Miten usein sairaslomalla?

täyttä häkää

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
93
Älä sinä minulle kuule ala. Kyllä mä tiedän nää jutut.

Mun mielestä saigonin (näin me "ammattilaiset" tuota leikillisesti kutsumme) ottaminen on ihmisen perusoikeus ja sen vähyydestä on minusta täällä aivan turha jeesustella.
Vaikutat asiantuntevalta, joten uskon sinua. Olethan eräänlainen saigonin-OoPee.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Kymmenen vuotta tulee täyteen 18. päivä tätä kuuta nykyisessä firmassa.
Tänä vuonna yksi saikkupäivä, viime vuonna kolme. Sitä ennen viimeisin saikkuloma oli muistaakseni 2002. Alle kymmenen päivää kuitenkin yhteensä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Lienen sitten forumin huonoimpia ihmisiä sairaslomien suhteen. Nykyisen työnantajan palveluksessa olen lomaillut jotakuinnii seuraavasti:

2002 -
2003 noin viisi viikkoa. Syy: Leikkaus.
2004 -
2005 vajaa viikko. Syy: Lihastulehdus kyljessä.
2006 -
2007 1 päivä. Syy: Suolistokramppi.
2008 2*4 tuntia + 1*2 tuntia. Syy: Toimenpiteitä lääkäriasemalla.
2009 -
2010 3 päivää. Syy: Keuhkoputkentulehdus.
2011 3 Päivää. Syy: Kivulias oikea jalkapyötä.
2012 -
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Lienen sitten forumin huonoimpia ihmisiä sairaslomien suhteen. Nykyisen työnantajan palveluksessa olen lomaillut jotakuinnii seuraavasti:

2002 -
2003 noin viisi viikkoa. Syy: Leikkaus.
2004 vajaa viikko. Syy: Lihastulehdus kyljessä.
2005 -
2006 -
2007 1 päivä. Syy: Suolistokramppi.
2008 2*4 tuntia + 1*2 tuntia. Syy: Toimenpiteitä lääkäriasemalla.
2009 -
2010 3 päivää. Syy: Keuhkoputkentulehdus.
2011 3 Päivää. Syy: Kivulias oikea jalkapyötä.
2012 -
Mukavaa nähdä näin yksityisyyden suojan kritiikkiaikoina jonkun sairaskertomus ihan livenä :thumbup:

PS: Mitä sulta leikattiin vuonna 2003?
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Viimeisen puolen vuoden aikana olen saanut jo kolmesti sairaslomaa kuumeen vuoksi ja kerran tuli saikkua selkäkipujen takia. :eek:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Mites masennus?
Sen vedän peliin yleensä vasta äärimmäisessä hädässä. Yleensä vasta pitkien ryyppyputkien jälkeen kun en enää muuta keksi. Kyllä meilläkin tietty ammattiylpeys sentään on :frank:
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Nykyisen työnantajan leivissä (5v ja 2kk) olen ollut kerran oksennustaudissa ja pari kertaa kuumeessa. Oiskohan yhteensä viikko tai vähän reilu mitä ollut pois.
Edellisen työnantajan aikana oli mahan kanssa, joka paljastui sitten sappikiviksi, ongelmia pidemmän aikaa niin se aiheutti kaksi pidempää poissaoloa (2vko per jakso) ja muutamia yhden päivän saikkuja.
Yhden ulkomaanmatkan olen tehnyt kuumeessa. Tai ainakin ensimmäiset 2 pv olin. Oli tosi hauska reissu. :D
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Yhden ulkomaanmatkan olen tehnyt kuumeessa. Tai ainakin ensimmäiset 2 pv olin. Oli tosi hauska reissu. :D
Toi on mulle ihan normia. Yleensä varaan jonkun halppislennon ja sitten kun matka on ajankohtainen niin otan saigonia :thumbup:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Nykyisessä duunissa nolla päivää. Yhdenkin viikon nakotin siellä 39 asteen kuumeessa.

Edellisessä duunissa samoin nolla. Sitä edeltävässä joka ikinen kerta kun oli vähänkin kurkku kipeä tai sormen päässä pipi.

Firma voi tehdä suuren eron sairaspoissaoloihin työssäviihtyvyyden ynnä työilmapiirin muodossa.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Firma voi tehdä suuren eron sairaspoissaoloihin työssäviihtyvyyden ynnä työilmapiirin muodossa.
Samaa mieltä. Työntekijällähän tuossa asiassa ei ole vaikutusta. Kaikki on kiinni työnantajasta :rolleyes:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mikäli oikein muistan, niin ainoan kerran olen ollut palkallisella sairaslomalla noin 30 vuotta sitten viikon verran.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Mikäli oikein muistan, niin ainoan kerran olen ollut palkallisella sairaslomalla noin 30 vuotta sitten viikon verran.
Ok. Tuota edeltävinä 30 vuotena on sitten varmaan ollut sairaslomarintamlla vielä hiljaisempaa :p
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Samaa mieltä. Työntekijällähän tuossa asiassa ei ole vaikutusta. Kaikki on kiinni työnantajasta :rolleyes:
Jes. Pitihän siihen jonkun tarttua. Arvelin, että Oldez tai Törni. Oikeassa olin.

Lähtökohdat työssäviihtyvyydelle kun on riittävästi päin persettä firman taholta niin siinä on työntekijällä hyvin vähän tehtävissä jos ehdotukset tilanteen parantamiseksi kaikuvat kuuroille korville.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
0 päivää nykyisen työnantajan palveluksessa. Vituttaa, että kaikenlaiset jarisarasvuot pomppaavat esiin määrävälein määkimään miten suomalaiset kusettavat sairauspoissaoloissa. Sellaiset lusmuthan saa kenkää, eli ongelma ratkaistu. Mutta tämän varjolla pitäisi tarjota keppiä kaikille muille, ei jumalauta.
 
Ylös