Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No tota viime aikoina pukeutuminen on ollut sellasta, että jos on pitänyt olla ulkona tunteja, niin kintuissa on ollut sellaset eräänlaiset goretex-popot. Viikinkit. Tummanharmaat. Tai vaihtoehtoisesti mustat maiharit, mallia tsekkoslovakia. Tai jotkut muut. Sitten siitä ylöspäin, niin löytyy aina ajattomat, muodikkaalla kahinalla ja heijastinnauhoilla varustetut kalvopuvun housut. Mustat. Sitten edelleen ylöspäin, niin löytyy palttoo. Musta, hupullinen, pusakkamallinen puolipaksu (keksin termin tähän yhteyteen just ihan ite) takki, jonka hupun reunaa koristaa ruskea karvoitus. Varmaan jotain näätää tai kesyrottaa. Päässä on ollut sijoitettuna musta pipa. Malli on vaihdellut aina lyhyestä ja ohuesta rosmopiposta north ice -tekstein kirjailtuun, vähän paksumpaan pipaan, jonka taittamaton helma ulottuu alemmas, aina korvien päälle saakka. Rosmomaista/pultsarimaista ulkonäköä korostaa kivasti mustat kynsikkäät, jotka tosin isommilla pakkasilla olivat paksumpien, mustien sormikkaiden alla.
Lyhyemmillä ulkoiluilla on viime päivinä ollut useimmiten musta farkkutakki ja mustat farkut ynnä maiharit. Ohutta pipaa ja kynsikkäitä unohtamatta.
Luultavasti kohtapuoliin takki vaihtuu pidemmille ulkoiluille kahisevaan north ice kalvopukupalttooseen, jonka käyttö vituttaa, mutta se on niin pirun järkevää. Katu-uskottavuudesta viis. Tai jopa kuus.

Kesäämmällä sitten lisää päivityksiä asuihin. Arvaan, että pääkäyttöön tulee musta nahkatakki, mustat farkut ja mustat varrelliset tennarit. Ja musta lippalätsä, tietenkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä luulen että mun värikkäät vaatteet ei menis käyttöön Toleranssisiivellä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Sulla on sigussa yks heittomerkki liian vähän ja yks ässä liikaa. Muuten on ihan hyvä, paitsi itse en vantaalaisuutta mainostaisi...
Moon vuoden taistellu asiasta ilmoittamista vastaan sillä mielellä, että onhan toi ihan söpöä ja vähäpoikamaista. Jätkällä petti nyt pelihermo.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Synttäreihin tyylillä:

Jätkä sai säkällä terävän kuvan. Satuit oleen sukkasillas ihan oven edessä ja lämpöpumppu alko just tohottaan ja pisti hetereoseksuaalin liukumaan kohti kameraa aiheuttaen nappifocuksen. Äitis kerto martoissa ja ne paino sen heti nettiin heteroseksuaalipalstoille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jätkä sai säkällä terävän kuvan. Satuit oleen sukkasillas ihan oven edessä ja lämpöpumppu alko just tohottaan ja pisti hetereoseksuaalin liukumaan kohti kameraa aiheuttaen nappifocuksen. Äitis kerto martoissa ja ne paino sen heti nettiin heteroseksuaalipalstoille.
Terävyydellä et oletettavasti viitannut itse mallin älynlahjoihin?

Örfil

Guest
Peukkupose on aina yhtä täsmällinen! Tuota ei voi edes kopioida, se on ihan joninlaatuinen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Vantaa on Suomen Pori.
Ei pidä paikkaansa. Vantaa on Suomen vagina:

siinä kakkosen vieressä, ajoittain menevät onnettomilta vallan sekaisin ja kovin usein onnettoman pojan haave päästä kakkoseen päätyykin "Vantaaseen". Siis silloin kun käy tuuria.