Mitkä bändit/artistit saisivat (viimeistään) pysymään kaukana festareilta?

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ei mikään. Monesti olen enempi olen positiivisesti yllättynyt kun keikalta pois kävellyt kun olen ennakkoluuloisesti jotain esiintyjää mennyt katsomaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ei mikään. Monesti olen enempi olen positiivisesti yllättynyt kun keikalta pois kävellyt kun olen ennakkoluuloisesti jotain esiintyjää mennyt katsomaan.
Näin kävi itsellenikin parinkin artistin kohdalla.

Esim. Anastacia ja Ismo Alanko.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ilon kautta aina. Joko diggaat musasta, asenteesta, sanoista, esiintymisestä, soittotaidosta, yhteensoitosta, laulusta, arreista, soundeista tai sitten et. Ja silloinkin jää positiivinen fiilis, koska tuntuu, että vittu itse pystyy sentään johonkin.

Avoimin mielin siis aina. Ja esiintyville taiteilijoille riittää aina hattua päästä meikäläiseltä.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Janne Tulkki ja Laura Voutilainen.. tosin taitavat harvemmin festareilla esiintyä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Lyhyempi lista tulis, jos pitäis miettiä että mitkä/ketkä sais mut johonkin festareille tanhuamaan.

Sanotaan nyt vaikka nää perinteiset suomirokkipuNput, Mamba ja Yö, joita en lähtis kuuntelemaan edes ilmaiseksi. Popeda ja Eppu Normaali on kanssa loppuun kuunneltuja jo 80-luvulla, ja nykyään herättää lähinnä myötähäpeää. Sellaista mitä Frederik:eetukin omassa genressään. Hanoi Rocksin pelleilyäkää en kyllä ilmaiseks lähtis katselemaan/kuuntelemaan. Hirveetä paskaa ollut aina. Muut vielä menee, jos on joku muu syy olla paikalla, mutta Hanoi Rocks sais varmaan kävelemään hemmettiin. Ja on niitä vielä muitakin. Zen Cafe, Dingo, Neljä ruusua...

Tjuu... onhan noita aika pirun paljon.
Ulkomaalaisia ei jaksa edes miettiä. Ylitarjontaa on niin reilusti.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Lyhyempi lista tulis, jos pitäis miettiä että mitkä/ketkä sais mut johonkin festareille tanhuamaan.
Sanopa muuta. Nostalgia ja jo kavereiden ja niiden isoveljien ja siskojenkin nostalgiat on käyty läpi liian monta kertaa, että ihmettelen miten näin pienessä maassa vielä voi löytyä samaa uraa jurnuttavaa rahaa maksavaa yleisöä. Eikö ihmiset tosiaan kyllästy junnaamaan?

Kuskiksi ainakaan en ole lähtenyt näille perinteisille reissuille enää sitten noin 2004.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mielenkiintoisia negaatioita havaittavissa.

Kouvo, Pyry ja Tole voinevat listata tähän ne kotimaiset artistit, joiden festareille he menisivät huutamalla ja rahaa maksaen.
Kyllähän niitä on aika pitkä liuta listan ulkopuolella. No nyt pari ensimmäistä mitkä mieleen tulivat, Paleface, Jori Hulkkonen, Joose Keskitalo, Huoratron.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24221
Sijainti
lappeen Ranta
Mambasta tuli mieleen, että milläs festareilla se sitten soittais? Kevytiskelmäfestivaaleilla?
 

Örfil

Guest
Kaikki tekotaiteellista paskaa soittavat bändit.

Sellaisen tunnistaa että niillä on -70 luvun progesoittajan ilme varustettuna 3-vuotiaan soittotaidolla ja päälle sitten pläsäytetään 12 -vuotiaan teinitytön "mua vihaa kaikki" lyriikka sävytettynä 18-vuotiaan kännisen abiturientin "tiedän maailmasta tasan kaiken" asenteella.

Tälläisiä on mm. CMX ja kaikki indie-musa. Hellurei ja hanurilla loppusoinnut!
 
Ylös