Albert Oil
Hippi ja juntti
Heh, Jjusban.Ei se haittaa kun on laatutason pervoja paikkakunnalla.
Heh, Jjusban.Ei se haittaa kun on laatutason pervoja paikkakunnalla.
Et viel. Nauti vikasta nuoruusvuodesta nyt vitun täysillä! Nimimerkki Red Evil(Devil) arvostais myös.Olen juuri nyt Jonia 2 vuotta (?) vanhempi vanhuspappa.
Kiitos neuvosta Joni. Ajattelin kuitenkin nauttia* ihan samalla tavalla vitun täysillä myös tätä vuotta seuraavista vuosista.Et viel. Nauti vikasta nuoruusvuodesta nyt vitun täysillä!
Kaipa nuo kriteerit suunnilleen täyttyvät. Elämänhaluttomuus olisikin tietty aika hälyttävää.Noh kuhan ees laatutason pervon naisen elämänhaluisen muijan seurassa niin buenoo.
Okei.Ei se haittaa kun on laatutason pervoja paikkakunnalla. Tässä taikajuomaa juon.
Kaksi vuotta sitten vielä all day night long postailit lautasmasukuvia vaseliinipurkki ja lonkerotölkki käsissä. Vielä ei ole myöhäistä jättää vanhuspappailu ja lähteä krebaamaan.Olen juuri nyt Jonia 2 vuotta (?) vanhempi vanhuspappa.
Hieman surullista, että noinkin menestynyt laulu- ja soitinyhteye joutuu nykyään tienaamaan elantonsa esiintymällä huoltoasemallaOlen Neljän Ruusun yhden pysäytyksen keikalla Särkkärin Nesteellä. Porukkaa on kuin pipaa.
Serkkuani olen usein kuullut paheksuttavan. Se krebaa ja sählää vielä yli kolmekymppisenäkin, ei oo omistuskämppää eikä perhettä, mut velkaa on. Sillä taitaa olla jokseenkin sama koulutus kuin Jonilla, sähköalaan liittyvää. On vaan pitäny muistuttaa paheksujia, että kaikesta huolimatta se jätkä oli kolmekymppisenä ollut jo 10 vuotta vakiduunissa. Muutti heti intin jälkeen kauas vanhempiensa luota, kun ei duunia kotiseudulta löytynyt. Jotain kokoonpanohommia se aluks teki eikä varmasti suhteilla duuniin päässy, myöhemmin on vaihtanut tuottoisampiin hommiin. Sitä ei vaan suvun vanhuspapat tajua, että huonomminkin vois mennä.Vielä ei ole myöhäistä jättää vanhuspappailu ja lähteä krebaamaan.
On joo. Ja vielä kiireellä lähtivät Rock Cockin lavalle, jossa keikka alkoi klo 17.Hieman surullista, että noinkin menestynyt laulu- ja soitinyhteye joutuu nykyään tienaamaan elantonsa esiintymällä huoltoasemalla
http://yhdenpysahdyksenkeikka.radiosuomipop.fi/instagram/Siis oliko tää nyt joku vitsi tai salmismainen irvailu vai oikeastiko 4R jossain bensiksellä?
Ja JVC!Egotrippikin joutunut moiseen.