Miten päädyit nimimerkkiisi!

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Asiaan liittyy huima mielikuvituksen rajoja koetteleva tarina, jossa seikkaillaan mm. amazonin viidakoissa ja siperian kaasukentillä, mutta ette tule sitä koskaan kuulemaan!
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tuomas Kilpi?

Mutta taisin tämän jossain aiemmassa toikkelissa selostaa, mutta kerrataanpa vielä uudelleen

Isot veljeni, jotka siis olivat katsoneet aivan liika South Parkia, uskottelivat minulle, että olisin adoptoitu Kanadasta, ja että alkuperäinen nimeni olisi ollut Ike Broflovski (Ike on kohtuu lähellä omaa etunimeäni). Tähän en kyllä itse koskaan uskonut, mutta sellaiseksi hauskaksi insider vitsiksi jäi tämä minun kanadalaisuus ja kait sen takia ole ruvennut fanittamaan Kanadaa (vaikken siellä ole koskaan käynyt)

Minkää takia tässä toikissa on huutomerkki eikä kysymysmerkkiä!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Mun nimimerkin "salaisuuden" tietää ainakin FW08.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Ei ei, turha arvailette, ikinä ei oo missää lehdes musta mainintaa, oon vain tällänen opiskelijajuntti E-P alueelta.
Googletin oman nimeni, ensimmäinen minua tarkoittava oli jostaki 5-luokalla järjestettyjen maastokilpailutapahtuman tuloksissa.
 
Viimeksi muokattu:

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Mun nimimerkin "salaisuuden" tietää ainakin FW08.
S'oot kertonu sen jossain toikissa. Se oli jonkun tytön/naisen herjahuuto. Enämpää en muistele.

Jotenkin mulla on sellainen logiikka, että kun olet sanonut ajavasi rekkaa, niin rekkakuski->kurski. Vähän kaukaa haettu, mutta mitä sitte!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
S'oot kertonu sen jossain toikissa. Se oli jonkun tytön/naisen herjahuuto. Enämpää en muistele.

Jotenkin mulla on sellainen logiikka, että kun olet sanonut ajavasi rekkaa, niin rekkakuski->kurski. Vähän kaukaa haettu, mutta mitä sitte!
Nyt loppu muistelut! Minä tiedän salaisuuden, ja jos sen tietää muutkin, niin eihän se sitten ole salaisuus. En mukisematta salli tälläistä tietoihini kohdistuvaa inflaatiota. Eli jatkossa muistelut privalla ja vielä siten, että niillä ei saada oikeaa vastausta. Nih.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei ei, turha arvailette, ikinä ei oo missää lehdes musta mainintaa, oon vain tällänen opiskelijajuntti E-P alueelta.
Googletin oman nimeni, ensimmäinen minua tarkoittava oli jostaki 5-luokalla järjestettyjen maastokilpailutapahtuman tuloksissa.
Timo Koivusalo.
 
Ylös