Mnk autot ja niiden väritys

OaK

Well-known member
Kiitos. Hyvä että joku muukin tykkää! :)

henrizio

väärinkäyttäjä
Tämmösen väänsin yhteen 2h FZR-kisaan. Ei ole mitään Laitilakytköstä, tuli vaan idea siitä mitä tulee nautittua drink-napista. :rolleyes:

Vinkkinä nahkoja tekeville. Litistäkää logoja/tekstejä horisontaalisesti n. 70%, niin säilyy muoto oikeana.

Viimeksi muokattu:

-fly-

Well-known member
hiano redbull skini Oak, renderoidessa auringolla ja varjolla saa vielä enemmän 3d ja toden tuntua, itsellä ei kokemusta siitä sen enempää

parhaimman compressin oon saanu muistaakseni lvl5 1x1x4 paintshopprolla
sitä parempaa ei lfs suostu tunnistamaan jpg.ksi

Henrizion skiniä taisin kehaista jo kuukausia sitten cd servulla

kyllä se lfs taitaa ne pienentää, jos haluat koneellesi ladattavan 1024x skinit joudut käyttämään rahaa siihen, omat skinit pienennetään 512 ja 1024 muotoon ladattaessa ne lfsworldiin ja cachessa kaikki skinit kyllä on 512x (koska en halua maksaa moisesta)

tässä hätäsee kyhätty fbm jonka tein mnk sarjaa varten, pohjana wanha mersun dtm yritelmän maali johon googlesta lupaa kysymättä läntätty pari
tribalia, kärsivällisyys ei ole riittänyt viimeistelyyn kuten kuvasta huomaa

Veidt

Well-known member
Tässäpä tämä mun eka viritelmä jonka eilen askartelin paskartelin ihan harjoitusmielessä:

Inspiraationa Mika Salon perusmusta Arrows A19 vuodelta -98, jonka värityksillä oon välillä ajellu:

Sponssit tietenkin päivitetty, ja moottorintoimittajana Ferrari.. :cool:

Viimeksi muokattu:

Welder

Well-known member
En tiiä mitä tämä esittää, mutta mallina oli useammat DTM-autot. Kyljen "gradientti" taisi ola Häkkisen Mersusta. Pitää näköjään muutamaa kohtaa vielä korjata...

OaK

Well-known member
Nyt on tullu niin paljon ideoita näiden skinien osalta ja tämä oli yks minkä halusin toteuttaa ensimmäisenä. En halunnu tehdä enää mitään "normi" skiniä, koska vaihtelu virkistää. Idea tuli ku katoin uusimman batman elokuvan.
Tämä on hieman yksinkertasempi, mutta ei ainakaan omasta mielestä oikeen mitään lisää kaipaakkaan. Kaikenlisäksi tuo "why so serious?" sopis ainaki tuonne mnk servuille.. :D

MIKES

New member
Minkä takia mun skinit ei näy tuolla LFS moninpeli tilassa muille käyttäjille?? Kiitän vastauksesta jo etukäteen:)

MIKES

New member
Miten sen voi uploadata tonne?
Ja mistä tiiän onko mulla S2 lisenssi?

MIKES

New member
Eikö niitä skinejä saa tosiaan näkymään muille käyttäjille ellei ole maksanut tuota 25€??:(

Welder

Well-known member
Eikö niitä skinejä saa tosiaan näkymään muille käyttäjille ellei ole maksanut tuota 25€??:(
Ei, ellet sitten pelaa jossain pienen piirin verkossa ja lähetä skiniä kaikille osallistujille. (esim s.postilla)

Welder

Well-known member
voiko demo kuljettaja ottaa toisten skinejä käyttöön?
Ei sille tietääkseni ole mitään estettä, kunhan skini on julkinen tai siihen on tekijän lupa. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Kokeilemallahan sen näet. :)

Vonsaku

Juoppokuski
Piti vähän kokeilla tota suttaamista, empä ollut teijän riesana radalla ;).

(ps takatassu ilmassa)

Lisätäänpä Bemari samaan syssyyn, eli kännispäissäni liityin "[DRUNK]" nimiseen ryhmään ja pitäähän se väritys sitten olla teemaan sopiva...

Viimeksi muokattu:

OaK

Well-known member
On kyllä hyvä toi kiroileva siili! :D

OaK

Well-known member
Joo teinpä aikani kuluksi LX6:en skinin..värit ja sponssit on melkein samat ku mun FBM:ssä. :)

OaK

Well-known member
Jos jollain on joku hyvä skini idea niin voisin toteuttaa, vaikka joskus ens viikon aikana.. :)