Moderaattorien välinpitämättömyys.

Ferrari 4ever 2

Well-known member
Sijainti
Brussels
Olen sitä mieltä, että jos F1 forumille luodaan pelisäännöt, niin niitä noudatetaan. Herjaava kieli jne. piti poistaa eikös vain. Mutta mitä tapahtuu F1 keskustelussa tällä hetkellä. Toistakymmentä topiccia Ferrarin paskamaisuudesta ja Schumacherin kusipäisyydestä on perustettu..Tyyliin "Miksi Ferrari fanit niin hiljaa" <- tarpeellinen topic?...tuskin. Ehkä porukkaa ärsyttää edellinen F1 kisa, mutta se ei ole mikään syy muuttaa F1 forumin toimintaperiaatteita. Jos nyt moderaattorit eivät puutu, niin voitte minun mielestäni poistaa koko turhan säännöstön lopullisesti.

<Instant Graemlins>

Guest
Mutta missä on villi länsi????????? :confused:

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Ferrari 4ever:
Olen sitä mieltä, että jos F1 forumille luodaan pelisäännöt, niin niitä noudatetaan. Herjaava kieli jne. piti poistaa eikös vain. Mutta mitä tapahtuu F1 keskustelussa tällä hetkellä. Toistakymmentä topiccia Ferrarin paskamaisuudesta ja Schumacherin kusipäisyydestä on perustettu..Tyyliin "Miksi Ferrari fanit niin hiljaa" <- tarpeellinen topic?...tuskin. Ehkä porukkaa ärsyttää edellinen F1 kisa, mutta se ei ole mikään syy muuttaa F1 forumin toimintaperiaatteita. Jos nyt moderaattorit eivät puutu, niin voitte minun mielestäni poistaa koko turhan säännöstön lopullisesti.
Itsekin huomasin saman asian, Ferrarin tallimääräystä koskevia otsikoita on ~15

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Tunteet käyvät nyt kuumina ja viestejä lähetetään tavallista enemmän. Otsikoiden yhdistäminen vaikeuttaa lukemista eikä se kannata, jos uusi tallimääräysotsikko on saanut jo monta kymmentä uutta vastausta. Ja siihen ei mene montaa kymmentä minuuttia. Kukaan moderaattoreista ei pysty valvomaan viestejä ympäri vuorokauden.

Uskoisin tilanteen rauhoittuvan... mutta katson, onko tuolla vielä otsikoita, jotka voisi lukita.

<lepsua>

Guest
Entä K.Yrjölän vapaaseen postaamat kymmenet otsikot? Mielestäni K. Yrjölän ei pitäisi saada mitään erivapauksia! Moderaattorediden uskottavuus nolla.

Ferrari 4ever 2

Well-known member
Sijainti
Brussels
Juu. Täysin käsittämätöntä linjaa pidetään täällä. PatheticHäkkinen, vai kuka sai varoituksen, koska vastasi provosoivaan kommenttiin provosoimalla (Joku sanoi nauttivansa Schumin keskeytyksistä. Pathetic sanoi nauttineensa Häkkisen keskeytyksistä), ja vain Pateettinen sai varoituksen. Välillä näkee täysin älyttömiä topicceja ja niihin ei puututa. Onkohan moderaattorit lähteny kesälomille? :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
KYykkä on instituutio siinä missä oli Kekkonenkin aikoinaan. Siihen ei puututa. Eikä siihen ole tarvetta!

<lepsua>

Guest
Nopeahuoli:
KYykkä on instituutio siinä missä oli Kekkonenkin aikoinaan. Siihen ei puututa. Eikä siihen ole tarvetta!
Voi luoja! Sä oot nolo! Jos kaikki alkaa instituutioiksi koko vapaa on pilalla.

patriot

Foorumin senaattori
Ferrari 4ever:
Juu. Täysin käsittämätöntä linjaa pidetään täällä. PatheticHäkkinen, vai kuka sai varoituksen, koska vastasi provosoivaan kommenttiin provosoimalla (Joku sanoi nauttivansa Schumin keskeytyksistä. Pathetic sanoi nauttineensa Häkkisen keskeytyksistä), ja vain Pateettinen sai varoituksen. Välillä näkee täysin älyttömiä topicceja ja niihin ei puututa. Onkohan moderaattorit lähteny kesälomille? :)
Jos olisit Ferkku lukenut sen keskustelun tarkemmin niin tajuaisit miksi Pathetic oli pakko BANNATA. Itse sain varoituksen, vaikka se oli Turol, jonka kanssa PAATEETTI väitteli. Minua rangaistiin muka PROVOSOIVAN otsikon luomisesta joka meni näin: "Ralfin käytös ihmetyttää" se käsitteli mm. Patrick Headin kritiikkiä R.Schumia kohtaan, eli oliko tuo nyt sitten provosoiva.

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi noista vapaitten lukuisis K.Yrjölä otsikoista. Itse tätä arvostelin ja sain haukut. No antaa poikien leikkiä......... wink

<small>[ 14-05-2002, 10:46: Message edited by: patriot ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<lepsua>:
Nopeahuoli:
Voi luoja! Sä oot nolo! Jos kaikki alkaa instituutioiksi koko vapaa on pilalla.
Minä nolo? No mikä ettei, kirjoittelen kuitenkin omalla nikillä wink

<lepsua>

Guest
aletaan postaan kaikki älyvapaita kyssäreitä vapaaseen, onhan siellä vapaat säännöt, onhan se VAPAA, ja me kaikki ollaan INSITUUTIOITA. Apua, poiiiiiis

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nii, jos se vapaa ei miellytä, niin eihän siellä tarvii sinunkaan kupata. Ja taas ei voi omalla nimimerkillä sanoa... vai oletko sinäkin niitä jotka "vain lukevat" näitä vapaankin puolen juttuja?

<lepsua>

Guest
Pointti olikin se että miellyttääkö se enää sua jos mä ja kaikki mun 30 muuta nimimerkkiä alkaa postat sinne päivän kysymyksiä 50 otsikkoa minuutissa vahdilla. Saahan niin tehdä, onhan se vapaa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Siinä on kuitenkin pikku ero kun sä, pelkuri joka ei kirjoita omalla nikillä, alat tekemään otsake-spämmiä ja kun vajaan 10000 viestin mies joka tunnetaan humoristina ym ja on ollut mukana jo Varikon ajoista tekee hänelle jo tuttua "tiistai-terapiaa". Toleranssi ja syyt otsikkojen tekemiseen on hiukka erit... wink

<lepsua>

Guest
Tunnetaanko humoristina? käsityksesi huumorista on kovin, hmmm, sanoisinko rajoittunut. Kerropa mitä hauskaa on lukea päivästä päivään samaa vessa- tarinaa tai Linkvistin Pekan kuopan kaivuuta?

Jos moderaattorit ei asiaan puutu, alkavat toiset toimenpiteet.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Se on sitä samaa huumoria, kun muinoin sai sinutkin hokemaan "apuva apuva" ym paskaa. Ei huumoria pidä selitellä. Jos ei tajua, niin ei tajua.

Ota rennommin. Tule ulos kaapista!

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Voisko tämä lepsukka-hepsukka esiintyä ihan reilusti omalla nimellään?? :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No ei kai ny sentään.

Onko muuten "lepsu-lerssi" huumorintaju silloin rajoittunutta, kun ymmärtää, tai on ymmärtävinään, huumoria laajemmin kun toinen? wink

Tuleeko muuten kiire vaihdella kun pitää log-on/log-off koko ajan?? :D :D