Mitä Lugera sai naiselta vastaukseksi

Mitä Iida vastasi?


  • Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Nyt pitäis vielä selvittää, että millaista se oli se vastauk-seksi, jota Lugera harrasti tässä tarinassa mainitun daamin kanssa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Vasta UK -seksi vois kääntyä KU -seksiksi ja sehän on taas toverillista ja solidaarista. Mitä nyt kapitalisteja manataan aina hengähdystauolla.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vasta UK -seksi vois kääntyä KU -seksiksi ja sehän on taas toverillista ja solidaarista. Mitä nyt kapitalisteja manataan aina hengähdystauolla.
Eli ilmeisesti pannaan saunan lauteilla menttaliteetilla "Kaverille kans"?
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Voisko Lugera nyt ystävällisesti avata tätä toijkin aihetta enämpi? Niin moni sitä on udellut ja muakin kiinnostaisi. :eek:
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Aiheen pollin vastaus löytyy viestistä numero sexton. Voidaan jatkaa Iidan jarnaamista (se muija tälläkin hetkellä on tuolla viereisessä luokassa) tai sitten pollataan arkistoidaanko vai poistetaanko!?
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Skygge voisi vaikka alottaa uuden pollin aiheesta "Mitä Lugera kysyy Iidalta seuraavaksi"? :D
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Perusäkäsellä ilmeellä kuten naiset aina

:frank:
Ei me yhdestä Iidasta olla moksiskaan. Uutta matoa koukkuun ja pelottelemaan seuraavaa mimmiä. Kohta ne jo pitää kirjaa, että ketä se Luge nyt on pelotellut ja sitten jo odotellaan ja ihmetellään, että miksei mua ollenkaan pelotella häiriökaytöksellä perkele. Jonoksi asti ampuvat pelottelupaikoille pakarat väreillen odottelemaan, että joko mua joko mua. Mutta me ollaankin nyt ruorissa. Me pelataan tätä peliä. Ei häiriköidäkään ihan ketä sattuu ja kuinka halutaan. Me leikitään vaikeita. Näin me tehdään.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kertakaikkisen hienoja ohjeita tuli sieltä. Yritys ja painostus johtaa vääjäämättä jossain vaiheessa tulokseen. Tyylipisteitä ei jaeta, kysykää vaikka Jan Boklöviltä.
 
Ylös