Mitä sinä olet varastanut? Kerro tapauksesta

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Vessapaperirullia yliopiston vessasta. On rahat vahan piukassa, ja niita on siella aina nateissa pinoissa. :frown:
Parilla kaverilla on tapana ottaa koulussa ruokailun yhteydessä päivittäin iso kasa paperia tarjottimelle, joista lähes kaikki viedään himaan. Pitäisi itsekin alkaa harrastamaan samaa, kun paperia tulee kyllä ihan mukavasti jos ottaa päivittäin. :ahem: Olen tosin tähän asti tehnyt sillä tavalla, että otan vanhemmilta usein vessapaperirullan mukaan (kysyn kyllä luvan ennen kuin otan eli en varasta :p) silloin kun satun jommankumman luona käymään. :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeksi exvaimokkeen nimellä tulleen lahjalehden luin ennenkuin kiikutin hälle. Niin ja joskus muksuna pari irtokarkkia. Ei niistä ainakaan hyvä mieli tullut.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
En mitään, mutta jostain syystä vartijat aina hiippailee mun perässä, vaikka hyllyn toisella puolella vois just sillon olla pitkäkyntinen lappaamassa tavaraa isoon reppuunsa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
En mitään, mutta jostain syystä vartijat aina hiippailee mun perässä, vaikka hyllyn toisella puolella vois just sillon olla pitkäkyntinen lappaamassa tavaraa isoon reppuunsa.
Ehkä käykin juuri noin ja ne vartijat ihmettelee, miten aina katoaa kauheasti tavaraa kun sinä käyt kaupassa, vaikka hirmu tarkkaan sua valvovat.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Nii joo, niitä irtokarkkeja on tullu syötyä siitä irtokarkkihyllyn alalaarista. Mutta kauhea huuto siitä syntyi.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Nii joo, niitä irtokarkkeja on tullu syötyä siitä irtokarkkihyllyn alalaarista. Mutta kauhea huuto siitä syntyi.
[kauhea huuto]Vaikka ne karkit olisi tungettu lehmän perseeseen ne ei ole sinun, jos et ole maksanut! :frank:[/kauhea huuto]
 
Ylös