Modejen eriyttämät toikit nimeämisineen ja nimellisine perustajineen. RISUT JA RUUSUT

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kaikki on perseestä, varsinkin lahtelaiset. Lisää vaikkapa yksi sääntö!
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Upeeta työtä. Hienoja eriyttämisiä ja upeita otsikoita.

Ei muuta kun keep up a good work :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tekis mieli vetää vittu päähän. Että ei muuta kuin kaikki irtonaiset tuohon jonoon niin katotaan kenestä teistä tulee mulle hattu.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Rönsyilevien kepustelujen hajottaminen pienemmiksi ketjuiksi on erittäin hieno juttu. Ja ei se minua haittaa jos modet haluavat antaa uusille ketjuille hassuttelunimiä. Mutta jos joku niistä kuitenkin pahastuu, ehkä modet voisivat avata nämä uudet ketjut omilla nimimerkeillään.

Hyvin menee jo, ja saa mennä vastaisuudessakin.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
En pahastunut, vaikka kommentoinkin. Hamaa tulevaisuutta ajatellen olis jees jos otsikot olisivat edes jossain määrin informatiivisia. Vai onko meiltä poistettu search-toiminto kokonaan?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
En osannut enkä osaa vieläkään nähdä hahmoa burb pahastujana. Varmuuden välttämiseksi on ketjun otsikko nyt kuitenkin muutettu erilaiseen muotoon.

*halipussaa*

Ps.
Modet on perseestä. Ihan kaikki.

Edit.
En pahastunut, vaikka kommentoinkin. Hamaa tulevaisuutta ajatellen olis jees jos otsikot olisivat edes jossain määrin informatiivisia. Vai onko meiltä poistettu search-toiminto kokonaan?
Itse olen enempi niillä linjoilla, että mieleenpainuvuus on kuvaavuutta parempi. Kaikkihan muistavat "Mikä saa sinut sheikkaamaan bebaasi?"-otsakkeen, vaikka otsake ei juuri käytyyn keskusteluun liity.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ymmärrän että joku voi pahastua tästä perustaja-aspektista. En itse katsoisi hyvällä jos nimissäni olisi yhtäkkiä perustettu toikki. Itse otsikko tai toikin sisältö ei vaikuttaisi asiaan.

Haluan silti antaa modeille ruusuja. Ja muita ekseemia.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Itsekin voisin antaa yhden piikkisen ja lakastuneen ruusun puolikkaan modeille.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ymmärrän että joku voi pahastua tästä perustaja-aspektista. En itse katsoisi hyvällä jos nimissäni olisi yhtäkkiä perustettu toikki. Itse otsikko tai toikin sisältö ei vaikuttaisi asiaan.

Haluan silti antaa modeille ruusuja. Ja muita ekseemia.
Siinä on vaan se "juttu", että silloin kun viestejä siirretään/eriytetään omaksi ketjukseen, niin softa lykkää sen ensimmäisen siiretyn viestin avauspostaukseksi, jolloin se ketju menee perustajan nimiin. Kyllähän mode siihen voi jonkin oman postauksen kikkailla kärkeen, mutta se aiheuttaa ylimääräistä hommaa, eli on pois dokaamiseen ja muuhun öykkäröintiin käytetystä ajasta, eikä siksi ole suositeltavaa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Siinä on vaan se "juttu", että silloin kun viestejä siirretään/eriytetään omaksi ketjukseen, niin softa lykkää sen ensimmäisen siiretyn viestin avauspostaukseksi, jolloin se ketju menee perustajan nimiin. Kyllähän mode siihen voi jonkin oman postauksen kikkailla kärkeen, mutta se aiheuttaa ylimääräistä hommaa, eli on pois dokaamiseen ja muuhun öykkäröintiin käytetystä ajasta, eikä siksi ole suositeltavaa.
No olisko sitten suositeltavaa olla kikkaleilematta niillä toikin nimillä. Siis voisko muka-hauskan otsikon sijasta laittaa se otsikko asiallisesti ja informatiivisesti. Onkos tämmöinen melko monimutkainen asia tullut edes mieleen?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
No olisko sitten suositeltavaa olla kikkaleilematta niillä toikin nimillä. Siis voisko muka-hauskan otsikon sijasta laittaa se otsikko asiallisesti ja informatiivisesti. Onkos tämmöinen melko monimutkainen asia tullut edes mieleen?
Onhan tuo mahdollista. Voidaan myös kaikki ruveta kirjoittamaan niinkuin kurski. Sittenhän vasta hauskaa on.
 
Ylös