Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Muutama satanen hyvästä mallikansiosta ole viälä MITÄÄN.
No ei ole ei, kun pitää elää perfect ägessä täysillä.

Olisiko 250 € viidestä kuvasta, siihen mallikansion perustaminen kertamaksuna 100 €. Talven tullen voi tulla tarjouksia muutamasta promokeikasta, joista ei tietenkään makseta mitään palkkiota, ellei nyt hyvässä tapauksessa itse mallilta pyydetä pientä korvausta. Jostain kumman syystä tilaajalta laskutetaan ammattilaismallin hinta. Mutta tuleehan solmittua uusia kontakteja ja mallikansioon hyvää täytettä, hintaan 60 € per kuva.

Toivottavasti ensikuvauksissa muistettiin sentään kehua kasvonpiirteitä ja luonnollisuutta. Ja kassan kautta kiitos...

jjv

Arschloch
No ei ole ei, kun pitää elää perfect ägessä täysillä.

Olisiko 250 € viidestä kuvasta, siihen mallikansion perustaminen kertamaksuna 100 €. Talven tullen voi tulla tarjouksia muutamasta promokeikasta, joista ei tietenkään makseta mitään palkkiota, ellei nyt hyvässä tapauksessa itse mallilta pyydetä pientä korvausta. Jostain kumman syystä tilaajalta laskutetaan ammattilaismallin hinta. Mutta tuleehan solmittua uusia kontakteja ja mallikansioon hyvää täytettä, hintaan 60 € per kuva.

Toivottavasti ensikuvauksissa muistettiin sentään kehua kasvonpiirteitä ja luonnollisuutta. Ja kassan kautta kiitos...
Joo tällaista minäkin luin. Moni pikkutyttö on vedätetyksi joutunut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Joo tällaista minäkin luin. Moni pikkutyttö on vedätetyksi joutunut.
Löytyy tästäkin talosta sellainen. Joku 4 vuotta sitten Eliten väki otti yhteyttä talon nuorempaan tyttöön ja kehuskeli niin, että joutui äiti maksumieheksi ja tyttö mallikuviin tsadiin.

Enpä kehdannut vetää mattoa alta kertomalla että 165 senttiselle tuskin tulee mallin keikkaa. Jaa, no onhan tuo hiusmallina joskus ollut, mutta niin olen minäkin.:eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Naisten strecth farkuissa on semmonen ongelma, ettei kivekset mahdu niihin sisään. Ne voi tietysti jättää siitä vetoketjun kohdalta ulos roikuskelemaan ja laulella Jingle Bellsiä kun keikaroi huudeilla. Laittaahan naisetkin välilä ns. tissit tiskiin. Ja mulle aivan turha tulla selittämään, että itsensä takia niitä siihen tiskille työntää.

Nainen, haista vittu.

Edson

Well-known member
Minä kävin nuorempana mallikuvissa. Silloin niistä kuitenkin maksettiin, eikä itse joutunut maksamaan.

Örfil

Guest
Valkaisetko sä hampaat jollain menetelmällä?

Luulin että punaviini värjää hampaat tosi pahasti.