Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No nyt mulla on pelkkä lannevaate taas ylläin. Voi sentään. Näin me tytöt vaan ilkamoidaan keskellä iltaa. Siis ooämgee! Kohtahan on keskivyö! Eiku siis keskiyö! Silloin vapautan itseni lannevaatteesta ja aloitan vimmatun

Edson

Well-known member
Ihan keväisesti tänään

Siirry nyt hyvä mies nykyaikaan ja jätä kokovartaloposeeraukset lifestylebloggaajille. Häshtäg selfie. Toki voit vaihtoehtoisesti myös laittaa sen blogin pystyyn. Niillähän tienaakin nykypäivänä hyvin, parhaimmat pääsevät jopa +50k/vuosi ansioille.

markoj

Custom User
Kurskihan lopetti maidun ajon, kun safkablokkauksella tienaa niin hyvin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Siirry nyt hyvä mies nykyaikaan ja jätä kokovartaloposeeraukset lifestylebloggaajille. Häshtäg selfie. Toki voit vaihtoehtoisesti myös laittaa sen blogin pystyyn. Niillähän tienaakin nykypäivänä hyvin, parhaimmat pääsevät jopa +50k/vuosi ansioille.
Niin eli kerrankin kun Joni on siirtynyt selfie-kuvista askeleen eteenpäin ja saanut jonkun kuvaajaksi niin onkin mennyt takapakkia.. Ehkä onkin niin, että Joni on muodin edelläkävijä. Kohta selfiet putoaa muodista ja iskän ottamat kuvat vankilakartanon takapihalla tulevat tilalle.

Joni

Well-known member
Kyse onkin mun omasta toikistani. Tällä tehdään mun ehdoilla nää asiat.. Totta hemmetissä kuvassa pitää näkyä koko vaatetus päälakista kenkiin asti. Se on iha sama mitä ne mut selfittää tai peputtaa. Tääl tehdää mun ohjeilla nää. ;)

burb

.
Joni tylyttää. Ihan oikein. Haters gonna hate, Joni porskuttaa omalla tyylillään.

Edson

Well-known member
Kyse onkin mun omasta toikistani. Tällä tehdään mun ehdoilla nää asiat.. Totta hemmetissä kuvassa pitää näkyä koko vaatetus päälakista kenkiin asti. Se on iha sama mitä ne mut selfittää tai peputtaa. Tääl tehdää mun ohjeilla nää. ;)
Hyvä on jos raha ei kelpaa. Fakta kuitenkin on että jos olisit pistänyt kaikki poseerauksesi blogialustalle olisi sinulla nyt mainos- ja yhteistyökumppaneiden kautta tulot joista normiduunari voi vain haaveilla.

markoj

Custom User
Itsehän huomasin Joni-brändin markkinapotentiaalin jo vuosia sitten, mutta ketään ei kiinnostanut.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hyvä on jos raha ei kelpaa. Fakta kuitenkin on että jos olisit pistänyt kaikki poseerauksesi blogialustalle olisi sinulla nyt mainos- ja yhteistyökumppaneiden kautta tulot joista normiduunari voi vain haaveilla.
Tuossahan oli hyvä idea Jonille.:thumbup:

Lovers gonna Love.

ps. Voisin Sponssata Jonia tässä eli jos tahdot serverin/domainin käyttöön + sivun teon laita privaa. Kuvat sun pitää itse hankkia ja laittaa tekstejä.
Pitäisi keksiä sopiva domain nimi...ei sitten fi-päätteistä eli .net tai .com

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Tuossahan oli hyvä idea Jonille.:thumbup:

Lovers gonna Love.

ps. Voisin Sponssata Jonia tässä eli jos tahdot serverin/domainin käyttöön + sivun teon laita privaa. Kuvat sun pitää itse hankkia ja laittaa tekstejä.
Pitäisi keksiä sopiva domain nimi...ei sitten fi-päätteistä eli .net tai .com
Perhana sähän oot ihan tosissas :) Jospa pian laitan privaa. Pakko keittää kahvit nyt.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Näen jo silmissäni mainosmaakarien kantavan kassikaupalla käteistä osoitteeseen jonipose.com.