Miten päädyit nimimerkkiisi!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kuvittelin Gobletin typottaneen paljon nimestä Joseph Goebbelsista.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Etunimeni italiaksi. Tätä olen käyttänyt jo melkein 8 vuotta irkissä, mutta tuli sitten viimein foruminkin puolelle vaihdettua.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Troy taisi olla Troy Mclure alunperin. Simpsoneissa sen niminen hahmo oli saippuasankari ja sen sellaista. Tykkään sarjasta. Pyysin modeilta nimen lyhennystä, kun oli samaan aikaan joku toinenkin sarjasta tuttu nimi palstoilla. Baarimikon nimi. En halunnut enempää sotkua Simpsoneiden hahmoihin, niin lyhennettiin Troy. Troy:lla ei ole mitään sen kummenpaa merkitystä nimimerkkinä, kuten ei ollut alkuperäiselläkään.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olen näköjään kolmesti aiemmin nimimerkkini historian kertonut, mutta pistetään nyt linkkinä se aiemman vastaavan ketjun vastaus.

-Edit- Ei vaan tuohan olikin myöhempi ketju.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
"Melissa" oli 14-vuotiaan älynväläys joskus Maikkarin F1-foorumille rekisteröityessä. Melinda-versio taisi tuossa taannoin tulla Olgalta, kun piti keksiä numeroton vaihtoehto.
Aaah! Nyt vasta hoksasin, että kun taannoin onnittelin Melissaa niin en ollutkaan niin kujalla, kuten ajattelin! Tähän päivään asti kuvittelin hourineeni ihan täysin, mutta minä olinkin vain jättänyt päivittämättä aivojani nimimerkkimuutosten suhteen..
Se olikin jännä kun ajattelin ihan varmuudella "Melissahan sä olet", mutta Melinda lukee nimimerkkinä. Olin jo lähellä tilata huonetta Niuvaniemestä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No enpä olisi muuten arvannut. :nope:
Kyllä tuo mun mielestä olis aika helposti ollut arvattavissakin, kun nimimerkissä on sanat Vettel ja fani.
Niin ja lisäksi nimimerkin alla olevassa User Title -kohdassakin on ainakin tällä hetkellä vihje että ko. nimimerkillä kirjoittava on Vettelin fani ja fanittaa Vetteliä.
Mutta eihän toki näitä kaikkia asioita aina kaikki voi hoksata, eikä voikaan.
 
Ylös