Zetor
Traktormiäs
Se on näköjään ottanut sen pois levityksestä.Palkopoika sanoi:Ei löytynyt:frown:
Se on näköjään ottanut sen pois levityksestä.Palkopoika sanoi:Ei löytynyt:frown:
Saatanan SIKA! Gauheen vaivan näit retuuttamalla kyyn maantielle - ihan vaan siksi, että pääsisit toteuttamaan saastaisia fantasioitasi! :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :nope: :thumbdownJones sanoi:Mä tein 'olgat' tänään, mutta lapion tai haaratikun asemasta mulla oli tappo välineenä Toyota Motorsin tuottama Corolla Wagon 2,0 DAD.
Vetäsin autolla yli siitä maantiellä.
Haluan säilyttää anonymiteettiniZetor sanoi:Se on näköjään ottanut sen pois levityksestä.
Kai sä pysähdyit ja kokeilit ja kosketit sitä?Jones sanoi:Mä tein 'olgat' tänään, mutta lapion tai haaratikun asemasta mulla oli tappo välineenä Toyota Motorsin tuottama Corolla Wagon 2,0 DAD.
Vetäsin autolla yli siitä maantiellä.
Vitut. Sinne se Schweinehund jäi tuskissaan kiemurtelemaan.OoPee sanoi:Kai sä pysähdyit ja kokeilit ja kosketit sitä?
Oliko varmuudella kyy? Ettei ollut rauhoitettua sorttia?Jones sanoi:Vitut. Sinne se Schweinehund jäi tuskissaan kiemurtelemaan.
Näyttää toi lämmin keli ja -asfaltti tehneet kärmeksistä jo aika vikkeläliikkeisiä.
Mä olen sitä mieltä, että Joneksen olis kuulunu tehdä lukkojarrutus! :nope: :nope: :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Oliko varmuudella kyy? Ettei ollut rauhoitettua sorttia?
110 lasissa ja puhelimen piuhat solmussa näin lieron noin 20 metriä ennenkuin käänsi katseen taustapeiliin ja totesin tapahtuman.Runar ja Kyllikki sanoi:Oliko varmuudella kyy? Ettei ollut rauhoitettua sorttia?
Kyllä mä nostin ja tein jonkinlaisen 'väistöliikkeen' käärmeen epäonneksi. Jos olisin ollut tekemättä mitään, niin ehkä ei olis osunut.OoPee sanoi:Mä olen sitä mieltä, että Joneksen olis kuulunu tehdä lukkojarrutus! :nope: :nope: :nope:
Ja mielellään väistää mehtään tai vastaantulevien kaistalle!! :ahem: Niin OSAAVAT kuskit kuulemma ajaa. :ahem:OoPee sanoi:Mä olen sitä mieltä, että Joneksen olis kuulunu tehdä lukkojarrutus! :nope: :nope: :nope:
Olen nostellut niitä monia. Pienistä ei ole kokemusta, mutta tuon Olgan tappaman kokoinen ei pääse lähellekään kättä jos sitä roikottaa hännästä. Aivan avuton. Siis ihan kesäkuumallakin.Runar ja Kyllikki sanoi:olenmä kuule kevätkohmeisen kyyn nostanut hännästäänkin laatikkoon. Se on niin kankea, että ei se ylety puremaan käteen kun sitä roikottaa. Jos tulee liian lähelle kättä, niin vähän kiskaisee ylön, niin se pää putoaa taas alas. Kyyn pinta on hienon tuntuinen. Todella silkkinen ja sileä. Kaunis eläin.
Sulla kun tuntuu olevan kokemusta noista kärmeksistä, niin pitääkö mielestäsi paikkaansa väittämä: "Kyy pystyy iskemään puolet pituudestaan..."?Mehe Rienarsuo sanoi:Olen nostellut niitä monia. Pienistä ei ole kokemusta, mutta tuon Olgan tappaman kokoinen ei pääse lähellekään kättä jos sitä roikottaa hännästä. Aivan avuton. Siis ihan kesäkuumallakin.
Ja totta, ne on kauniita. Kyyt varsinkin kun ovat isopäisiä ja ei-niin-pitkiä luikeromatoja.
Kait se jotain puolen mittansa luokkaa iskuetäisyys maassa on.Formulanomi sanoi:Sulla kun tuntuu olevan kokemusta noista kärmeksistä, niin pitääkö mielestäsi paikkaansa väittämä: "Kyy pystyy iskemään puolet pituudestaan..."?
Itsehän olen sitä mieltä, että pasha puhetta....
"Kyy pystyy iskemään puolet pituudestaan..."?
tuon Olgan tappaman kokoinen ei pääse lähellekään kättä jos sitä roikottaa hännästä
Ja aikamoinen heitto pitäisi ollakin että uppoaisi...Asko S. sanoi:Jaah, kysymys oliki pihapiiristä. Tien varressa nimittäin annan niitten yleensä olla. Mut jos nurmikolta löytys, ni henki pois tai sit kävisin heittässä hevon vittuun. Todennäkösesti tulis vaa tapettua ku se on helpompaa. :dunno: