Mitä päihteitä olet käyttänyt?

Nih?

• Äänestäjiä yhteensä
    78

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Alkomaholin ja tupakin lisäksi on joskus nuorempana tullu poltettua pari hasasätkääkin ja syötyä palanen space cakea. En jäänny koukkuun enkä ryhtyny käyttämään vahvoja huumeita :rolleyes:

sandman72

Asshole
Sijainti
Arctic Roast Duck Society
Tupakkaa ja alkoholia olen käyttänyt, listan ulkopuolelta suklaa ja kofeiini koukuttavat pahimmin. Vahvempia en ole koskaan nähnyt muuten kuin yhdessä baarissa, jolloinka nippu hasanpolttajia heitettiin ulos.

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Neljää näistä vaihtoehdoista. Tupakkaa olen poltellut vain muutamia kertoja, sama pätee ruohoon. Olen kerran kokeillut ekstaasia alkoholin vaikutuksen alaisena, eipä ollut kummoinen kokemus. Tutkimusten mukaan kyseinen huumausaine on tosin vaarattomampaa elimistölle kuin esimerkiksi tupakka.

Morfiinia antoivat kerran sairaalassa kun olin 14-vuotias.

Nykyisin tulee lähinnä juotua alkoholia pari kertaa kuukaudessa iltamojen yhteydessä, siihen ne huumausaineet jäävätkin.

Oluelle varaukseton. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Alkoholia käytän, tupakkia oon maistanut.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tupakkia on joskus nuorempana tullu sauhuteltua, mutta kuitenki aika vähän. Alkomahoolia tulee aina sillontällön nautittua, mutta eipä muita.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Miss Piggy sanoi:
Tosin spaddu ei pala enää. :thumbup:
Nyt olet erehtynyt, paloi ainakin reilu vartti sitten, ehkä vain jotkut kessumerkit on käsitelty palamattomiksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
toleranssisiipi sanoi:
Tupakkaa oon ainakin polttanut ja alkoholia juonut silleen että voi puhua käyttämisestä. Satunnaisesti oon kokeillut tosta listasta myös kannabista.
No joo, jos näin asian ymmärtää, niin kyllä se mullakin tupakkiin ja alkoholiin jäis, hasaa on tosiaan tullu muutama kertaa kokeiltua, käyttämisestä ei siis varsinaisesti oikein voi puhua :eek: Mä tosin ymmärsin kysymyksen niin, että tässä haluttiin tietää, mitä päihteitä olet ylipäätään kokeillut.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Niinhin laillisiin päihteisiin, alkoholiin ja tupakkaan (ja tolkuttomaan määrään kahvia :eek: ) on käyttö jäänyt. Kaiken lisäksi sitä on sen verran vainoharhainen, että mitään listalta kokeilematta jäänyttä, en edes testaisi muiden tuotantona vaan pitäisi tehdä itse - alusta loppuun :ahem: :eek!: :rolleyes:

Sienet eivät oikein houkuttele muiden kertomusten perusteella.

Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
Itsehän vastasin tupakkaa, vaikka en ole yhtäkään tupakkaa koskaan polttanut :rolleyes:

... mutta sikareita olen ja tehdäänhän nekin tupakan lehdistä ;)
Joo tupakkaahan nuo sikaritkin on... Vaikka niitä ei henkeen vedelläkkään. Mutta turhaan ylpeilet "en ole koskaan tupakkaa polttanut". Sikarit voi viedä sun terveyden siinä missä tupakkakin.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Rikot etikettiä! :) Paksuja vahvan makuisia sikareita? :eek!: :doubtful:
Arvaa paljonko mua kiinnostaa joku sikarinpolttoetiketti? :eek:

Just niitäkin, mutta siis en herranjumala koko sikarinmittaa sentään, menis taju :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Eihän niissä sun halvoissa sikaareissas mitään etikettejä oo. Vai vöiksikö niitä nyt oikeesti kutsutaan?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:

Just niitäkin, mutta siis en herranjumala koko sikarinmittaa sentään, menis taju :D

Joo, eikä tuo henkeenvetäminen nyt niin kovin suuri etikettirike edes ole jos vertaa esim. niihin tyyppeihin jotka nuolee ja limastaa koko sikaarin suussaan ennen sytyttämistä. :yuck: