Möötte & KKWCS kilpailu 4.4.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Mä saattaisin tarvita kyytiä Tampereelta Stadin suuntaan kisan jälkeen. Menomatka menee omien menojen mukaan.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En vieläkään tiedä mistä lähden Tampereelle, mutta jos Helsingistä niin autoon mahtuu. Toisaalta jos taas joku lähtee autolla Helsingistä niin kyytikin kelpaa. Siis jos lähden Helsingistä

FO110K

Banned
Noniin, maksutiedot lähetetty privaviestillä kaikille kuskeille, tässä vielä viime päivinä hieman eli tuo pääluku,
2 perui ja 2 tuli, eli status quo, 17 kisaajaa matkassa
Kyselkää jos unohdin jotain, tai saa kysyä tietty muutenkin jos siltä tuntuu

kun maksatte tuon niin muistakaahan laittaa viestiin forum-nikki :)

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kartingiin tulen ainakin, mutta kyllä se olut varmasti maistuis ajon jälkeen. :rolleyes:

FO110K

Banned
Keskusta - rata - keskusta kyydeistä hieman:
JasonD, jaska ja kouvo ilm. on tulossa mun kyydillä tuon välin, eli 1 mahtuis mulle autoon vielä...
Racerille ei kai oo vielä menossa kyytiin ketään, eli privaa sinne niin järjestynee jonkinmoinen kuljetus varmastikin :)

Kuinkas moni nyt on tulossa oikeasti tuonne Höyryyn klo 12:00 paikkeilla?
Tässä listaa jotka nyt oon ymmärtänyt tulevan sinne aika-ajoja seuraan:
- FO110K (+möötte)
- Racer X (+möötte)
- Jacques (+möötte)
- lfb (+möötte)
- Andy (+möötte)
- Albert Oil (+möötte)
- Otto Hokkanen (+möötte)
- kouvotsvoni (+möötte)
- jaska ?
- kouvo ?
- JasonD ?

Itse tulen tuonne alkumöötteen ja heitän väkeä keskustaan sitten kisan jälkeen, mutta sen jälkeen häivyn pariks tunniks muualle, kaupungilla sitten "jatkoilla" illalla varmastikin olen...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Keskusta - rata - keskusta kyydeistä hieman:
JasonD, jaska ja kouvo ilm. on tulossa mun kyydillä tuon välin, eli 1 mahtuis mulle autoon vielä...
Mä voisin tulla siinä mikäli en saa kyytiä hesasta sinne (a-a möötteen)..

mut eiks noita kyytejä ehdi katsomaan sitten höyryssäkin?

Örfil

Guest
Mulla jää valitettavasti möötte väliin, koska mun poitsut on mulla viikonloppuna ja täytyy puuhailla niiden kanssa. Sällit tulee varmaan kisaan kannustusjoukoiksi, mutta aika-ajot kattellaan porukalla kotostudiossa.

Sorry...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Voisi tässä "hyvissä ajoin" kysyä semmoistakin, jotta löytyykö vapaaehtoisia majoittajia pe&la-öiksi mikäli moiselle tarvetta? Toki sillan alla Alpun pullojen sisältökin lämmittää.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mulla jää valitettavasti möötte väliin, koska mun poitsut on mulla viikonloppuna ja täytyy puuhailla niiden kanssa. Sällit tulee varmaan kisaan kannustusjoukoiksi, mutta aika-ajot kattellaan porukalla kotostudiossa.

Sorry...
pojat autoon ja ja möötteen juomaan limukkaa aika-ajojen ajaksi :thumbup:
Niin just.. Mikä estää poikien tulon myös möötteen? Etenkin kun kaikki muutkin ollaan limpparilinjalla sattuneesta syystä. Eli tuskinpa pojat saa mitään pahoja vaikutteita siis, kun kukaan ei dokaa ennen kartingia. :)

FO110K

Banned
mulla tuli hieman takapakkia aikatauluihin, voi olla etten kerkee Höyryyn ollenkaan (selvinnee torstaihin mennessä lopullisesti)
jos en kerkee katsomaan aika-ajoja, niin yritän päästä paikalle 15:15 sitten hakemaan porukkaa kyytiin kuitenkin...
mutta lisää infoa jahka tiedän tarkemmin :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
mulla tuli hieman takapakkia aikatauluihin, voi olla etten kerkee Höyryyn ollenkaan (selvinnee torstaihin mennessä lopullisesti)
jos en kerkee katsomaan aika-ajoja, niin yritän päästä paikalle 15:15 sitten hakemaan porukkaa kyytiin kuitenkin...
mutta lisää infoa jahka tiedän tarkemmin :)
ainoa hyväksyttävä syy on että joku nainen haluaa vimmatusti kunnon kyytiä, etkä siksi ehdi aikaisemmin.

FO110K

Banned
ainoa hyväksyttävä syy on että joku nainen haluaa vimmatusti kunnon kyytiä, etkä siksi ehdi aikaisemmin.
no aika liki arvasit, siskon kamoja pitää mennä hakeen ex-miehen tyköä mikäli vaan asianajajat saa nyt keksittyä millon sinne saa mennä :dunno: