miten aiotte viettää illan ennen kisoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arzipuppy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Onko täällä sellaisia faneja, jotka eivät saa unenrauhaa yöllä, jolloin Australian gp alkaa?:o
Minä olen sellainen.

Ajattelin vähän bailaa ennen kilpailuja, mennä kaverille kattoo Maikkarin plussaa ja fiilistellä kaikenmaailman lämmittelyä ennen-haastatteluilla.

Ja naapureista ei väliä, jos ne alkaa koputtelee seinää,
kutsun nekin mukaan tähän suureen kansanjuhlaan kattomaan meijän Kimiä! :thumbup:

Mä varmaankin virittäydyn kisafiilikseen katsomalla viimevuoden kisan videolta. :) Kyllä mulle ainakin uni silti silmään tulee. En ole kuitenkaan NIIN kova friikki. :tongue:

Tosimieshän alkaa totutella aikeroon jo muutama päivä aikaisemmin. Näin on helpompi seurata vapaat harjoituksetkin koska ne tulee Australiasta kohtalaisen vittumaiseen aikaan Suomi-pojan näkökulmasta.

Täytyy taas harjoitella käsillä ja päällä seisontaa kun ne kisat kerta tulee sieltä maapallon alapuolelta... :D

Enköhän minä valvo koko yön. Jos nukahdan niin miuta aika turha yrittää saada ylös aamuyöstä ilman kofeiini-ruiskua.

Ei ole minulla yleensä ollut univaikeuksia kisan alla. Sen sijaan keskittyminen melkein kaikkeen muuhun takkuaa ja vaikutukset alkavat tuntua ehkä jo perjantaina. Täytyy siis ennakoida ja tehdä kaikki se, mitä normaalisti tekisin viikonloppuna ennen kuin kisajännitys alkaa vaikuttamaan keskittymiskykyyn.

Tarkoituksena on katsoa kaikki mitä normaalipuolelta tv:stä tulee ja kännykkä herättää aina jokaisen session alussa. Kisaan alan valmistautua varmasti kuitenkin vähintään puoli tuntia ennen h-hetkeä. Pari kuppia kahvia ja jotain pienta purtavaa varmistaa, että vireystila pysyy hyvänä. Itse heräämisessä ei minulla ole mitään ongelmia ainakaan, kun on kyse formulasta. Riittää, että saan heräämisen jälkeen painettua tv:n päälle.

Erityisenä valmistautumisrituaalina on formulavakiorivin täyttäminen. Siitä saa vähän lisää jännitystä, siinä tapauksessa että itse kisa ei muodostu varsinaiseksi spektaakkeliksi. Aikainen kisa aiheuttaa tässä suhteessa ongelmia, kun liikkeellä pitää olla jo lauantaina. Optimitilanne olisi se, että kupongin täyttäminen ajoittuisi viimeisille hetkille ennen kisaa.

Erityisenä valmistautumisrituaalina on formulavakiorivin täyttäminen. Siitä saa vähän lisää jännitystä, siinä tapauksessa että itse kisa ei muodostu varsinaiseksi spektaakkeliksi. Aikainen kisa aiheuttaa tässä suhteessa ongelmia, kun liikkeellä pitää olla jo lauantaina. Optimitilanne olisi se, että kupongin täyttäminen ajoittuisi viimeisille hetkille ennen kisaa. [/B][/QUOTE]

Joo, minä taas seuraan, mitä näen unissani! :)
En kyllä koskaan ole voittanut kovin suuria summia, kovin taisi olla siinä 40 euron paikkeilla...
Enkä mä veikkailekkaan hirveän usein.

Parina edellisenä vuonna ei o uni tullu ja oon lähtenyt baariin. Baarissa on sitten tullut juotua hieman liikaa ja kisat on jäänyt katsomatta suorana.. En näe mitään syytä miksi käyttäytymismallini olis muuttunut. Suorana yritän kuitenkin edelleen kisan nähdä.

Tarkootus olis juhlistaa kisaa etukäteen Sports Academyssä ja seurata se sitten myös siellä... Mikäli he nyt saavat oikeudet olla taasen koko yön auki...

