Ookko sää kostutellu kokeilun vuoksi niitäkin ko tavalla ?OoPee sanoi:Fisherman's Friend
Ookko sää kostutellu kokeilun vuoksi niitäkin ko tavalla ?OoPee sanoi:Fisherman's Friend
Mä aattelin nauttia kohta tuota. Kolmosella on kisan uusinta menossa. Oiskohan jotain 12-13 kiekkaa ajettu nytMoe Szyslak sanoi:Lasketaanko Sumin tappio päihdyttäväksi aineeksi?
:nope: :nope: :nope:jps sanoi:Ookko sää kostutellu kokeilun vuoksi niitäkin ko tavalla ?
Mulla olis Vick'siin liittyen muuan toisenlainen käyttötapa.Moe Szyslak sanoi:Vaikka kivan raikkaan maun saa suuhun kun pistää Vick's sinistä muutaman poskeen ja ottaa kossusta huikkaa.
Tsiisus, tuntuu kuin aivoissa tuuleteltais hetken.:eek!:
-edith- Siis tuo pitää vielä suorittaa ulkona pakkasessa. Palkeet vinkuu iloisesti.
Niitä ilmeisestikin napostellaan toisen kertoessa hauskoja juttuja.Captain Howdy sanoi:Mulla olis Vick'siin liittyen muuan toisenlainen käyttötapa.
Siihen liittyy myöskin sanat: poskeen, iloisesti...
No juuri näin jps, juurikin näin!jps sanoi:Niitä ilmeisestikin napostellaan toisen kertoessa hauskoja juttuja.
Kerro sitten miten kävi.VJR sanoi:Mä aattelin nauttia kohta tuota. Kolmosella on kisan uusinta menossa. Oiskohan jotain 12-13 kiekkaa ajettu nyt
Kokkelin "trendikkyys" taisi jäädä Miami vicen aikakaudelle.Tblair sanoi:Olenks ma ainoa joka on vetanyt kokkelia?
Siina on hyva huume. Kokeilkaa.
Minä taasen olen ainoa, joka piriä kokeillut (vaikka jaskasinkin omaan toikkiin vastaamisen). Olenkohan OoPeen mielestä toinen varoittava esimerkki?Tblair sanoi:Olenks ma ainoa joka on vetanyt kokkelia?
Siina on hyva huume. Kokeilkaa.
Soot ainoastaan varoittava, esimerkistä ei sun tapauksessasi voida enää juurikaan puhuakouvotsvoni sanoi:Minä taasen olen ainoa, joka piriä kokeillut (vaikka jaskasinkin omaan toikkiin vastaamisen). Olenkohan OoPeen mielestä toinen varoittava esimerkki?
Minä kun luulin olevani esimerkillinen..vai olenko täysmerkillinen vainenOoPee sanoi:Soot ainoastaan varoittava, esimerkistä ei sun tapauksessasi voida enää juurikaan puhua
.Mehe Rienarsuo sanoi:Mitään en oo vetäny.