AJ
Well-known member
Nyt pitäis vielä selvittää, että millaista se oli se vastauk-seksi, jota Lugera harrasti tässä tarinassa mainitun daamin kanssa.
Eli ilmeisesti pannaan saunan lauteilla menttaliteetilla "Kaverille kans"?Vasta UK -seksi vois kääntyä KU -seksiksi ja sehän on taas toverillista ja solidaarista. Mitä nyt kapitalisteja manataan aina hengähdystauolla.
Jokaiselta kykyjensä mukaan, jokaiselle tarpeittensa mukaan, vai miten se nyt menikään.Eli ilmeisesti pannaan saunan lauteilla menttaliteetilla "Kaverille kans"?
Eiks riittäis pelkkä "jokaiselle"?Jokaiselta kykyjensä mukaan, jokaiselle tarpeittensa mukaan, vai miten se nyt menikään.
Aika paljon ois seki.Eiks riittäis pelkkä "jokaiselle"?
Varsin paljon olisi sekin.Aika? En ymmärrä.
Joo ei kuulosta hyvältä :nope:Jaa teillä on niin vapaa suhde, että päästät hänet ulos asunnosta. No sit.
Tuskin.Niin moni sitä on udellut ja muakin kiinnostaisi.
Aiotko kysyä Iidan mielipidettä haluaako hän mieluummin tulla poistetuksi vai arkistoiduksi?sitten pollataan arkistoidaanko vai poistetaanko!?
Varmaankin haluaa vain pysyä erossa musta.Aiotko kysyä Iidan mielipidettä haluaako hän mieluummin tulla poistetuksi vai arkistoiduksi?
Perusäkäsellä ilmeellä kuten naiset ainaMiten Iida veti tuon hymiön siinä vastauksessaan?
Ei me yhdestä Iidasta olla moksiskaan. Uutta matoa koukkuun ja pelottelemaan seuraavaa mimmiä. Kohta ne jo pitää kirjaa, että ketä se Luge nyt on pelotellut ja sitten jo odotellaan ja ihmetellään, että miksei mua ollenkaan pelotella häiriökaytöksellä perkele. Jonoksi asti ampuvat pelottelupaikoille pakarat väreillen odottelemaan, että joko mua joko mua. Mutta me ollaankin nyt ruorissa. Me pelataan tätä peliä. Ei häiriköidäkään ihan ketä sattuu ja kuinka halutaan. Me leikitään vaikeita. Näin me tehdään.Perusäkäsellä ilmeellä kuten naiset aina
:frank: