Balthazar
Luonnollisesti.
Kuvien perusteella muotitietoisen stailin tunnusmerkki on se, että joku/jotkut vaatekappaleista on vääränkokoisia, liian pieniä tai liian isoja.
Siis... hetkinen, eikö noi sun postaamat kuvat olekaan hel-looksista?Ei mitään sittenkään... Koittakaa pysyä toikin aiheessa älkääkä puhuko joidenkin randomien pukeutumisesta vaan ihan omasta.
Käyty joLeikkaa tukkas ja mee armeijaan!
Paljonkos maksoi?Käyty jo![]()
Mulle tuli tämä.Tosta Jonin pose-animaatiosta tulee jostain syystä mieleen stalkkeri-kissa.
Onhan mun youtube profiilissani sama kissa näkyvillä.. eri videossa vain mutta kuitenkinTosta Jonin pose-animaatiosta tulee jostain syystä mieleen stalkkeri-kissa.
Voisit oikeastaan jonkun kaverisi kanssa väsätä "coverin" siitä kissavideosta. Eli sama kuvaussysteemi, mutta kissan tilalla teikäläinen lähestyy kameraa (älä sitten unohda posea). Eihän sen päälle muut kuin F1-foorumin vapaan käyttäjät ymmärtäisi, mutta onhan siinäkin jo ihan kohtuullisen kokoinen porukka.Onhan mun youtube profiilissani sama kissa näkyvillä.. eri videossa vain mutta kuitenkin![]()
Nonni.. Kuhan vaa löytäis kuvaajan joka suostuisi hommaan... :dunno:Voisit oikeastaan jonkun kaverisi kanssa väsätä "coverin" siitä kissavideosta. Eli sama kuvaussysteemi, mutta kissan tilalla teikäläinen lähestyy kameraa (älä sitten unohda posea). Eihän sen päälle muut kuin F1-foorumin vapaan käyttäjät ymmärtäisi, mutta onhan siinäkin jo ihan kohtuullisen kokoinen porukka.
Kieltämättä karmiva homma, alati lähestyvä liikkumaton pose-JoniNonni.. Kuhan vaa löytäis kuvaajan joka suostuisi hommaan... :dunno:![]()
Niinpä. Kissahan on salaviisas, kiehtova ja ylen erikoinen, sekä kummallinen luojanluoma eläin.Tosta Jonin pose-animaatiosta tulee jostain syystä mieleen stalkkeri-kissa.
Jussi on opiskellut rättikässää ihan vapaaehtoisestiTietoisku: puolet suvusta on ollut ko firmassa, mukaanlukien ak. 12 v iästä saakka valmistumiseen saakka.
Olen kylän ainoa Tampereelta valmistunut kalsari-insinööri, jolla haukkumanimellä minut kylillä tunnetaanKateellisten panettelua. Oikea titteli on tekstiili- ja vaatetusalan insinööri AMK.