Mnk autot ja niiden väritys

OaK

Well-known member
Olen tässä pari päivää gimp:llä tehnyt skiniä, joka jäljittelisi vuoden 1990 Leyton House-Marchia, mutta kun testasin keskeneräistä skiniä pelissä, niin valitti että ei voi ladata FBM_LH90 ja tekemäni värityksen tilalla olikin vain valkoinen auto. Skini on jpg-muodossa skins-kansiossa ja aiemmin harjoitteluna tehty yksinkertaisempi skini toimii hyvin, eli mikä mättää?
Jotta skini toimii onlines niin se pitää uppia tuolle sivustolle http://www.lfsworld.net/
Pitää myös olla s1 tai s2 lisenssi. Offlines pitäis kyllä näkyä ilman uppausta ja lisenssejä.

Turboahti

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joo, ongelma oliki just siinä, että se ei toiminu offlinessakaan, mutta nyt kun pistin uuden nimen sille, niin alkokin toimimaan.

tankslacno

Active member
Voisko joku laittaa kunnon ohjeet että miten saan sen skinin autooni. Olen koittanut koko tämän päivän sitä saada sieltä *sknins_x* kansiosta autooni. Olen siirtänyt *skins_x* kansiosta sen ekan skinin *skins* kansioon, eikä se mene mun autoon.
Kiitos jo nyt avusta :)
Laita se skins_x kansiosta siihen kansioon joka on sen vasemmalla puolella ja sitten mene peliin ja varikko, uudet värit ja sitten se pitäis olla siellä.

P4L33

New member
omat skinit

kui tänne saa kuvia

Viimeksi muokattu: