Moderaattoriksi?

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Voi pyhä sylvi sentään patriot sun mouhuamista.. :rolleyes: Tuollahan on vähän väliä keltaista pallukkaa moderaattori-osastolla, eli kaverit keskustelevat siellä ja neuvottelevat. Sulla on liian lyhyt pinna, kun vaadit jatkuvalla syötöllä välittömästi tuloksia ja välittömästi muutoksia ja välittömästi tiedotusta ja mitä muita mahtipontisia ajatuksia esittelet.. Hosumalla ei tule mitään hyvää aikaan, onhan siitä olemassa sananparsikin.. Malttia..

Formulanomi kirjoitteli hyvin pitkälti, mitä itselläkin oli mielessä.. Moderaattorin tulee olla leppoisa tyyppi, joka ei vähästä hätkähdä eikä ole ns. kuumakalle. Kuitenkin taas toisaalta täytyy olla riittävän määrätietoinen ja ryhdikäs kaveri. Semmoinen sopiva kompromissi ominaisuuksista :) .

Hënkka

Guest
Arnoldin moderaattorihommassa loistavaa on se että hän on normaaliin työaikaan koneellaan, kun ainakin mulla ja RK:lla tuo touhu rajoittuu lähinnä iltaan.

Topi:

Eiköhän asia ala olla aika selvä sitten. :)

<Fair play>

Guest
Muutos tulee rytisemällä ja "uhreja" vaatien, mutta tulee kuitenkin.Hyvä näin, hel-ve-tin hyvä.Forumilla rauha,ainaski toistaiseksi.Seuraavaksi uudet modet joutuvatkin sitten tulikokeeseen ja saas nähä kuinka pojat lunastavat postinsa

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
<Fair play>:
Seuraavaksi uudet modet joutuvatkin sitten tulikokeeseen ja saas nähä kuinka pojat lunastavat postinsa
Minkälaisen testin ajattelit/te järjestää? :)

<?????>

Guest
Hyvä, että tapaus Norman johti edes jonkinlaisiin toimenpiteisiin.

Eli epäpätevät moderaattorit vaihdettiin.
Mutta miksi v10 ei ole bannattu??? :mad:

Tuolla rallin puolella mies vielä kommentoi ja vaikka se viesti oli täysin asiallinen, niin kyllä hän ansaitsee rangaistuksen. Se ei riitä, että nimimerkki Norman bannataan. v10 kahden viikon kirjoituskielto!!!

Tblair2

Active member
Ma en ole ollenkaan huomannut tallaista keskustelua. Meikalaiselle lyodaan kohta kaulapanta kaulaan. Mita tulevaisuus tuokaan tullessaan? Odotamme mielenkiinnolla...

Ja sitten lahettamaan winmail.dattia!! :mad:

patriot

Foorumin senaattori
Toivottavasti uudet moderaattorit tuovat mukanaan jotain uutta.....

<Fair play>

Guest
Suljetulla rata-alueella normanin ja tuulituon vanhojen viestien lukemista ääneen 30 min jonka jälkeen 400metrin aidat jossa jussi ajaa takaa ja uhkaa vetää daijuun.Jos siitä selviää niin dominic *halii* ja puristelee kumpaakin pakaroista 10 min ajan.Eiköhän tossa ole testii tarpeeks :D Mä sortusin tolla viimosella osuudella takuulla viimestään

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
En lukennu kun ton oman kohtani tuolta Noppiksen alustuksesta (ku ei oo aikaa muuhun) ja tota niin että toihan on vaan hänen mielipiteensä, mut ett joo, kelpaa mulle etten enää oo, koska PAINEET OLI VALTAVAT ja kuitenkin jos on kuukaudesta yli kakskytpäivää netin ulottumattomissa niin on perin vaikea moderoida kaikenmualiman voorumeita. No kaikenkaikkiaan en ole ajan tasalla forumin asioissa kun on ollut töitä mutta ymmärsin että ropellia on ollu, toivottavasti ei ois enää vaikka kohta, tai nyt.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onnea uusille moderaattoreille.

Paljon pitkää pinnaa uuteen tehtäväänne :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Frank:
...toihan on vaan hänen (Noppis) mielipiteensä,... ...jos on kuukaudesta yli kakskytpäivää netin ulottumattomissa niin on perin vaikea moderoida kaikenmualiman voorumeita. No kaikenkaikkiaan en ole ajan tasalla forumin asioissa kun on ollut töitä mutta ymmärsin että ropellia on ollu, toivottavasti ei ois enää vaikka kohta, tai nyt.
Ei selvästikään olen VAAN mun mielipide kun itsekin toistit aivan samat asiat tuossa. Pointtihan nimenomaan oli se, että kun et ole koneen äärellä, et ole ajan tasalla Forumin asioissa ja asenteesi on "perin vaikea moderoida kaikenmualiman voorumeita", niin silloinhan sen kellon pitäis soida ja itse sanoa, että "aika ei riitä, ottaisko joku mun modiksen duunit hoidettavaksi?".

Ei se sen kummempaa ole wink Eihän modiksen "duuni" mikään vuorineuvos-titteli ole wink wink

Ja ettet ihan hernettä nenääs vedä, niin huomasit kai mitä saatiin aikaan kun modis asialle tehtiin jotain? Porukka oli selkeesti tyytymättömiä modiksien toimintaan, en siis yksistään minä.

Peace! :)

<veekybä>

Guest
Toivottavasti moderaattorit pystyvät kärkkäästi bannaamaan, kaikki minuun kohdistuvat herjaukset ja uhkailut, koska moponi voi taas parin viikon päästä karata käsistä. En halua menettää kirjoitusoikeuttani lopullisesti. Sormia ei saa katkoa. Tarvitsen kaiken mahdollisen avun ja tuen moderaattoreilta. Siksi pyydänkin moderointioikeutta vapaaseen, jotta minun ei tarvitsi kommentoida nälviviä viestejä ja pakamaisia nimimerkkejä, joita kohtaan joka hetki forumilla. Olenkö yleinen sylkykuppi tai jopa kulho? Kulhoni on tullut täyteen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
<veekybä>:
Toivottavasti moderaattorit pystyvät kärkkäästi bannaamaan, kaikki minuun kohdistuvat herjaukset ja uhkailut, koska moponi voi taas parin viikon päästä karata käsistä. En halua menettää kirjoitusoikeuttani lopullisesti. Sormia ei saa katkoa. Tarvitsen kaiken mahdollisen avun ja tuen moderaattoreilta. Siksi pyydänkin moderointioikeutta vapaaseen, jotta minun ei tarvitsi kommentoida nälviviä viestejä ja pakamaisia nimimerkkejä, joita kohtaan joka hetki forumilla. Olenkö yleinen sylkykuppi tai jopa kulho? Kulhoni on tullut täyteen.
Olikohan tämä nyt aiheellinen viesti? Mielestäni osoittaa kirjoittajalta ala-arvoista käyttäytymistä. Tämän asianhan piti jo olla loppuun käsitelty!

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
apua, en jaksa lukea tätä toikkia kokonaan....
Voisiko joku kertoa KAIKKI moderaattorit tällä voorumilla. Kiitos.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mode uudistuksia tervehdin ilolla.

Ja linja selväksi siten, että jos joku topicci poistetaan niin siitä olisi joku viesti tms. että otetaan jatkossa opiksi. Joilla palstoilla joissa on aktiivisia ylläpitäjiä on aika hyviä käytäntöjä että esim. vittuilu-kohta xxx:ty ja kommentti että varoitus tuli.
Mielestäni aika selvästi huomaa milloin on kyse ns. inside-jokeilusta ja milloin vittuilu on "aitoa".