Mitä Lugera sai naiselta vastaukseksi

Mitä Iida vastasi?


  • Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Uutta matoa koukkuun. ;) Jos se on tollanen, ni sitte se on tollanen. Et sä sille mitään voi. :nope:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Itse kyllä hakkaisin päätä seinään vielä ainakin pari kuukautta.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita. Muilta osin siteeraisin Tamin, tuon aikamme suuren ajattelijan, elämänohjetta: Geeliä tukkaan ja vastatuuleen.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita. Muilta osin siteeraisin Tamin, tuon aikamme suuren ajattelijan, elämänohjetta: Geeliä tukkaan ja vastatuuleen.
Jep, harva nainen tykkää, että kaveripojat koskettelee "sillai". Enkä itsekkään ymmärrä, että miksi toisia pitäisi kosketella hartioista yms. jatkuvasti. :confused:
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Itse kyllä hakkaisin päätä seinään vielä ainakin pari kuukautta.
Alotin just. Huhtikuuta odotellessa... :jaska:

Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita.
Juu. Taas huomataan, kuinka minä oikeasti olen se asenne- ja käytösvammainen... :D

Jep, harva nainen tykkää, että kaveripojat koskettelee "sillai".
En ole ikinä kosketellut ketään sinne tai sillai. Se on ollut tavallaan sellasta tuttavallista hellyyttä, mutta nyt tekin alatte huomaamaan, että Iida on oikeassa ja minä olen se oikea paskapää. Näin sen oletinkin menevän. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
En ole ikinä kosketellut ketään sinne tai sillai. Se on ollut tavallaan sellasta tuttavallista hellyyttä
Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita. Muilta osin siteeraisin Tamin, tuon aikamme suuren ajattelijan, elämänohjetta: Geeliä tukkaan ja vastatuuleen.
Mä olen Bobakin kanssa täysin samaa mieltä. Suomalaiset nyt ovat ylipäätään varsin helppoja närkästymään ihan ystävällisestä koskettelusta, se vaan ei kuulu tapoihin. En yhtään ihmettele vittuuntumista. Helpompaa varmasti muuttaa omia tapoja kuin toivoa kaikkien muiden muuttavan suhtautumistaan. En mä usko mitenkään sen koskettelun vastenmielisenä pitämisen olevan henkilökohtaista, ihan yksi lysti kuka sitä harrastaa.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Se on ollut tavallaan sellasta tuttavallista hellyyttä, mutta nyt tekin alatte huomaamaan, että Iida on oikeassa ja minä olen se oikea paskapää. Näin sen oletinkin menevän. :thumbup:
Sehän riippuu ihan naisesta, että kuka siitä pitää ja kuka ei. Sen verran pitää kuitenkin olla pelisilmää, että katsoo kelle se sopii ja härnää sitten niitä. Ei oo maailmanloppu, älä siis juokse seinään tai tee muutenkaan kuin tuo Pyryfin reppana sanoo.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Olen tiedostanut tämän, mutta se on yhtä "helppoa" kuin vasenkätisenä opettelisi käyttää kynää/syömään/yms. oikealla kädellä.
Totta. Hankalaahan se on pitää sormensa erossa naisista. Vinkkinä että kannattaa odottaa että naiset juovat ensin itsensä humalatilaan, ja puristella sitten vasta. Varma tieto.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Totta. Hankalaahan se on pitää sormensa erossa naisista. Vinkkinä että kannattaa odottaa että naiset juovat ensin itsensä humalatilaan, ja puristella sitten vasta. Varma tieto.
Pelimpi mies juottaa ne itse humalaan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Oikeesti nyt Lugersson. Etäisyyttä siihen.

Ensinnäkin: viha, raivo, kosto, inho ym. on aika isoja sanoja ja tunteita tällaiseen asiaan. Tiedän, että nuoret tuntevat julmetulla sydämellä ja aitaa kaatuu pikkuasioista. Silti ne on pikkuasioita ja kukaan ei oikeesti vihaa tai inhoa tai halua kostaa yhtään vitun mitään. Anna sille tilaa. Anna olla. Sä oot osas tehnyt ja nyt annat sitten toiselle mahdollisuuden hoitaa suhteensa suhun sille mallille kuin se haluaa. Ei tässä kuviossa ketään voi pakottaa yhtään mihinkään.

Sitä koskettelua kandee kyllä vähän kontrolloida. Naiset ja tytöt tykkää koskettelusta, mutta kukaan ei tykkää jos se tapahtuu tunkeilemalla ts. ilman lupaa. Siihen pitää olla molemminpuolinen yhteisymmärrys. Vaikka olisi kuinka viatonta. Anna avaimet toiselle. Taidolla. Esim. halaaminen tavattaessa hoidetaan niin, että sen sijaan, että halataan ns. väkisin, levitetään kädet halauksen vastaanottoon. Avaimet toiselle. Kumpikin on aaltopituudella. Niin se tapahtuu etelässäkin, jossa halataan samakin ihminen sata kertaa päivässä.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Kuitenkin lähes alusta asti useimmat ystävätytöt ovat sanoneet minua "ahdistelevaksi". Tämä tarkoittaa siis sitä, että mulla on vähän paskamainen tapa halata, kosketella tuttavallisesti olkapäille, pelästyttää takaapäin, näykkiä lantiolle tai vaikka silittää päätä.
Mua alko vituttamaan etänä tätä lukiessani. Rohkenen veikata, että olet tyttöjen keskuudessa tunnettu nimellä "se ihme pervo". Ainoastaan tytön parhaat (tyttöpuoliset) kaverit tai poikaystävä saa harrastaa tollasta klähmintää.

Ei millään pahalla, mutta ei niin hyvälläkään: Lopeta toi!
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
No niin, heti tuli olo, että tuli sanotuksi liian jyrkästi Lugeralle. Ethän sä nyt mitään hirveetä ole tehny. Toi on vaan niin outoa, että se pistää ihmiset epäilemään sua.

Esimerkiksi, mitäpä jos joku aina tutun ihmisen kohdatessaan laulais kertosäkeen Miljoonasateen hitistä Marraskuu. Eihän se olisi mikään rikos, mutta ihmiset alkais pitää tätä ihmistä hyvinkin outona ja samalla pelottavana. En osaa oikein kuvailla asiaa suomeksi, mutta englanniksi asian voi tiivistää yhteen sanaan: "creepy".
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No niin, heti tuli olo, että tuli sanotuksi liian jyrkästi Lugeralle. Ethän sä nyt mitään hirveetä ole tehny. Toi on vaan niin outoa, että se pistää ihmiset epäilemään sua.

Esimerkiksi, mitäpä jos joku aina tutun ihmisen kohdatessaan laulais kertosäkeen Miljoonasateen hitistä Marraskuu. Eihän se olisi mikään rikos, mutta ihmiset alkais pitää tätä ihmistä hyvinkin outona ja samalla pelottavana. En osaa oikein kuvailla asiaa suomeksi, mutta englanniksi asian voi tiivistää yhteen sanaan: "creepy".
Suomen kielessä ihmisten jatkuva tarpeeton koskettelu taipuu muotoon "Haluutsä turpaan?"
 
Ylös