Balthazar
Luonnollisesti.
Kuvien perusteella muotitietoisen stailin tunnusmerkki on se, että joku/jotkut vaatekappaleista on vääränkokoisia, liian pieniä tai liian isoja.
Siis... hetkinen, eikö noi sun postaamat kuvat olekaan hel-looksista?Ei mitään sittenkään... Koittakaa pysyä toikin aiheessa älkääkä puhuko joidenkin randomien pukeutumisesta vaan ihan omasta.
Käyty joLeikkaa tukkas ja mee armeijaan!
Paljonkos maksoi?Käyty jo
Mulle tuli tämä.Tosta Jonin pose-animaatiosta tulee jostain syystä mieleen stalkkeri-kissa.
Onhan mun youtube profiilissani sama kissa näkyvillä.. eri videossa vain mutta kuitenkinTosta Jonin pose-animaatiosta tulee jostain syystä mieleen stalkkeri-kissa.
Voisit oikeastaan jonkun kaverisi kanssa väsätä "coverin" siitä kissavideosta. Eli sama kuvaussysteemi, mutta kissan tilalla teikäläinen lähestyy kameraa (älä sitten unohda posea). Eihän sen päälle muut kuin F1-foorumin vapaan käyttäjät ymmärtäisi, mutta onhan siinäkin jo ihan kohtuullisen kokoinen porukka.Onhan mun youtube profiilissani sama kissa näkyvillä.. eri videossa vain mutta kuitenkin
Nonni.. Kuhan vaa löytäis kuvaajan joka suostuisi hommaan... :dunno:Voisit oikeastaan jonkun kaverisi kanssa väsätä "coverin" siitä kissavideosta. Eli sama kuvaussysteemi, mutta kissan tilalla teikäläinen lähestyy kameraa (älä sitten unohda posea). Eihän sen päälle muut kuin F1-foorumin vapaan käyttäjät ymmärtäisi, mutta onhan siinäkin jo ihan kohtuullisen kokoinen porukka.
Kieltämättä karmiva homma, alati lähestyvä liikkumaton pose-Joni . Mutta toisaalta siitä saakin kivan tvistin videon loppuun. Kun siinä alkuperäisessä videossa kissa lähtee karkuun, sun videossa kuvaaja spurttaa menemään nurkat kolisten :idea:.Nonni.. Kuhan vaa löytäis kuvaajan joka suostuisi hommaan... :dunno:
Niinpä. Kissahan on salaviisas, kiehtova ja ylen erikoinen, sekä kummallinen luojanluoma eläin.Tosta Jonin pose-animaatiosta tulee jostain syystä mieleen stalkkeri-kissa.
Jussi on opiskellut rättikässää ihan vapaaehtoisestiTietoisku: puolet suvusta on ollut ko firmassa, mukaanlukien ak. 12 v iästä saakka valmistumiseen saakka.
Olen kylän ainoa Tampereelta valmistunut kalsari-insinööri, jolla haukkumanimellä minut kylillä tunnetaan Kateellisten panettelua. Oikea titteli on tekstiili- ja vaatetusalan insinööri AMK.