kouvotsvoni
Banjottu
Ai. Pääarkkitehdit jossain hornan tuutissa odottelemassa koska sorrutaan pulloon odotteluun tylsistyessä.
No olenhan minä siellä!!!!!Ai. Pääarkkitehdit jossain hornan tuutissa odottelemassa koska sorrutaan pulloon odotteluun tylsistyessä.
Sillan alle?:alppu:Voisi tässä "hyvissä ajoin" kysyä semmoistakin, jotta löytyykö vapaaehtoisia majoittajia pe&la-öiksi mikäli moiselle tarvetta? Toki sillan alla Alpun pullojen sisältökin lämmittää.
Luin tän vähän väärin:nope:no aika liki arvasit, siskon kamoja pitää mennä hakeen ex-miehen tyköä mikäli vaan asianajajat saa nyt keksittyä millon sinne saa mennä :dunno:
lolz ei nyt sentäänLuin tän vähän väärin:nope:
No nyt vasta hoksasin! MÄ TUUN MUKAAN! Onks siskollas EPOa?no aika liki arvasit, siskon kamoja pitää mennä hakeen
Tuskin sun kierrosajat sillä juurikaan paraneeNo nyt vasta hoksasin! MÄ TUUN MUKAAN! Onks siskollas EPOa?![]()
No ei ehkä, mutta ei tarttis pummata teiltä autollisilta aina kyytiä, jos pääsis fillarillakin yhtä nopeesti perille.Tuskin sun kierrosajat sillä juurikaan paranee
Vi***** leikkasin aamulla sormeeni leivän sijaan, tulos 5 tikkiä - ei sitten ajeta kartingia tänäänEdellisestä kerrasta on niin pitkä aika että ois oikein tehnyt mieli vi****aa!
Toivottavasti moinen löytyy... jos ei, niin sitten vituttaa vaan enemmän.No voi hemmetti
Kenestä varakuski, koska kisa on jo maksettu?
juu ja laitto lastan tähän, etten taivuttele sormea ja näin hajota haavaa. JOten vois näyttäää vähän koomiselta ajaa lasta kädessä
ymmärrettävää kyllä ettei halua kokeilla yhdelläkädellä ajoa, tein itse saman tempun viime syksynä , joten tiedän miltä tuo tuntuu....
sääli, tuntuu aina vaativan "uhrinsa" tämä Suzukartin rata, viimeksi se oli kouvo jolta jäi ajaminen väliin...
noh, Forssaan sitten kovalla yrityksellä!![]()