Taitaa Subbe olla ainoa noista Jaappanin merkeistä, jonka ohjelmat on viety läpi suhteellisen viisaasti.
Toyota:
TTE:lle ei annettu lupaa ajattaa kompakteja, ralliin sopivampia malleja, ku vasta sen jälkeen kun oltiin siinä ittessään kainaloita myöten.
Nissan:
Monestiko kyseinen firma nyt on pannut pillit pussiin lupaavalta ralliohjelmalta juuri kun on alkanut näyttää hyvältä? Kaksi kertaa ainakin tulee mieleen, molemmilla kerroilla kärsijänä Jouhkin tiimin kuskit...
Mitsubishi:
Galant VR4:n aikaan oli rahanyörit niin tiukalla, ettei millään viitsitty kunnolla kilpailuttaa voitokasta autoa! Vatanenkin tais saada potkut PIKKASEN ennen aikojaan. Lancerissa tuntui olevan heti potentiaalia, mutta mitä sitä turhaan liikaa kilpailuttaan? Vielä Mäkinenkin joutui lisärahoja odottelemaan ensimmäisenä vuonna. Ja turhaan sitä muiden esimerkki seurataan, tärkeintä on eurooppalaisille liki tuntemattoman mallin käyttäminen... Sillä mitään väliä ole vaikka kokoa hieman liikaa onkin.
Mazda:
Oltiin heti mukana A-ryhmän pääluokaksi siirryttyä oikeanlaisella korilla ja vetotavalla, mutta tarpeeksi isoa moottoria ei sitten talosta löytynytkään...
Nissanin ja Toyotan Le Mans seikkailuista varmaan saisikin aikaiseksi vielä paksumman opuksen ja mahtavamman loppusaldon, mitä tuhlattuihin jeneihin tulee. -Hyviä ja kilpailukykyisiä projekteja kaikkki, mitä nyt kuskipuolella PIKKASEN uupu ja projektit lopetettiin vuotta liian aikaisin. Mutta mikä parasta, kautta aikojen ainoa japanilaisvoitto tulikin sille vähiten jenejä käyttäneelle, eli Mazdalle.