Ookko sää kostutellu kokeilun vuoksi niitäkin ko tavalla ?OoPee sanoi:Fisherman's Friend![]()
Ookko sää kostutellu kokeilun vuoksi niitäkin ko tavalla ?OoPee sanoi:Fisherman's Friend![]()
Mä aattelin nauttia kohta tuota. Kolmosella on kisan uusinta menossa. Oiskohan jotain 12-13 kiekkaa ajettu nytMoe Szyslak sanoi:Lasketaanko Sumin tappio päihdyttäväksi aineeksi?
:nope: :nope: :nope:jps sanoi:Ookko sää kostutellu kokeilun vuoksi niitäkin ko tavalla ?
Mulla olis Vick'siin liittyen muuan toisenlainen käyttötapa.Moe Szyslak sanoi:Vaikka kivan raikkaan maun saa suuhun kun pistää Vick's sinistä muutaman poskeen ja ottaa kossusta huikkaa.![]()
Tsiisus, tuntuu kuin aivoissa tuuleteltais hetken.:eek!:
-edith- Siis tuo pitää vielä suorittaa ulkona pakkasessa. Palkeet vinkuu iloisesti.
Niitä ilmeisestikin napostellaan toisen kertoessa hauskoja juttuja.Captain Howdy sanoi:Mulla olis Vick'siin liittyen muuan toisenlainen käyttötapa.
Siihen liittyy myöskin sanat: poskeen, iloisesti...
![]()
![]()
![]()
![]()
No juuri näin jps, juurikin näin!jps sanoi:Niitä ilmeisestikin napostellaan toisen kertoessa hauskoja juttuja.
Kerro sitten miten kävi.VJR sanoi:Mä aattelin nauttia kohta tuota. Kolmosella on kisan uusinta menossa. Oiskohan jotain 12-13 kiekkaa ajettu nyt
Kokkelin "trendikkyys" taisi jäädä Miami vicen aikakaudelle.Tblair sanoi:Olenks ma ainoa joka on vetanyt kokkelia?![]()
Siina on hyva huume. Kokeilkaa.
Minä taasen olen ainoa, joka piriä kokeillut (vaikka jaskasinkin omaan toikkiin vastaamisen). Olenkohan OoPeen mielestä toinen varoittava esimerkki?Tblair sanoi:Olenks ma ainoa joka on vetanyt kokkelia?![]()
Siina on hyva huume. Kokeilkaa.
Soot ainoastaan varoittava, esimerkistä ei sun tapauksessasi voida enää juurikaan puhuakouvotsvoni sanoi:Minä taasen olen ainoa, joka piriä kokeillut (vaikka jaskasinkin omaan toikkiin vastaamisen). Olenkohan OoPeen mielestä toinen varoittava esimerkki?
Minä kun luulin olevani esimerkillinen..vai olenko täysmerkillinen vainenOoPee sanoi:Soot ainoastaan varoittava, esimerkistä ei sun tapauksessasi voida enää juurikaan puhua![]()
.Mehe Rienarsuo sanoi:Mitään en oo vetäny.