Jep, harva nainen tykkää, että kaveripojat koskettelee "sillai". Enkä itsekkään ymmärrä, että miksi toisia pitäisi kosketella hartioista yms. jatkuvasti.Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita. Muilta osin siteeraisin Tamin, tuon aikamme suuren ajattelijan, elämänohjetta: Geeliä tukkaan ja vastatuuleen.
Alotin just. Huhtikuuta odotellessa... :jaska:Itse kyllä hakkaisin päätä seinään vielä ainakin pari kuukautta.
Juu. Taas huomataan, kuinka minä oikeasti olen se asenne- ja käytösvammainen...Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita.
En ole ikinä kosketellut ketään sinne tai sillai. Se on ollut tavallaan sellasta tuttavallista hellyyttä, mutta nyt tekin alatte huomaamaan, että Iida on oikeassa ja minä olen se oikea paskapää. Näin sen oletinkin menevän. :thumbup:Jep, harva nainen tykkää, että kaveripojat koskettelee "sillai".
En ole ikinä kosketellut ketään sinne tai sillai. Se on ollut tavallaan sellasta tuttavallista hellyyttä
Mä olen Bobakin kanssa täysin samaa mieltä. Suomalaiset nyt ovat ylipäätään varsin helppoja närkästymään ihan ystävällisestä koskettelusta, se vaan ei kuulu tapoihin. En yhtään ihmettele vittuuntumista. Helpompaa varmasti muuttaa omia tapoja kuin toivoa kaikkien muiden muuttavan suhtautumistaan. En mä usko mitenkään sen koskettelun vastenmielisenä pitämisen olevan henkilökohtaista, ihan yksi lysti kuka sitä harrastaa.Ehkä tota toisen henkilökohtaisen tilan kunnioittamista vois harkita. Muilta osin siteeraisin Tamin, tuon aikamme suuren ajattelijan, elämänohjetta: Geeliä tukkaan ja vastatuuleen.
Olen tiedostanut tämän, mutta se on yhtä "helppoa" kuin vasenkätisenä opettelisi käyttää kynää/syömään/yms. oikealla kädellä.Helpompaa varmasti muuttaa omia tapoja
Sehän riippuu ihan naisesta, että kuka siitä pitää ja kuka ei. Sen verran pitää kuitenkin olla pelisilmää, että katsoo kelle se sopii ja härnää sitten niitä. Ei oo maailmanloppu, älä siis juokse seinään tai tee muutenkaan kuin tuo Pyryfin reppana sanoo.Se on ollut tavallaan sellasta tuttavallista hellyyttä, mutta nyt tekin alatte huomaamaan, että Iida on oikeassa ja minä olen se oikea paskapää. Näin sen oletinkin menevän. :thumbup:
Kiitti, nää olikin jumissa tuossa aiemmin.*hieroo skyggepojun hartioita*
Totta. Hankalaahan se on pitää sormensa erossa naisista. Vinkkinä että kannattaa odottaa että naiset juovat ensin itsensä humalatilaan, ja puristella sitten vasta. Varma tieto.Olen tiedostanut tämän, mutta se on yhtä "helppoa" kuin vasenkätisenä opettelisi käyttää kynää/syömään/yms. oikealla kädellä.
Pelimpi mies juottaa ne itse humalaan.Totta. Hankalaahan se on pitää sormensa erossa naisista. Vinkkinä että kannattaa odottaa että naiset juovat ensin itsensä humalatilaan, ja puristella sitten vasta. Varma tieto.
Jonka jälkeen ottaa torkut bussipysäkillä.Pelimpi mies juottaa ne itse humalaan.
Meheltä tuli kunnon asiaa! :thumbup:Oikeesti nyt Lugersson. Etäisyyttä siihen.
Mua alko vituttamaan etänä tätä lukiessani. Rohkenen veikata, että olet tyttöjen keskuudessa tunnettu nimellä "se ihme pervo". Ainoastaan tytön parhaat (tyttöpuoliset) kaverit tai poikaystävä saa harrastaa tollasta klähmintää.Kuitenkin lähes alusta asti useimmat ystävätytöt ovat sanoneet minua "ahdistelevaksi". Tämä tarkoittaa siis sitä, että mulla on vähän paskamainen tapa halata, kosketella tuttavallisesti olkapäille, pelästyttää takaapäin, näykkiä lantiolle tai vaikka silittää päätä.
Suomen kielessä ihmisten jatkuva tarpeeton koskettelu taipuu muotoon "Haluutsä turpaan?"No niin, heti tuli olo, että tuli sanotuksi liian jyrkästi Lugeralle. Ethän sä nyt mitään hirveetä ole tehny. Toi on vaan niin outoa, että se pistää ihmiset epäilemään sua.
Esimerkiksi, mitäpä jos joku aina tutun ihmisen kohdatessaan laulais kertosäkeen Miljoonasateen hitistä Marraskuu. Eihän se olisi mikään rikos, mutta ihmiset alkais pitää tätä ihmistä hyvinkin outona ja samalla pelottavana. En osaa oikein kuvailla asiaa suomeksi, mutta englanniksi asian voi tiivistää yhteen sanaan: "creepy".