miten aiotte viettää illan ennen kisoja?

Pete

Well-known member
Sijainti
Oulu
Viimeksi tais olla Suzuka 99 kun ei saanut jännityksen takia nukuttua yöllä. Nykyään, no problemo ottaa pikku tirsat ennen kisaaa.

Ace17

Acenteella
Todennäköisesti tulee valvottua yö fiilistellen livesätissä (tervetuloa muutkin).
Kisaan voisi varata hieman naposteltavaa sipsien ja dippikastikkeen muodossa sekä paljon kylmää kolajuomaa.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Pentukoirat pitää kuitenkin kusettaa neljän aikaan, jolloin onkin jo sopiva herätä ja alkaa odottamaan kisaa tai jatkaa unia!!!

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Re: Re: Re: Re: miten aiotte viettää illan ennen kisoja?

Hurmurisija sanoi:
Et vain ole vielä tavannut sinulle sopivaa naista/miestä.
Heh. Nykyinenkin on ihan kauhuissaan mun faniudesta.
Joskus, jos se sanoo, että formulattai minä, ni... ni... mä tarviin haulikon ja ammun itteni.
Kumpaakaan ilman en voi elää.:mad_old:
No ei... pystyisin elämään, mutta kärsisin.
EIhän se ole sillon sopiva ukko?!:eek:
ok, jos mä jatkan, ni jäbä äkkää mut ja loukkaantuu.. tää ei oo mikään ihmissuhdepalsta...:tongue:

Fisico

Well-known member
Katson uusintalähetyksen aamulla, olen niin kova nukkumaan, ett jos herätyskello soi keskelä yötä en jaksa herätä vaan painan napin alas. ;)

Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Varmaan nukkumaan joskus yhdenkahden maissa kuten normaalistikkin lauantaisin ja sitten herätä kun lähetys alkaa.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Eipä mitään erikoista. Katson varmaan kaikki suorat lähetykset mitä TV:stä tulee. Yöt nukun normaalisti ja herään puoli tuntia ennen aika-ajoja ja kisaa. Jääkaappi ei ole kaukana, joten mitään ei tarvitse kerätä kasaan etukäteen. Ajatukset pyörivät kyllä F1-kisassa koko viikonlopun.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tod.näk. valvon starttiin asti. En osaa vielä sanoa katsonko kaikki harkatkin. Ensimmäisen harkan seuraan kyllä aivan varmasti - luultavasti myös muut.

Edge

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Lauantai-iltana television katselua, muijan kanssa seurustelua ja muuta vastaavaa. Ennen nukkumaanmenoa videoiden ajastus, ja ajastuksen tarkistus ainakin kolmeen kertaan. Nukkumaan ehkä puolilta öin.

Aamulla herääminen hyvin nukkuneena varmaankin yhdeksään mennessä, kahvit porisemaan, ehkä aamun lehden lukeminen pikaisesti mutta ei missään nimessä teksti-tv:tä tai nettiä, videonauhan kelaus alkuun, ja pirteänä kauden ekaa kisaa katsomaan.

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
En tiedä onko tätä kysytty toisen otsikon alla, niinpä tiedustelen täältä, monelta Suomen aikaa alkaa Australian GP? Kiitoksia jo etukäteen tidoista, nam.

Observer

Well-known member
amiraali sanoi:
En tiedä onko tätä kysytty toisen otsikon alla, niinpä tiedustelen täältä, monelta Suomen aikaa alkaa Australian GP? Kiitoksia jo etukäteen tidoista, nam.
Eiköhän se klo 5 ala..

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ikävä kyllä itselläni ei ole asennetta nousta ennen viittä formuloiden takia.. Eli nukun normaalit yöunet ja aamulla katson kisan ilmeisesti videolta. Vai lähetetäänkö tuo kilpailu vielä sunnuntaiaamuna uusintana?

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Observer sanoi:
Eiköhän se klo 5 ala..
Adelaidessa on nyt kesäaika, ja aikaero Suomeen on 8,5 tuntia. Sekä kisa että aika-ajo alkavat paikallista aikaa klo 14, joten kaiken järjen mukaan se tarkoittaa klo 5.30 Suomen aikaa.

Ilmari

Banned
Charlie sanoi:
Adelaidessa on nyt kesäaika, ja aikaero Suomeen on 8,5 tuntia. Sekä kisa että aika-ajo alkavat paikallista aikaa klo 14, joten kaiken järjen mukaan se tarkoittaa klo 5.30 Suomen aikaa.
Potkaiskaa nyt päähän jos puhun pehmoisia, mutta mitä tekemistä Adelaidella on tässä? Eikö aussien GP ajeta nykyään Albert Parkissa Melbournessa? Adelaiden katuradalla taidettiin ajaa viimeksi 1995. Kesäajoista en tiedä, mutta Melbourne elää ajassa +10 (Adelaide +9.30).

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Heh, mikä kämmi! :D Mistäköhän mä tuon Adelaiden nyt sain päähäni? Onhan se tietysti aakkosissa heti alussa tyrkyllä... :rolleyes:

No, joka tapauksessa se aikaero Melbourneen on 9 tuntia, nyt kun siellä on kesäaika. Tästä olen hieman varmempi kuin tuosta Adelaidesta. :tongue:

Olen näköjään loman tarpeessa, joten lomille lomps! :wink:

DFiaA

I told you so
Herään tietenkin puoli viisi ja katson kisan KAURAPUUROA syöden :eek:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Matkaan koko päivän Leviltä kotiin, menen nukkumaan, herään kolme minuuttia ennen MTV:n lähetyksen alkua ja menen uudestaan nukkumaan kisan jälkeen ja herään siinä kolmen ja viiden maissa päivällä.

Mordax

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Tulen lauantaina klo 14 viikon mittaiseltta ja luultavasti aika rankalta reissulta takaisin kotiin. Luultavasti luen kaikki mahdolliset uutiset ykkösiin liittyen koko viimeisen viikon ajalta (reissulla ei liene mahdollista käydä netissä :() ja katson kaikki mahdolliset F1 jutut telkkarista illalla. Sitten asetan vekkarin soimaan ja pistän pään tyynyn H-hetkeä odotellen! :D