Ei tosiaan uskoisi, jos ajat niin kuin kerrot.Pyöreää nollaa on aina näyttänyt kun on pysäytetty, vaikkei uskois.
Samalla logiikalla vastasin 0.5.Noudattaisin sitä rajaa mitä laissa on määrätty, on se sitten 0,0 tai 0,5....
(eli jaskattu polli )
Joskus voi mennä pari vuorokautta ennenku uskaltaa ees peiton alta pois. Saati rattiin.Dagen eftereissä olen jopa ylivarovainen. Ajan vasta ajokuntoisena ja se on yleensä paljon sen jälkeen, kun veressä ei varmuudella ole enää hajujakaan.
Kysymys oli muotoiltu miten matalaa rajaa noudattaisit, eli miten matalan rajan kansalaistottelevaisuutesi sietäisi, eikä mitä rajaa noudatat nyt tai tulevaisuudessa.Noudattaisin sitä rajaa mitä laissa on määrätty, on se sitten 0,0 tai 0,5....
(eli jaskattu polli )
Mun kansalaistottelevaisuus sietäisi 0.0 rajankin, mutta sitä sinä et topicissa kysynyt.Kysymys oli muotoiltu miten matalaa rajaa noudattaisit, eli miten matalan rajan kansalaistottelevaisuutesi sietäisi, eikä mitä rajaa noudatat nyt tai tulevaisuudessa.
Eli jos kysyisin "miten matalaa lakiin kirjattua rajaa noudattaisit" se oliskin ihan eri asia? Onko niitä rajoja muitakin?Mun kansalaistottelevaisuus sietäisi 0.0 rajankin, mutta sitä sinä et topicissa kysynyt.
Miten matalaa rajaa noudattaisit: Noudattaisin 0.5 rajaa, koska se on laissa määritetty.
Ei pollin kysymystä voi muuttaa sen jälkeen kun suuri osa on jo vastannut polliin. Suljepa siis tämä toikki, koska jaskasit!