Miten otit Suomen finaalitappion?

patriot

Foorumin senaattori
Eipä juuri vituttanut. Olin tyytyväinen hopeaan. Ruotsi pelasi finaalissa paremmin. Ei kovin moni uskonut joukkueen pelaavan loppuottelussa. Todella hyvin siis pelattiin.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Koska Suomi ei saanut kultamitalia, niin ruotsalaiset päättivät olla reiluja ja lohduttaa meitä. He kertoivat meille miten me voimme saada oman kultamitalin. Ohje on yksinkertainen. Ensin otetaan ananasrengas ja se sidotaan kaulaan Snören-narulla ja kappas, tee-se-itse-kultamitali on valmis. Minä tein niitä kolme kappaletta ja heti helpotti kummasti.

Sue_me

Well-known member
Renessanssinero sanoi:
Koska Suomi ei saanut kultamitalia, niin ruotsalaiset päättivät olla reiluja ja lohduttaa meitä. He kertoivat meille miten me voimme saada oman kultamitalin. Ohje on yksinkertainen. Ensin otetaan ananasrengas ja se sidotaan kaulaan Snören-narulla ja kappas, tee-se-itse-kultamitali on valmis. Minä tein niitä kolme kappaletta ja heti helpotti kummasti.
Tosi tyly kuitti :rolleyes:

Mä ainaski repesin :D Sikäli kun siinä tappion jälkimainingissa jotain hauskaa muka olisi.. On niillä sentään huumorintajua... Joutuvatkin turvautumaan siihen moottoriurheilussa koska tällä hetkellä niiden ainoa mies huipulla on Mattias Ekström.. Suomella on kymmeniä kun lasketaan moottoripyöräily mukaan.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Ei vituttanut. Ei sapettanut, hopea kelpaa vallan mainiosti minulle, mutta toivoin todella kultaa kaikkille Suomen pelaajille. He ansaitsisivat sen jo.

Erityisesti olen surullinen kaikkien niiden leijonaikonien puolesta, etunenässä Teppo Nummisen, joille se suuri voitto jäi vain haaveeksi arvokisoista. Nummisen ura A-maajoukkuessa päättyi Torinon turnaukseen. Mahdollisesti myös Teemu Selänteen.

Tämä oli monen Suomen veteraanikiekkoleijonaikonin viimeinen mahdollisuus voittaa jotain suurta. Se mahdollisuus menetettiin ja siksi mieli on haikea. :frown:

Noh... Naganossa tuli pronssia, Torinossa hopeaa... Ehkä seuraavaksi on kullan vuoro. :)

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Pakko vielä sanoa...

Siis voi HELVETTI tuota Ruotsin mediaa... :yuck:

Uskomatonta. Suomen lehdet eivät koskaan ole vajonneet noin alas! Me onnittelemme ja mitä tekevät ruotsalaiset: nauravat ja vittuilevat. He eivät ilmeisesti koskaan pääse yli vuosien -95 ja -98 nöyryytyksistä.

Työntäkööt kultamitalinsa p**s*r*i**änsä. :thumbdown

patriot

Foorumin senaattori
Karpow sanoi:
Pakko vielä sanoa...

Uskomatonta. Suomen lehdet eivät koskaan ole vajonneet noin alas! Me onnittelemme ja mitä tekevät ruotsalaiset: nauravat ja vittuilevat. He eivät ilmeisesti koskaan pääse yli vuosien -95 ja -98 nöyryytyksistä.

Yhdyn! ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Karpow sanoi:
Pakko vielä sanoa...

Älkääs nyt isot miehet, ei kai tässä nyt hyvänen aika ruveta vetämään herneitä nenukkiin jostain kevytmielisestä kuittailusta :nope:

Ja kyllä meilläkin osataan. Vai meinaatteko, että den glider inistä olis tullu semmonen hitti meillä, jos ruottalaiset olis silloin voittaneet? :eek:

Ja onhan se yks Tommy Salonkin lipsahduskuva ollu aika laajalti esillä täälläkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
TS:

Se maali - Nicklas Lidströmin heti päätöserän aluksi laukoma - harmittaa Niittymäkeä edelleen.

- En missään nimessä halua selitellä mitään. Inhoan selittelyä. Mutta se laukaus oli täysin kiinniotettavissa. Hannujortikkamaisesti sanottuna sen olisi saanut kiinni vaikka paljaalla kädellä.

- Katso, Niittymäki kurottaa päätään oikealle. - Kurkkasin meidän pakin toiselle puolelle, enkä nähnyt mitään. Sitten katsoin toiselle puolella ja samassa tajusin, että ei perhana, Lidström on jo laukaissut. Ja samassa kiekko olikin jo maalissa.

- Se oli aivan oma lukuvirheeni, hän puistelee päätään.
Kuulostaa varsin sympaattiselta kundilta tää Niittymäki. Löytyy varmasti aika iso kasa veskareita, jotka eivät ikinä moista menisi tunnustamaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Kuulostaa varsin sympaattiselta kundilta tää Niittymäki. Löytyy varmasti aika iso kasa veskareita, jotka eivät ikinä moista menisi tunnustamaan.
Iso peukku täältäkin :thumbup:

de rong

Banned
Mielestäni kyl joku Forsberg on vitun kova pelaaja, vaikkei näis kisois erottunukaan muiden yläpuolelle...