Miten päädyit nimimerkkiisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensinhän olin täällä ihan kastetulla nimelläni, mutta itsesuojeluvaisto johdatti muuttamaan yhdeksi ja myöhemmin lyhennystarve toiseksikin nimeksi. Tämän hetken nimi on tämä, mikäköhän seuraavaksi... Sen näkee.

Synnyin etuajassa, mutta sen jälkeen en olekaan tehnyt mitään ajoissa. Oli helppo valita nimi. Chatissa teen u-käännöksen joskus Sonambulo nimellä. Se löytyi espanjan sanakirjasta osoita-sormella-silmät-kiinni -tekniikalla. :rolleyes:

Haa.

jaska sanoi:
Eli miten valitsit nimimerkkisi foorumille...

En valinnut nimimerkkiäni, se valitsi mut.

IlTempoMountain.jpg

Niin "rehellinen" ja/tai "nuija" olen, että ihan oikealla (lempi)nimellä uskallan haastaa, mutten riitaa.

Vesku sanoi:
Niin "rehellinen" ja/tai "nuija" olen, että ihan oikealla (lempi)nimellä uskallan haastaa, mutten riitaa.

Rehellinen ja Nuija on molemmat muuten vielä nickshopissa kaupan. Saakohan sieltä muuten kuin pöllimällä mitään?

Olen vain tälläinen pikku Tuhkimo. Disneyn Tuhkimo-satu on ollut yksi lemppareitani aina, ja tuo 007 on vähän sellainen kaverijuttu. Ei, James Bond ei ole ystäväni.

Tämä nikki on yksi vanha vitsi kaveriporukassa. En oikeastaan tykkää tästä mutta kun tätä on tullut käytettyä aika monessa paikassa niin käytänpä sitten täälläkin.

JayR on "hassuttelua" nimikirjaimillani. Eipä sen ihmeempää.

kurski on lempinimeni eikä siitä saa kirveelläkään veistettyä mitenkään oman oikean nimeni kirjaimia.

Joka jopa taannoin vaihtui (hampaanlähdön? yhteydessä).

Niinhän se vaihtui. Vaihtui, koska vanha kirjain ei ollut sattumanvarainen millään tapaa. Liikaa jos identiteetistä täällä paljastaa, on fanilauma aina asunnon ovella odottamassa nimmareita.

Liikaa jos identiteetistä täällä paljastaa, on fanilauma aina asunnon ovella odottamassa nimmareita.
Ne voi olla aika paskamaisia kyllä. Mutta kun hommaa sellaisia nimikirjoituksella varustettuja kuulakärkikyniä ja jakaa niitä, niin ei väsy käsi ja pysyy kannattajat tyytyväisinä. Edelleen ne tietysti pitää leiriä ovella mutta kirjoituskäsi pysyy vetreänä muihin hommiin ja... ja sitä rataa niinku ja silleen.

Niinhän se vaihtui. Vaihtui, koska vanha kirjain ei ollut sattumanvarainen millään tapaa. Liikaa jos identiteetistä täällä paljastaa, on fanilauma aina asunnon ovella odottamassa nimmareita.
Minun oven takana olisi 107 neitsyttä kuten muslimiterroristien taivaassa, mutta onneksi kukaan ei tiedä minusta YHTÄÄN MITÄÄN!

Minun oven takana olisi 107 neitsyttä kuten muslimiterroristien taivaassa, mutta onneksi kukaan ei tiedä minusta YHTÄÄN MITÄÄN!

No ei kai tuo mikään salaisuus ole että oikea nimesi on Keijo Vuortinen?
Modet saa poistaa tän, jos tätä ei tiedetty..