Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelkkä lannevaate verhoaa jumalaista, suihkunraikasta vartaloani.
Tiedän, että tämä viesti aiheuttaa naispuolisissa foorumilaisissa taas SEN tunteen, mutta yrittäkää nyt käyttäytyä tällä kerralla.

Miks muuten samaan aikaan Tole höpäjää täällä lannevaatteesta kun yks nainen facessa samaisesta artifaktista? Joko a) Tole on se nainen b) Tole panee sitä.

Muuta vaihtoehtoa en keksi.

No voi vittu. Ilmanko ei koskaan irtoo baarista kun on lacostet jalassa.

Niinno mua kummastuttaa nää kaikki "Ei irtoo" "Jonille vinkkejä" toikit... Enhän mä tuu tänne foorumille kertomaan mitään mun irtoamistani(yms yksityisasioistani!)... Kaikki on hyvin turhaan tollasia väittämiä/vinkkejä tänne pistetään edes. :D Mut kaipa se aika pitää sitten jotenkin kuluttaa mut suosittelen että ihan turhaan :)

Viimeksi muokattu:
Niinno mua kummastuttaa nää kaikki "Ei irtoo" "Jonille vinkkejä" toikit... Enhän mä tuu tänne foorumille kertomaan mitään mun irtoamistani yms.. Kaikki on hyvin turhaan tollasia väittämiä/vinkkejä tänne pistetään edes. :D Mut kaipa se aika pitää sitten jotenkin kuluttaa mut suosittelen että ihan turhaan :)
Ok, ok. Kouluvihjailu ymmärretty!

Niinno mua kummastuttaa nää kaikki "Ei irtoo" "Jonille vinkkejä" toikit... Enhän mä tuu tänne foorumille kertomaan mitään mun irtoamistani yms.. Kaikki on hyvin turhaan tollasia väittämiä/vinkkejä tänne pistetään edes. :D Mut kaipa se aika pitää sitten jotenkin kuluttaa mut suosittelen että ihan turhaan :)

Ok.

Mä käytän satasen lacosten kangaskenkiä. :thumbup:

Ja minä yli satasen tossuja. :alppu:

FiveFingers-Speed-Men.jpg