Mitä teet juuri nyt?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
OoPee on kyllä siitä vittumainen keskustelija, että jos aikoo vielä tehdä lähetetystä viestistä editoimalla ns. nasevamman tai lisätä siihen jotain, niin Oopeen kanssa se ei onnistu KOSKAAN! Aina se on ehtinyt quotattaa ratatattaa.

:mad:
Kyllä näistä vähintäänkin ulkopuolisille riittää hymisteltävää...

Lunssila

Well-known member
OoPee on kyllä siitä vittumainen keskustelija, että jos aikoo vielä tehdä lähetetystä viestistä editoimalla ns. nasevamman tai lisätä siihen jotain, niin Oopeen kanssa se ei onnistu KOSKAAN! Aina se on ehtinyt quotattaa ratatattaa.

:mad:
Ei ehi muuten vetää 75000+ viestiä, jos rupee aikaileen quottailun kanssa!

markoj

Custom User
Tää on muuten helkkarin tyhmä toikki. Aina kun olen meinannut ilmoitella tekemisistäni niin olen todennut sen turhaksi, koska vastaus on selailen forumia.

Joni

Well-known member
Tää on muuten helkkarin tyhmä toikki. Aina kun olen meinannut ilmoitella tekemisistäni niin olen todennut sen turhaksi, koska vastaus on selailen forumia.
Et ole siis monitoimitason-mies eli voisit foorumin selaamisen lisäksi samaan aikaan juoda kahvia, pomotella tai runkata? ;)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Onhan se vähän haastavaa oikeakätisenä yrittää kirjoittaa viestejä Forumille pelkästään näppäimistön vasenta puoliskoa käyttäen.

Vähä niinku tälleen:
Etaar vaa vafaata

Joni

Well-known member
Söin juuri ja nyt lähden viemään siististi tiskit liukusysteemillä toimivaan tarjottimille tarkoitettuun liukuun ja sit pitää muistaa leimata itteni lounaalta takas sisään.. Argghh kun pitää neljä kertaa päivässä leimailla mut sellast se on.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Söin juuri ja nyt lähden viemään siististi tiskit liukusysteemillä toimivaan tarjottimille tarkoitettuun liukuun ja sit pitää muistaa leimata itteni lounaalta takas sisään.. Argghh kun pitää neljä kertaa päivässä leimailla mut sellast se on.
Semmostahan se on...mutta loppujen lopuksi työ tekijäänsä kiittää.:thumbup: