Perhana. Iggen kosto iski jälleen. :thumbfh:Hähhhäää! Vitsinne oli jo käytetty Captain Slow.
Perhana. Iggen kosto iski jälleen. :thumbfh:Hähhhäää! Vitsinne oli jo käytetty Captain Slow.
Mä en oikein ymmärrä, miten uutisankkuri voi olla hyvä tai huono. Tietysti, jos ei osaa lukea tai änkyttää, niin ei oikein sovellu tuohon ammattiin, mutta suurimmalta osalta tuohon työhön hakeutuneista nämä eivät ole ongelmana.Ei vissiin yhtä hyvä uutena tuomarina, mitä Nyman uutisankkurina?
Kyllähän siinä toimessa äänen lisäksi karismakin hyvä olla. Eipä toisia Arvi Lindejä tai Heikki Kahiloita ihan heti tule.Mä en oikein ymmärrä, miten uutisankkuri voi olla hyvä tai huono. Tietysti, jos ei osaa lukea tai änkyttää, niin ei oikein sovellu tuohon ammattiin, mutta suurimmalta osalta tuohon työhön hakeutuneista nämä eivät ole ongelmana.
Eilinen Uutisvuoto oli minusta ihan hyvä, vaikka Lybeck olikin surkea. Liian jäykkä tuohon pestiin.
Jekutan joskus itseäni jättämällä illalla telkkarin turhan kovalle voluumille. Sitten kun sen aamulla avaa niin peljästyy aikamerkkiä ja joutuu odottamaan sen kymmenen sekuntia ennen kuin ääntä pystyy säätämään.Jätän TV:n aina illalla Jeesus-kanavalle jekkumielessä, että vaimoke siitä saa aamusella silmät ristissä kahvia keitellessään Aamu-TV:n sijasta harrasta sanomaa silmäänsä.
Rainierille häviäminen on kuin juoksisi maratonin kumppareissa tai se Uuno Turhapuron rautakauppasketsi.Mä en katso sitäkään. Voitin siis jälleen kerran!!!
Höyrrypäisiä juttuja.Mitä se seniili-Salminen (50v) täällä höpäjää.