Modejen eriyttämät toikit nimeämisineen ja nimellisine perustajineen. RISUT JA RUUSUT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mehe Rienarsuo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan tuo mahdollista. Voidaan myös kaikki ruveta kirjoittamaan niinkuin kurski. Sittenhän vasta hauskaa on.
Onhan nuo eriyttämiset ihan hyviä. Pakohan sille toikille joku nimi on antaa, mutta lienee eriyttämisen yhteydessä olisi ihan passeli käytäntö lähettää PM uuden toikin "perustajalle" ja kysäistä kelpaako otsikko vai vaihdetaanko mieluisammaksi. Suurimmalle osalle varmaan kelpaa tuo modenkin keksimä.

No sen verran nillitän, ettei mun mielestä vapaassa ole mitään syytä eriytellä jotain osakeskusteluja ylipäätään omiksi toikeikseen. Asiapuolet - asiat erikseen.

Sen sijaan isot toikit PITÄIS LYÖDÄ LUKKOON ja perustaa uudet tilalle syömästä palvelinkapasiteettia.

NII!

Ja haistakaa vittu!

En osannut enkä osaa vieläkään nähdä hahmoa burb pahastujana.

No en kai mä ehkä olekaan. Kunhan lämpimikseni ja tylsyyttäni taas kokeilin, vähän niinkuin penskana kepillä muurahaiskekoa, jotta syntyykö jotain kuhinaa.

Itse olen enempi niillä linjoilla, että mieleenpainuvuus on kuvaavuutta parempi. Kaikkihan muistavat "Mikä saa sinut sheikkaamaan bebaasi?"-otsakkeen, vaikka otsake ei juuri käytyyn keskusteluun liity.

No mun mielestä vois sen verran harkita asiaa että selkeät hassuttelujutut erikseen ja tuollaiset ministerin sanomisesta lähtenyt useamman sivun asia(?)keskustelu (olkoonkin että se on Vapaassa) sitten ihan omana tapauksenaan, kun on kuitenkin mahdollista että tuota samaa toikkia vois käyttää vaikkapa puolen vuoden päästä Räsäsvihaan, alkoholianekdootteihin tai kukkahattu-kakkahuttuun.
Löytyyhän tuo toikki toki monellakin eri tavalla myöhemminkin mutta no vittu ihan sama saatana ei kiinnosta taas pätkääkään mitä teette perkele.

Tässä vaiheessa muuten asiallisita tageista vois olla hyötyä, mutta eihän niitäkään voi enää mihinkään lyödä kun on pelkkää hassuttelua täynnä. :thumbfh:

Onhan nuo eriyttämiset ihan hyviä. Pakohan sille toikille joku nimi on antaa, mutta lienee eriyttämisen yhteydessä olisi ihan passeli käytäntö lähettää PM uuden toikin "perustajalle" ja kysäistä kelpaako otsikko vai vaihdetaanko mieluisammaksi. Suurimmalle osalle varmaan kelpaa tuo modenkin keksimä.

Eikös tuo toimi nykyiselläänkin ihan hyvin, kun toikin "perustaja" tulee heti toikkiinkertomaan, jollei otsake kelpaa?

No en kai mä ehkä olekaan. Kunhan lämpimikseni ja tylsyyttäni taas kokeilin, vähän niinkuin penskana kepillä muurahaiskekoa, jotta syntyykö jotain kuhinaa.

Purp on ilkiö!

No mun mielestä vois sen verran harkita asiaa että selkeät hassuttelujutut erikseen ja tuollaiset ministerin sanomisesta lähtenyt useamman sivun asia(?)keskustelu

Mun mielestä taas ei. Mutta mielipiteensä on kaikilla, paitsi kurskilla, joka ei ole kokeillut Mielen pitämistä eikä voi sitä siis suositella.

No voi nyyh. Kuka poltti Koraanin? Printtaan vapaan keskustelun paperille ja lähden kaduille riehumaan.

Vähän komppaan Dominisiä. Ja voi sitä meidän Leeviä.

Parasta tässä toikissa on se, että täällä keskustelee lähinnä (ex-)moderaattorit keskenään!

Mun mielestä taas ei. Mutta mielipiteensä on kaikilla...
Ei tämä ole mielipide- tai makuasia. Voi olla joko oikeassa kuten mä tai väärässä kuten sä. Valitse puolesi. Väärin valittu, hävisit!

Ei tämä ole mielipide- tai makuasia. Voi olla joko oikeassa kuten mä tai väärässä kuten sä. Valitse puolesi. Väärin valittu, hävisit!

Miten mä muka hävisin, kun kerran olen oikeassa kuten mä, enkä väärässä kuten sä?

Ei huono idea eriyttää omaksi toikiksi, mutta uuden toikin nimeämisessä voisi olla hieman enemmän harkintaa, koska se tulee ensimmäisen postaajan nimiin. Itse laitoin uutisen lööppitoikkiin ilman kovin suurta 'hehkutusta', siksi näytti vähän oudolta erillisenä nimissäni olevalta 'lässytystoikkina'.

No, ei sen kummempia herneitä.

Ei huono idea eriyttää omaksi toikiksi, mutta uuden toikin nimeämisessä voisi olla hieman enemmän harkintaa, koska se tulee ensimmäisen postaajan nimiin. Itse laitoin uutisen lööppitoikkiin ilman kovin suurta 'hehkutusta', siksi näytti vähän oudolta erillisenä nimissäni olevalta 'lässytystoikkina'.

No, ei sen kummempia herneitä.
Minusta noissa siirroissa, pitäisi olla jo otsikon nimessä maininta: siirretty - Keskustelua Victorian vauvasta tms.

Minusta noissa siirroissa, pitäisi olla jo otsikon nimessä maininta: siirretty - Keskustelua Victorian vauvasta tms.

Siinä tulee raja vastaan, montako merkkiä otsikkoon mahtuu. Esim tuo "burbbi on juoppo" -keskustelun otsikko on jo maksimimitassaan.

Siinä tulee raja vastaan, montako merkkiä otsikkoon mahtuu. Esim tuo "burbbi on juoppo" -keskustelun otsikko on jo maksimimitassaan.
Ja kyseisen otsikon ovat moderaattorit tehneet ja muokanneet vielä maksimimittaan.

Samin ehdotus on varsin hyvä.