Miten päädyit nimimerkkiisi!

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Hähää, jätkä veti herneet. :D

Ensin itse haukkuu hitaaksi, ja kun toinen pistää jauhot kurkkuun, alkaa itku ja vittuilu. Näppärästi sait samaan viestiin vielä aura-autot ja km-rahat. Tuliko samalla köyhä olo?
Kyllä se olet sinä joka tässä herneet veti. :D

Sulla ei oikein näyttäny äly eikä huumori riittänyt normaaliin toteamukseen täällä foorumilla, oli sitten kyseessä auto tai esim sinun se nopeampi puku, että

NÄYTTÄÄ HITAALTA :rolleyes:

Et ole varmaan koskaan moista edes kuullut. Silti piti tosikkona alkaa mussuttamaan, että tule sitten kisailemaan ja suuriinpiirtein ilmoittamaan, että se ei ole mikään se, joka ei puolikasta triathlonia vedä.

Ja hei. Ei täällä foorumilla kauhean paljoa muut paru kuin sinä. Ihme parkumista asiasta kuin asiasta, niin kuin että lööpitystä toikissa on lööppi :rolleyes:

Sitten esittää loukkaantunutta, kun on mainittu aura-auto. Jos se sua niin paljon vituttaa, niin oma on häpiäs. Mitäs kirjoitat tollasesta asiasta tänne, jos se kerran niin paljon nyppii.

Ja kyllä sä saat sillä kilometrikorvaus skodalla ajella ihan rauhassa. Sellaisen paskan takia ei kukaan tässä maassa tunne itseään köyhäksi :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sitten esittää loukkaantunutta, kun on mainittu aura-auto. Jos se sua niin paljon vituttaa, niin oma on häpiäs. Mitäs kirjoitat tollasesta asiasta tänne, jos se kerran niin paljon nyppii.

Ja kyllä sä saat sillä kilometrikorvaus skodalla ajella ihan rauhassa. Sellaisen paskan takia ei kukaan tässä maassa tunne itseään köyhäksi :thumbup:
Hehheh, paina, Timo, paina.:D

Mahtaa vituttaa noi mun km-korvaukset.:eek:

Tiedäks mitä, mä en tiedä susta mitään, ja sä tiedät musta noinkin paljon. Paitsi että olet kova urputtamaan jokaiselle. Melkoinen nettipersoona olet. Seinälakana.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Kaverin suusta tuli jonku muotilehen lukemisen jälkee mun nimestä mieleen

Oscar de la Renta ja siitä hetken päästä risti mut delarent :iksi , siitä väänty sitte myöhemin Rentta , Delaroosa , Dela , Reumatismi , Reuma ja Tismi ...
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Hehheh, paina, Timo, paina.:D

Mahtaa vituttaa noi mun km-korvaukset.:eek:

Tiedäks mitä, mä en tiedä susta mitään, ja sä tiedät musta noinkin paljon. Paitsi että olet kova urputtamaan jokaiselle. Melkoinen nettipersoona olet. Seinälakana.
timo :D

Kuule. Usko pois, ne sun kilometrikorvaukset ei vituta mua pätkääkään. Siis ihan tosi.

Miksi sä sitten jakasat mussuttaa täällä, vaikka et tiedä yhtään mitään minusta. Se vaan vahvistaa sitä, että sun on tosiaankin pakko räksyttää täällä (niin kuin on muutama muukin maininnut :rolleyes:) ja suoltaa tota paskaa, vaikka sulla ei ole mitään sanottavaa.

Etkä sä ilmeisesti urputa kenellekkään :D. Sä et taida osata mitään muuta kuin peesata Knoukkaa ja Meheä ja räksyttää.

Puhut minusta jonain nettipersoonana :D. Tarkoitus ei ainakaan ole sellainen olla.

Seinälakana :rolleyes:. Miettippä nyt sitten taas, jos siellä sun uimalakin kiristamissä aivoissa ajatus kulkee.

Ja varo niitä aura-autoja :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Huomaa että sulla on herne nenässä kun jaksat jankuttaa noista km-korvauksista. Ja yleensäkin sulta tulee negatiivista kommenttia (jostain syystä sulla on tarve kommentoida toisten terveyttä ja lenkkejä) aika usein. Aura-autonkin saa melkeen joka postaukseen mukaan.

Ehdotus: Sä et kommentoi mun postauksia, niin mä en kommentoi sun postauksia lain? Sopiiko?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Huomaa että sulla on herne nenässä kun jaksat jankuttaa noista km-korvauksista. Ja yleensäkin sulta tulee negatiivista kommenttia (jostain syystä sulla on tarve kommentoida toisten terveyttä ja lenkkejä) aika usein. Aura-autonkin saa melkeen joka postaukseen mukaan.

Ehdotus: Sä et kommentoi mun postauksia, niin mä en kommentoi sun postauksia lain? Sopiiko?

Mitä sinä kommentoit kun vastasin sun "nopeamman puvun" kuvaan että

"näyttää hitaalta:D"

Että kuka ne herneet veti ja mihin.

Ja miten sun kilometrikorvaukset vaikuttais mun mielen rauhaan. Muista, sinähän et tiedä minusta yhtään mitään, etkä siten voi edes tietää mitä minä teen :rolleyes:

Ja nyt paras. Koitappa muistella, minä vuonna viimeksi sulla olis ollu sellainen päivä täällä, ettet olisi

A. vittuillu jollekkin
B. postannut vähemmän kuin 10 negatiivista kommenttia
C. haukkunut jotain tai ivannut jonkun harrastusta ym..
Ja Gee muistuttanut että taas ajetaan sinne ja tänne... skodalla.. joo ... rankkaa..

Ja on hienoa että ihmiset harrastaa ja ihan vilpittömästi viime kesänäkin onnittellin sen puolikkaan jälkeen ja kyselin vielä että jalat sitten kesti, vaikka pelkäsit ettei. Ei siinä mitään.

Mutta jos sä nyt et pysty tota mun heittoa sulattamaan, mistä sä vedit herneen nenään, niin jos tehdään siten, että sä olet vaikka viikolopun ylitse pois täältä, ettei sun tarvi lukea rasittavia huumorin yrtiys heittoja. Pidät kato pitkän viikonloppuvapaan ja nautit olostas. Tai no, voithan sä tietty lisätä sinne igge listaan, kaikkien muiden perään.

Mukavaa viikoloppua :thumbup:
 

FIAT

Womanpower
Liittynyt
27.6.2010
Viestit
355
Sijainti
in Finland
Nimimerkkini syntyi pitkällisen harkinnan jälkeen kamun auttaessa luomaan sitä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Wenzelin antiikkikoulu
TV1 Klo: 18.45 Pvm: 17.10.2010


5/10 Emigranttitaiteilijat. Wenzel perehtyy akvarelliin, joka on signeerattu yksinkertaisesta "Olga". Kuka tämä Olga oli? Vieraina Anja Hinkkanen ja taidehistorioitsija Tuija Peltomaa.
Onkohan tässä vastaus?
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Se joka keksii kuinka tämän nimimerkin aikoinani toiselle foorumille keksin, saakoon osakseen kaksi hurraahuutoa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Täällähän on ollut iloista nillitystä sivun verran aivan piimennossa meikäläiseltä tähän päivään saakka.

Virtuaalioluet ja -sipsit maistuivat.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
"Melissa" oli 14-vuotiaan älynväläys joskus Maikkarin F1-foorumille rekisteröityessä. Melinda-versio taisi tuossa taannoin tulla Olgalta, kun piti keksiä numeroton vaihtoehto.
Maikkarin keskustelupalstalta omakin nikkini periytyy. Englannista kun kääntää suomeksi niin merkitys avautuu jos avautuu

Mitään sen syvällisempää merkitystä sillä ei ole kuin muinainen taistelu maikkarin keskustelupalstan trolleja vastaan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Siinä ei varsinaisti ole mitään pointtia tai yhteyttä, vaikka jollain logiikalla se tuleekin. Lähinnä on vaan sointuva random nimimerkki.

1. Mangelo
A man anywhere between 20-45 years old wearing a buttoned up shirt buttoned only half way, waxed chest, spray tan, and topped off with a thin gold chain.
Proper use: "Oh my god that guy is a mangelo."
Onnea.
 
Ylös