:

Jumalauta!!!!
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Frison ja luppis.

.. OoPee säästä Teuvo, vaikka vähän purnaakin!
 

Makkonen

Guest
Muutaman kerran olen ostanut itselleni mäyräkoiran, mutta ne on viikonlopun aikana taianomaisesti hävinnyt jonnekin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Muutaman kerran olen ostanut itselleni mäyräkoiran, mutta ne on viikonlopun aikana taianomaisesti hävinnyt jonnekin.
Eläinrääkkääjä! Onko seuraavana aamulla suussa maistunut mäyräkoiran pissi ja näkynyt mitään epämääräisiä jätöksiä?!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.


Koirien kanssa kun on oppinut elämään ja harrastamaan, niin ilman niitä ei oikein osaa edes olla. Kuvassa on kaksi - toinen on vaan maastoutunut taustaväriin paremmin. Hau not to be seen.
 
Ylös