Mnk autot ja niiden väritys

henrizio

väärinkäyttäjä
Yritin tuossa omaksi iloksi väsätä skiniä FBM:ään mutta se homma sitten tökkäsi siihen että CMX viewer ei löytäny kyseistä itse tekemää skiniäni... Eli pitääkö ne skinit olla uploadattuna lfs worldiin että niitä voi edes katsoa CMX viewerillä? Nimittäin jos näin on ni tää homma tyssää mulla tähän kun en satu omistamaan S2 lisenssiä, tietenki voiha sitä aina kuvitella miltä se näyttäisi oikeasti auton päällä mutta vaikeuttaa hommia huomattavasti ku ei tiiä onko tullu maalattua jotain väärin jne... :dunno:
Ei tarvitse olla lfsworldissa. Riittää kun ovat LFSVIEVER\data\skins\ kansiossa .jpg muodossa. :ahem:

Welder

Well-known member
Ei tarvitse olla lfsworldissa. Riittää kun ovat LFSVIEVER\data\skins\ kansiossa .jpg muodossa. :ahem:
JA pitää muistaa nimetä ne oikein. Fbm-skini: "FBM_skininnimi.jpg"

Tuossa nimeämisessäkin kannattaa käyttä mielikuvitusta. Jos nimeää skinin vaikkapa FBM_testi.jpg ja käyttää tätä skiniä on-line pelissä näkyy tuo kaikille niille, joilla saattuu oleman saman niminen skini hakemistossaan kuin tällä toisella olisi se oma "testi" käytössä. Kokemuksia tästä on kuin aloin ihmettelemään miksi toisella oli mun private testi skini autossaan. :D

RACING

Member
hei..

hei kuis nää oikein tehään nää, osaan tehä kyl mallin mut en osaa lisätä sitä mnk:hn:confused:Et ei oikei hyvi mee..:thumbdown muute komeit autoi teil:ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
On kyllä hienoja. Jos itse innostun, teen pinkin formulan O´boy-kaakaomainoksella :)

Welder

Well-known member
Toisinaan yksinkertaisuus sopii ja en viitsinyt "pilata" kaunista autoa turhilla mainoksilla. Konepelissä oma nimi Japanilaisittain saa riittää. Auto on LX4, jos joku ei tunnistanut. :) Pitää vielä vaihtaa lamppujen ja peilien väri yhteensopivaksi tuon tekstin kanssa.

OaK

Well-known member
Juu kyllä yksinkertainen on kaunista. :thumbup:

OaK

Well-known member
Juu elikkäs täs on mun skini millä näette mut tästä lähtien tuolla radalla! :thumbup: Vanha pääsponssi(playboy) on vaihtunu ATI:in. :D
Kuitenkaan tuo aikuisviihde kytkös ei jää uupumaan vaan sieltähän löytyy Digital Playgroundin logo kyljestä. :) Värinä päätin pitää puna/musta, koska se vaan on paras yhdistelmä! Ohjaamossa vasemmalla puolella näkyy suomenlippu ja nick eli OaK.
Yhteenvetona kaikki sponssit: ATI/AMD, EA, Playstation3, Brembo, Momo, Tag heuer, NZXT, Bridgestone, Martini, Digital Playground, BMW M-series

Viimeksi muokattu:

Welder

Well-known member
Juu elikkäs täs on mun skini millä näette mut tästä lähtien tuolla radalla! :thumbup:
Tyylikäs, sponssien värit sopivat hyvin auton värin kanssa. Miellyttää silmää. :thumbup:

Welder

Well-known member
Lätkää seuratessa tuli tuommoinen FXO Turbo piirrustuspöydältä. Taustahälystä johtuen on oven logo San Jose Sharksin. Se oli ainoa mikä sopi auton pohjaväritykseen. Konepellillä ei ole nuotio vaan siinä on kuva eräästä majakasta tuolta suomenlahdelta.

Nyt olis sitten kolmensuora noita autoja. Mitähän sitten keksis...jaa, pitäisköhän niillä alkaa ajamaan. :D

EDIT: Päivitetty versio. Näytti tuo takasivu tyhjältä, joten piti siihen jotain härpäkettä keksiä.
Unohdin pienentää kuvaa, pahoittelen.

Viimeksi muokattu:

RACING

Member
Lätkää seuratessa tuli tuommoinen FXO Turbo piirrustuspöydältä. Taustahälystä johtuen on oven logo San Jose Sharksin. Se oli ainoa mikä sopi auton pohjaväritykseen. Konepellillä ei ole nuotio vaan siinä on kuva eräästä majakasta tuolta suomenlahdelta.

Tässä sitten mennään isoa kovaa FernBayn rantabulevardilla.

Nyt olis sitten kolmensuora noita autoja. Mitähän sitten keksis...jaa, pitäisköhän niillä alkaa ajamaan. :D
komeita autoi. ja eiks näihi skineihi tarvi S2 tai S1??

RACING

Member
Mitkäs teiän parhaat tos blakcwoodis?
oma 1.15.30:thumbup:

Äää... kyl mä tiesin ettei ASF mulle mitään jarruja anna.. (rosperg)

Welder

Well-known member
komeita autoi. ja eiks näihi skineihi tarvi S2 tai S1??
Omalle koneelle ja pienelle kaveripiirille niitä voi tehdä vapaasti myös Demo-versioon. On-line kisoissa kaikille näkyväksi vaatii S2:sen.

Kun vastaatte viestiin niin ei näitä kuvia tarvitse enää lainaukseen liittää. :rolleyes:

FinnPete

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Pitihän se itsekin yrittää jotain sählätä noiden auton värien kanssa. Koska oma suosikkilätkäjoukkue vielä jatkaa kautta niin sen innoittamana syntyi seuraava alustava tekele.

OaK

Well-known member
Täytyy kyl sanoo, että kyl on nätti, vaikka oma suosikki joukkue onkin Buffalo.. :thumbup:

RACING

Member
Omalle koneelle ja pienelle kaveripiirille niitä voi tehdä vapaasti myös Demo-versioon. On-line kisoissa kaikille näkyväksi vaatii S2:sen.

Kun vastaatte viestiin niin ei näitä kuvia tarvitse enää lainaukseen liittää. :rolleyes:
oukhei thanks:thumbup: