PeePee
Team 107
Mä saattaisin tarvita kyytiä Tampereelta Stadin suuntaan kisan jälkeen. Menomatka menee omien menojen mukaan.
Selvinpäin baarissa aika-ajoja kattoen:thumbfh:Kartingiin tulen ainakin, mutta kyllä se olut varmasti maistuis ajon jälkeen.![]()
Niinpä!Selvinpäin baarissa aika-ajoja kattoen:thumbfh:
Mä voisin tulla siinä mikäli en saa kyytiä hesasta sinne (a-a möötteen)..Keskusta - rata - keskusta kyydeistä hieman:
JasonD, jaska ja kouvo ilm. on tulossa mun kyydillä tuon välin, eli 1 mahtuis mulle autoon vielä...
jep eiköhänmut eiks noita kyytejä ehdi katsomaan sitten höyryssäkin?
pojat autoon ja ja möötteen juomaan limukkaa aika-ajojen ajaksi :thumbup:mutta aika-ajot kattellaan porukalla kotostudiossa.
Sorry...
Mulla jää valitettavasti möötte väliin, koska mun poitsut on mulla viikonloppuna ja täytyy puuhailla niiden kanssa. Sällit tulee varmaan kisaan kannustusjoukoiksi, mutta aika-ajot kattellaan porukalla kotostudiossa.
Sorry...
Niin just.. Mikä estää poikien tulon myös möötteen? Etenkin kun kaikki muutkin ollaan limpparilinjalla sattuneesta syystä. Eli tuskinpa pojat saa mitään pahoja vaikutteita siis, kun kukaan ei dokaa ennen kartingia.pojat autoon ja ja möötteen juomaan limukkaa aika-ajojen ajaksi :thumbup:
ainoa hyväksyttävä syy on että joku nainen haluaa vimmatusti kunnon kyytiä, etkä siksi ehdi aikaisemmin.mulla tuli hieman takapakkia aikatauluihin, voi olla etten kerkee Höyryyn ollenkaan (selvinnee torstaihin mennessä lopullisesti)
jos en kerkee katsomaan aika-ajoja, niin yritän päästä paikalle 15:15 sitten hakemaan porukkaa kyytiin kuitenkin...
mutta lisää infoa jahka tiedän tarkemmin![]()
no aika liki arvasit, siskon kamoja pitää mennä hakeen ex-miehen tyköä mikäli vaan asianajajat saa nyt keksittyä millon sinne saa mennä :dunno:ainoa hyväksyttävä syy on että joku nainen haluaa vimmatusti kunnon kyytiä, etkä siksi ehdi aikaisemmin.