Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai saatana minen huomannutkaan vielä eilen tuota homotutka-juttua tuossa Ilta-Paska -jutussa, mutta nyt sitten huomasin.

(Mikko Alatalo :thumbup:)
:D:D:D:D

Aivan mahtavaa settiä.

Arkistojen kätköistä

USS Missouri, syyskuun 2. päivänä vuonna 1945. Japani antautuu, toinen maailmansota päättyy

Mie niin tohelo irroittamaan Jonia asiayhteydestä, jotta sähköpostini saa tukkia Joneilla.. (tai jos lataatte jollekin kuvasivulle vaikka).

Mie niin tohelo irroittamaan Jonia asiayhteydestä, jotta sähköpostini saa tukkia Joneilla.. (tai jos lataatte jollekin kuvasivulle vaikka).
Mulla olis tollanen (Photoshopin kanssa) kätevä omalla layerillaan oleva "irto"-Joni, jonka voin tarvittaessa s-postittaa. Alla kuvansieppaus. Tuo ruudukko tuossa taustalla on, tai siis ei ole, niinku, mitään tai ... no, jos ei ole tuttu näky, niin eipä sillä "layeri"-Jonillakaan sitten mitään tee.
Näytä liitetiedosto 15269

Mannerheimin synttäreillä:
Näytä liitetiedosto 15270

Mulla olis tollanen (Photoshopin kanssa) kätevä omalla layerillaan oleva "irto"-Joni, jonka voin tarvittaessa s-postittaa. Alla kuvansieppaus. Tuo ruudukko tuossa taustalla on, tai siis ei ole, niinku, mitään tai ... no, jos ei ole tuttu näky, niin eipä sillä "layeri"-Jonillakaan sitten mitään tee.
Näytä liitetiedosto 15269

Uijjuma, Joni-paperinukke! *printtaa*

Käytän kohta Adidas ride-tossuja, Graftin kompressio-sukkia, Asicsin pitkiä trikoita ja Haltin juoksutakkia. Päähän laitan Vodafone-McLaren Button lippiksen.

Olenko mä kolee? Ja joo, Blizin klasit nenälle.

Viimeksi muokattu:
mossejoni.jpg