Miten päädyit nimimerkkiisi!

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mr. Natural on Robert Crumbin piirroshahmo, tekijänoikeudellisista syistä päädyin jättämään tuon pisteen pois nimimerkistä.
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
Enpä muista miten tuohon nimeen päädyin, mutta jokin nimimerkki piti keksiä. Ei sattunut olemaan mitään kummosempaa mielikuvitusta ja halusin sellaisen mitä voi käyttää sekä suomenkielisillä että enklanninkielisillä palstoilla. (joskaan jälkimmäisenkielisilä ei pahemmin ole tullut käytyä kirjoittelemassa)

Alku kuitenkin viittaa oikeaan nimeeni. Ja tottakai nimessä pitää olla toisen nimen pelkkä kirjain, jotta joku voi ihmetellä että mitä se tarkoittaa. Walken kai tuli Christofer Walkenin nimestä, kun hän kuuluu suosikki psykopaattinäyttelijöihini. :D
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Juups. Syksyllä 1998 (ehkä jo kesällä) lueskelin Varikon keskustelupalstaa, rekisteröityä en uskaltanut, kyseltiinhän lomakkeessa kaikenlaista pelottavaa kuten nimeä ja osoitetta. 26.12.1998 osui silmiini ilmoitus Varikko GP2 Managerista, rekisteröidyttävä oli. Pikavauhtia siis keksimään tallin nimeä. Selailin Kärkkäisen Tallit-opusta inspiraation löytämiseksi. Bellasi vaikutti sopivalta, siitä hieman vääntelemällä tallin nimeksi Rabella. Tallipäällikkönimeen etunimen kirjaimet Gian Carlon (Minardi) mukaisesti G. C., kuitenkin nimenomaan vain kirjaimet, ei nimi.

F1-Forumille ei saanut pisteitä, joten oli virtaviivaistuttava muotoon GC Rabella.

Rabella/rabella on sittemmin saanut toimia nimimerkkinä kaikkialla muuallakin missä nimimerkkiä on tarvinnut. Tallinimenä olisi ollutkin ihan kelvollinen, mutta yleisnimenä hieman ongelmallinen, esim. Kaktus voi kertoa lisää. Eipä kuitenkaan oikein käy vaihtaminenkaan enää.
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Ensimmäinen autoiluun liittyvä asia mikä tuli mieleen, kun kuitenkin moottoriurheilufoorumilla ollaan. En ole silti "amis"-- vaikka heidän puheissaan luultavasti vilisenkin.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Käytin Varikolla ihan erilaista nickiä ja kun kirjauduin F1-Forumille halusin uuden. Siinä oli jokin Luxemburgiin liittyvä asia esillä ja aattelin pistää tuon sikäläisen kaupungin nimen, Ettelbruckissä on tullut pyörittyä paljon. Itse asiassa tasan kuukauden päästä oon seuraavan kerran yötä siellä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
McMike sanoi:
Mc (Motor Cycle).
Mike, eräänlainen muunnos Micael -nimestä.
Olen aina kuvitellut, että toi 'Mc' tulee McLarenista. :rolleyes:

Oma nikkini tulla tupsahti jostain. Voi sanoa, että ei oikein sovi nykyiseen keskustelusortimenttiin, mutta en viitsi muutellakaan.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Formulanomi sanoi:
Olen aina kuvitellut, että toi 'Mc' tulee McLarenista. :rolleyes:

Oma nikkini tulla tupsahti jostain. Voi sanoa, että ei oikein sovi nykyiseen keskustelusortimenttiin, mutta en viitsi muutellakaan.
Voishan sen assosioida McLareniinkin mutta tuo Motor Cycle oli sen alkuidea.
Sitäpaitti olen enämpi Williams BMW:n kannattaja.;)
 

Jone

Well-known member
Liittynyt
18.8.2004
Viestit
777
Sijainti
Savonlinna
Jone on kuudennella luokalla sattumalta syntynyt lempinimi... Väännös oikeesta nimestä elikkäs Jonista...

:ahem:
 
Ylös