Beco
Well-known member
No on nekin hauskojaLähinnä ne valotikut Jonin "rytmikkäässä" joraamisessa nauratti.
No on nekin hauskojaLähinnä ne valotikut Jonin "rytmikkäässä" joraamisessa nauratti.
TottaMut becolla huumori ja musataju vielä toimii
:thumbup:Doomii bilettää ja fiktiosedät valittaa.
Tyylirikko havaittu: Emofleda ja emomusa ei mitenkään natsaa trancetouhun kanssa. Yhtä hyvin kuin balettitossut ja punk.Emofledaa kyl kasvanu taas lisää :3
Mm ei ollu tarpeeks hyvä perustelu. Ennenkuin voit tollasia väittää sun pitää myös foorumin viralliseen muotitoikkiin myös kertoa näkemyksestä tyyleistä.Tyylirikko havaittu: Emofleda ja emomusa ei mitenkään natsaa trancetouhun kanssa. Yhtä hyvin kuin balettitossut ja punk.
Mulla oli. Vaiks on kesäloma ja kaikkea.Että sellainen alkoholiton viikonloppu tällä kertaa.
Et muistanut julistaa saavustustasi etukäteen. Minäkin otin vain perjantaina. Solmu Breweryn uutuutta, Stadilaista, Tsekkiä ja Sveitsiläistä.Mulla oli. Vaiks on kesäloma ja kaikkea.
Mulle alkoholi on niin pienessä roolissa, ettei siitä kannata tehdä numeroa.Et muistanut julistaa saavustustasi etukäteen. Minäkin otin vain perjantaina. Solmu Breweryn uutuutta, Stadilaista, Tsekkiä ja Sveitsiläistä.
Kieltämättä ilmeet on enemmän mun osaamisaluetta.Mm ei ollu tarpeeks hyvä perustelu. Ennenkuin voit tollasia väittää sun pitää myös foorumin viralliseen muotitoikkiin myös kertoa näkemyksestä tyyleistä.
Aa no laita kuvia.Kieltämättä ilmeet on enemmän mun osaamisaluetta.
Juu elikkäsAa no laita kuvia
Ruma vauva. Ei ole minä.
Onko mopon ikäraja 16 vai 15?Saatko ajaa edes mopoa, vai voinko olla edellisen kommenttini jälkeen jopa kusessa?