OoPee
Nuori ikäisekseen
Alkomaholin ja tupakin lisäksi on joskus nuorempana tullu poltettua pari hasasätkääkin ja syötyä palanen space cakea. En jäänny koukkuun enkä ryhtyny käyttämään vahvoja huumeita
aivan :thumbdownAJ sanoi:Ohhoh! Tölkitettyä kusta pöntössä! :doubtful:
OoPee sanoi:Alkomaholin ja tupakin lisäksi on joskus nuorempana tullu luettua pari viestiä forumeiltakin. En jäänny koukkuun enkä ryhtyny kirjoittamaan viestejä
Koskaan en oo mitään kirjottanu :nope:AJ sanoi:
Mä oon kirjoittanut jo yli 40000 viestiä, mutta vielä ei oo tavaksi tullut! :nope:OoPee sanoi:Koskaan en oo mitään kirjottanu :nope:
Nyt olet erehtynyt, paloi ainakin reilu vartti sitten, ehkä vain jotkut kessumerkit on käsitelty palamattomiksi.Miss Piggy sanoi:Tosin spaddu ei pala enää. :thumbup:
No joo, jos näin asian ymmärtää, niin kyllä se mullakin tupakkiin ja alkoholiin jäis, hasaa on tosiaan tullu muutama kertaa kokeiltua, käyttämisestä ei siis varsinaisesti oikein voi puhua Mä tosin ymmärsin kysymyksen niin, että tässä haluttiin tietää, mitä päihteitä olet ylipäätään kokeillut.toleranssisiipi sanoi:Tupakkaa oon ainakin polttanut ja alkoholia juonut silleen että voi puhua käyttämisestä. Satunnaisesti oon kokeillut tosta listasta myös kannabista.
Joo tupakkaahan nuo sikaritkin on... Vaikka niitä ei henkeen vedelläkkään. Mutta turhaan ylpeilet "en ole koskaan tupakkaa polttanut". Sikarit voi viedä sun terveyden siinä missä tupakkakin.jaska sanoi:Itsehän vastasin tupakkaa, vaikka en ole yhtäkään tupakkaa koskaan polttanut
... mutta sikareita olen ja tehdäänhän nekin tupakan lehdistä
Mä itseasiassa vedän toisinaan niitäkin henkeenpatriot sanoi:Vaikka niitä ei henkeen vedelläkkään.
Rikot etikettiä! Paksuja vahvan makuisia sikareita? :eek!: :doubtful:OoPee sanoi:Mä itseasiassa vedän toisinaan niitäkin henkeen
Arvaa paljonko mua kiinnostaa joku sikarinpolttoetiketti?patriot sanoi:Rikot etikettiä! Paksuja vahvan makuisia sikareita? :eek!: :doubtful:
Eihän niissä sun halvoissa sikaareissas mitään etikettejä oo. Vai vöiksikö niitä nyt oikeesti kutsutaan?OoPee sanoi:Arvaa paljonko mua kiinnostaa joku sikarinpolttoetiketti?
OoPee sanoi:Arvaa paljonko mua kiinnostaa joku sikarinpolttoetiketti?
Just niitäkin, mutta siis en herranjumala koko sikarinmittaa sentään, menis taju