Uni tulee varmasti edellisenä iltana silmään mutta, herään varmasti ennen kisaa ilman mitään hertyskelloja (tai niin on tapahtunut ainakni viimevuosina) ;)

Viimeksi muokattu:
Selibaatissa siihen yöhön saakka! Sitten sinä yönä 'rivakata naintia', uni tulee vähäksi aikaa(varmasti). Sitten aamuyöstä iloisin mielin nauttimaan 'lähdön tunnelmasta'!!!!:ahem: :ahem: :alppu:

Illalla varmaan spekuloinen itsekseni tuloksia, netistä latailen ekat videot Melbournesta ja jännitän koko ajan. Pitää laittaa herätyskello valmiiksi. Olisi kamalaa aamulla herätä ja huomata kellon olevan 8:05 :eek!:
Pitäänee kuitenkin yrittää nukkua.

Illalla valmistaudun laittamalla pari bisseä ja jotain muuta evästä kylmälaukkuun sänkyni viereen ja kääntämällä telkkarin sänkyä vastapäätä. Herätyskellon asetan soimaan 10 minuuttia ennen F1-lähetyksen alkua, ja varmuuden vuoksi myös kännykkäherätyksen tasan siihen aikaan kuin lähetyksen pitäisi alkaa.

Sitten aamulla kun kaikki tarvittava on siinä ympärillä, niin minun ei tarvitse nousta muualle kuin vessaan jollain mainoskatkolla. :thumbup:

Olen muuten huomannut, että 1. mainoskatko on aina se vaarallisin mahdollisen nukahtamisen kannalta. Mm. Suzuka 2000 jäi väliin kun satuin 'hetkeksi' sulkemaan silmäni mainoskatkolla ennen starttia... :jaska: Onneksi sentään uusintalähetys tuli heti aamupäivällä, ja heräsin sopivasti ennen sitä.

Viimeksi muokattu:
Hakkis sanoi:
Illalla varmaan spekuloinen itsekseni tuloksia, netistä latailen ekat videot Melbournesta ja jännitän koko ajan. Pitää laittaa herätyskello valmiiksi. Olisi kamalaa aamulla herätä ja huomata kellon olevan 8:05 :eek!:
Pitäänee kuitenkin yrittää nukkua.

JA MULLEHAN KÄVI VIIME VUONNA NOIN!
Se oli aivan kamalaa, kuten totesitkin... sammutin herätyskelloni varmaan unissani tai jtk...:frown: :jaska:

arzipuppy sanoi:
Onko täällä sellaisia faneja, jotka eivät saa unenrauhaa yöllä, jolloin Australian gp alkaa?:o
Minä olen sellainen.

Minä olin sellainen. Enää ei jaksa niin kiinnostaa. Tänä vuonna ensimmäinen kisa jää luultavasti katsomatta kokonaan muiden harrastusten vuoksi, eikä se juurikaan harmita.

Hyvää viihdettä mutta ei korvaamatonta.

Re: Re: miten aiotte viettää illan ennen kisoja?

Hurmurisija sanoi:
Minä olin sellainen. Enää ei jaksa niin kiinnostaa. Tänä vuonna ensimmäinen kisa jää luultavasti katsomatta kokonaan muiden harrastusten vuoksi, eikä se juurikaan harmita.

Hyvää viihdettä mutta ei korvaamatonta.

Humm... rakastan Ykkösiä niin paljon, että tuntuu uskomattomalta ajatella, etten joskus enää katsoisi niitä!
Kai mä olen vähän turhan kiinni ykkösissä?:frown:

Re: Re: Re: miten aiotte viettää illan ennen kisoja?

arzipuppy sanoi:
Humm... rakastan Ykkösiä niin paljon, että tuntuu uskomattomalta ajatella, etten joskus enää katsoisi niitä!
Kai mä olen vähän turhan kiinni ykkösissä?:frown:

Et vain ole vielä tavannut sinulle sopivaa naista/miestä.

Meen ilalla nukumaan, laitan kellon soimaan 15 min ennen starttia ja siirryn kuulemaan sashan viimeiset kommentit ja katson surkean rataesittelyn jasitten kisaan.

Minä aion nukkua hyvin.. missata jotenkin startin ja nukahtaa 1. mainoskatkolla.. :eek!:

Vielä en ole molemmissa saman lähetyksen aikana onnistunutkaan..