Örfil
Guest
Pannaanpa korvan taakse!
Tuota en ole kokeillutkaan!
Pannaanpa korvan taakse!
Olen "hiffannut", että tässä säikeessä toistuvasti viljelet koulukiusaamiseen verrattavaa ala-arvoista naljailua hahmolle Joni. On toki mahdollista, että jotain en ole ymmärtänyt, mutta tuo typerä naljailu on mielestäni vaikea väärin käsittää.
Olen "hiffannut", että tässä säikeessä toistuvasti viljelet koulukiusaamiseen verrattavaa ala-arvoista naljailua hahmolle Joni. On toki mahdollista, että jotain en ole ymmärtänyt, mutta tuo typerä naljailu on mielestäni vaikea väärin käsittää.
aika omituista moralisointia hahmolta, joka koulukiusaa kaikkia uskovaisia.![]()
Hajulle naljailu on verrattavissa koulukiusaamiseen, enkä usko hahmon olevan leikissä mukana.Hahmojen hajulle naljailu on vaikeata käsittää.
Hahmolle haju naljailu on verrattavissa tilanteeseen, jossa koulukiusaajaa löydään pehmeällä höyhentyynyllä.
Itsehän suosin rintsikoilla ruoskimista tai pumpulilla paiskaamista.
Niin pitääpi kertoa naiselleni tarkemmin noista. Kiitos!:wink:
oliko se nyt siis se vasen vaiko oikea käsi?![]()
westendin rannalla: