Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Panisin. Eiku mitä kysyttiin?
Mä kaipaan itteeni. Oon ollu vaan siis niin hukassa.
Sul pitäis olla simp... eiku kompassi koko ajan mukana.:ahem:Panisin. Eiku mitä kysyttiin?
Ei haittaa enää tässä vaiheessaVaro, ettet joudu Moen ignore-listalle!
Yhdyn Elleen! Ne oli hienoja aikoja ne kun jo aamulla matkalla duuniin sai etukäteen naureskella jutuille, joita ei vielä ollut edes kirjoitettu. Eikun siis.. noh.Työpäiväkin alkoi pirtsakkaasti, kun kävi aamupoikien jutut läpi. Niistä jäi hyvä maku.
Jo pidempään ihmetelly, että mihin sekin peelo on kadonnuAi samperi, Burbbi unohtu ihan kokonaan!:thumbfh:
Eikös tää ollutkaan osa sun työkuvaaValitettavasti ovat nuo ajat ainakin tältä erää ohitse, itselläkin on pikkuhiljaa toimenkuvaan tullut sen verran nettiroikkumista vaikeuttavaa sälää, että ei voi kuin kaiholla muistella aikoja, jolloin kalenteri antoi myöten aktiiviselle tehopaskanjauhannalle.
Postauksia olisi varmaan vain jotain 68000, jos olisi koko ajan yhtä kiirusta töissä pitänyt.Eikös tää ollutkaan osa sun työkuvaa
Niin mäkin. Oli teillä hulvattomat jutut!:ahem:Yhdyn Elleen! Ne oli hienoja aikoja ne kun jo aamulla matkalla duuniin sai etukäteen naureskella jutuille, joita ei vielä ollut edes kirjoitettu. Eikun siis.. noh.
Valitettavasti ovat nuo ajat ainakin tältä erää ohitse, itselläkin on pikkuhiljaa toimenkuvaan tullut sen verran nettiroikkumista vaikeuttavaa sälää, että ei voi kuin kaiholla muistella aikoja, jolloin kalenteri antoi myöten aktiiviselle tehopaskanjauhannalle.
Juu, samaa mieltä.Tästä ei kahta sanaa: the man we are missing - Runski!
Just minuutti sitte postasin tollasen:Velociraptorin aika foorumilla jäi valitettavan lyhyeksi. Myös hyvät photoshoppailut olisivat mieluisia.
Tosen matkatarinat tai kuvajutut?Ei mitään noista vaihtoehdoista, ei läheltäkään:nope: