Miten päädyit nimimerkkiisi!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Asia on käsitelty tuhannesti, mutta aloitetaan alusta, kun kuitenkin porukka on vaihtunut.

Eli miten valitsit nimimerkkisi foorumille...

Itse vastaan, että jatkoin varikon perinnettä :D

... sinne tuo tuli sillä, että se on melko suora muunnos nimestäni :) ja muutenkin sitä on tullut mm. futisjengissä käytettyä.

Tosin sikäli hauskaa, että kaveripiirissä kukaan ei kutsu muo jaskaksi, meitä on kolme Jaakkoa, joista ketään ei kutsuta sillä nimellä :eek!:
 

dzeidzei

Well-known member
Liittynyt
3.8.1999
Viestit
1574
Liittymiseni aikoihin suosikkikuljettajani oli Jyrki Järvilehto. Tosin en uhrannut nimimerkkini valintaan kuin muutaman sekunnin. Vaan tuossapa se jo kuudetta vuotta mukana kulkee.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pitäs varmaan täälläkin muuttua Estateksi, ois pal parempi kaikilta puolin.
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
Kaikissa muhun liittyvissä papereissa tuo komeilee kastetodistuksesta lähtien. :dunno: Peesasin siis niitä. :ahem:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
dzeidzei sanoi:
Liittymiseni aikoihin suosikkikuljettajani oli Jyrki Järvilehto. Tosin en uhrannut nimimerkkini valintaan kuin muutaman sekunnin. Vaan tuossapa se jo kuudetta vuotta mukana kulkee.
Itse asiassa nimimerkkisi tai joku sen väännös olisi ollut munkin ensimmäinen valinta, mutta koska olit sen sikamaisesti kähveltänyt, jouduin tyytymään heikon mielikuvitukseni tuotteisiin.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki sanoi:
Itse asiassa nimimerkkisi tai joku sen väännös olisi ollut munkin ensimmäinen valinta, mutta koska olit sen sikamaisesti kähveltänyt, jouduin tyytymään heikon mielikuvitukseni tuotteisiin.
tää toikki muuten perustettiin sen takia, että muo rupes tuolla F1-puolella kiinnostaa, miten Bobbis on keksinyt olla itä-eurooppalainen murmeli!
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Tilapäisnikki mutta ylläpito muutti forumin säätöjä pahaan aikaan.
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
Olen todella huono tekemään valintoja parissa sekunnissa... Oli eka, joka tuli mieleen. (Ja miksi juuri tämä tuli mieleen, en kerro.)
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Kaksi ensimmäistä kirjainta jotka osuivat kohdalle, vaihdoin toisen vain isoksi.;)
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
"Aeuk" tulee oikeasta nimestäni, jokaisen nimen ensimmäinen kirjain, ei siinä sen kummempaa. Ja valinta nikiksi oli helppo, koska samaa nikkiä olen käyttänyt monen monituisissa nettijutuissa kymmenkunta vuotta, olipa kyse musajutuista, lemmikkijutuista, valokuvauksesta, formuloista, pelijutuista, tms.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Twisted Sister oli Dee Sniderin vuoden 98 Tavastian keikan vuoksi kovaa huutoa soittolistallani kirjautumishetkellä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
jaska sanoi:
tää toikki muuten perustettiin sen takia, että muo rupes tuolla F1-puolella kiinnostaa, miten Bobbis on keksinyt olla itä-eurooppalainen murmeli!
Muistelisin et meni niin, että koulussa totesivat nopsaan, että Teemu nukkuu tunneilla kuin murmeli. Poimin sen toki siitä ja uteliaana katsoin eläinkirjasta kuvaa kun kiinnosti, että mikäs otus on kyseessä, mutta siellähän oli vain aromurmeli elikkäs bobakki. Tai sitten erikoisuudentavoittelijana bongasin itäeurooppalaisen vaihtoehdon, ihan sama. Vaihdoin sen joka tapauksessa sitten hetken mielijohteesta tänne nimimerkikseni, ja eipä kai siitä eroonkaan enää pääse vaikka joskus tekis mieli vaihtaa:rolleyes:
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Iskä ja äiskä tän nimen joskus on mulle antanu ja sillä mennään! :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Siihen aikaan kaveripiirissä kutsuttiin mua joko tutkijaksi tai knouhauksi. Otin sitten knouhaun kun siinä nää isot, K ja H. kirjaimet on samat kuin etu- ja sukunimen ekat kirjaimet ja ekat postaukset Varikolla tein KH-nikillä. Jotenkin se tuntu provommalta, mutta nyt valitsisin tutkijan kun kaverit sanoo vieläkin tutkijaksi- siis paitsi kolleegat tietty.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Etunimestä toi on väännetty. Samanlainen tilanne on myös kuin jaskalla, eli kukaan ei mua tolla nimellä kutsu, mutta sitä käytän näissä nettikeskusteluissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olipa kerran leikki-helikopteri, joka sanoi "kouvotsvoni eirport"...
Ei ole selvinnyt, että mitä se oikeasti sanoi, mutta siitä se jäi päähän ja vakionikiksi... jotain 8-vuotta sitten.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
no kun liityin foorumille joskus 2001 tammikuussa niin Mäcin uus konetyyppi oli jo tiedossa ja lainasin sen sieltä kun en parempaakaan keksinyt....
(tietty kun mäcciä ajo kaima niin tuohon oli helppo päätyä ;) )
aikanaan piti joka vuosi päivitellä tuota vikaa kirjainta moottorin mukaan, mut tuo tuntui parhaalta...
 
Ylös