Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt ammutaan jo ihan alle. Se nyt ei ole mitenkään kuulia ampua miestä suoraan jormaan. Se on ihan älyttömän huonoa sellainen. Ehkä huonoin postaus eva.

Ei mun ollut tarkoitus loukata. Tuli tuossa vähän aikaa sitten katsottua ohjelma Cro-Magnoneista ja kurskin kallon muoto vaan muistutti minua heistä.

Mulla on tällänen tosi "hieno" t-paita, jonka "tyylikkyyttä" vielä lisää se, että noi sukulaisten kuvat loistaa pimeessä sellasina vähän vihertävinä.
Snapshot_20110902.jpg

JPP:n shoppailuja odotellessa.

:alppu:
Mehe veti nyt JPP:n suohon. Yllättävä veto. Mutta odotellaan.
Juu, jos tekisi paremman version tosta Mehen muokkauksesta niin se ei olisi yhtään sen parempi koska Mehen versio on niin hyvä ettei parempaa voi tehdä. Tietysti jonkun teknisesti hienostuneemman kopion voisi tehdä, mutta ei se silti tosiaan parempi olisi.

Mulla on tällänen tosi "hieno" t-paita, jonka "tyylikkyyttä" vielä lisää se, että noi sukulaisten kuvat loistaa pimeessä sellasina vähän vihertävinä.

Tuskin olet yhtään kertaa tuon kanssa ulkona käynyt. Kylppärissä ehkä koettanut toimiiko se fosfori.

Snapshot_20110902.jpg

Onko moni "krahnuttanu" kavereita leuan alta? :o

Ihan varmasti olen käyny ulkona tässä paidassa, mutten baarissa tms. ulkona, joten "krahnuttelijat" on jääny tapaamatta. Ja hyvä niin.

Ihan varmasti olen käyny ulkona tässä paidassa, mutten baarissa tms. ulkona, joten "krahnuttelijat" on jääny tapaamatta. Ja hyvä niin.

Älä nyt, monet krahnuttelijat ovat ihan kivoja tyyppejä varmastikin. Kunhan vaan tykkäävät krahnutella.

Juu, jos tekisi paremman version tosta Mehen muokkauksesta niin se ei olisi yhtään sen parempi koska Mehen versio on niin hyvä ettei parempaa voi tehdä. Tietysti jonkun teknisesti hienostuneemman kopion voisi tehdä, mutta ei se silti tosiaan parempi olisi.

Niin, mutta Jonin pärstä tuohon päälle. Tai Mossen. Tai sitten tuo pärstä Jonin tai Mossen kuvaan.