Mitsubishi???

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Mä epäilinkin, et toi 100 oli väärä merkintä... Eli siis isoin Audi tuohon aikaan, nykyisen A8 kantaisä?

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Zep:
Mä epäilinkin, et toi 100 oli väärä merkintä... Eli siis isoin Audi tuohon aikaan, nykyisen A8 kantaisä?
Audi 200 quattro. Huikea peli, jättitaksilla Armin Schwartz ajoi mun mielestä ehdottomasti parhaan Jyskälänsä. Suomalaisista SM-ralleja tuollaisilla roiskivat Risto Buri ja Timo Heinonen.

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Totta, Schwartz todella noteerattiin tuon ajon jälkeen! Kumma mihin se nopeus sittemmin katosi.

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Ei kai se Schwarzin nopeus ole mihinkään kadonnut. Luotettavuus vain ei ikinä löytynyt.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
ettelbruck:
Zep:
Audi 200 quattro. Huikea peli, jättitaksilla Armin Schwartz ajoi mun mielestä ehdottomasti parhaan Jyskälänsä. Suomalaisista SM-ralleja tuollaisilla roiskivat Risto Buri ja Timo Heinonen.
Ja kari Kivenne veti kanssa "Möhköllä" vähän myöhemmin.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Mario Fornaris, entinen Peugeot 206 WRC- tiimin kehityspäällikkö on nimitetty Mitsubishi Ralliartin uudeksi teknilliseksi johtajaksi. Mikä on Lasse Lammen asema? :confused:

YaZka

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ja Sohlberg ajaa kuulemma tulevalla kaudella viisi mm-rallia Mitsubishin WRC-autolla.

Ajaa kuulemma kisat yksityistiiminä, mutta tehdastallin autolla ja huoltamana...

Joka tiimissähän taitaa nyt olla ainakin yks Suomalainen, paitsi Citikalla!!!

Ajaakohan Häkkinen myös muitakin kisoja kuin Tunturirallin... :)