Miten päädyit nimimerkkiisi!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Keijo Vuortisen kun lyhentää, siitä tulee Kouvotsvoni.
Lyhentämisperiaate on sama, kuin intissä: Sanan alusta, lopusta, keskeltä, tai muilla tavoin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
En miekää ois voinu ikinä uskoa että sun nimimerkki tulee Williams FW08 mukaan.
Siihen ei kannata uskoakaan, koska se ei ole totta. Kyseessähän ei ole nimimerkki, vaan tämän hahmon taustalta löytyy todellisuudessa Williams FW08. KKWCS-kisoissa hahmona esiintymään palkattu simpanssi on vain kulissia.
 

Örfil

Guest
Kirjoitan liki omalla nimelläni. Välissä oli joku ihme syrjähyppy SlowerY nikillä ja tuloksilla, mutta nykynikillä vauhti (rata ja postaus) on parempi.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
"Melissa" oli 14-vuotiaan älynväläys joskus Maikkarin F1-foorumille rekisteröityessä. Melinda-versio taisi tuossa taannoin tulla Olgalta, kun piti keksiä numeroton vaihtoehto.
 

mn97

Banned
Liittynyt
25.1.2004
Viestit
1707
Liittyy nimeeni ja numero on se mitä käyttäisin, jos pelaisin lätkää. Numeron synty perustui siihen, kun pelasin ensimmäisen kerran NHL:llä, NHL97. Ensimmäinen joukkueeni oli Pittsburg ja ykkösketju oli Mario Lemieux, Jaromir Jagr ja minä. Sen jälkeen se on jäänyt päälle ja käytän sitä joka paikassa.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Liittyy nimeeni ja numero on se mitä käyttäisin, jos pelaisin lätkää. Numeron synty perustui siihen, kun pelasin ensimmäisen kerran NHL:llä, NHL97. Ensimmäinen joukkueeni oli Pittspurg ja ykkösketju oli Mario Lemieux, Jaromir Jarg ja minä. Sen jälkeen se on jäänyt päälle ja käytän sitä joka paikassa.
:D
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Liittyy nimeeni ja numero on se mitä käyttäisin, jos pelaisin lätkää. Numeron synty perustui siihen, kun pelasin ensimmäisen kerran NHL:llä, NHL97. Ensimmäinen joukkueeni oli Pittsburg ja ykkösketju oli Mario Lemieux, Jaromir Jagr ja minä. Sen jälkeen se on jäänyt päälle ja käytän sitä joka paikassa.
Kerta vielä.
 
Ylös